Selen sabah kalktı ve annesinin zoruyla kahvaltı etti. Biraz ders yaptıktan sonra düşünmeye başladı. Mert nasıl bu kadar salak olabildi de Sevda'nın bu saçma yalanına inandı. Aklı almıyordu. Sonradan aklı başına geldi ve kendi kendine "O beni sevseydi bu kadar saçma bir yalana inanmazdı." Demek ki en başta düşündüğü gibiydi. Mert Selen'i kandırmıştı, boşlukta kaldığı için onunla çıkmıştı. İçindeki hüzün nefrete, kine dönüşmüştü. Birden Mert'ten nefret etti. Hayatla barışması lazımdı, sonsuza kadar böyle yaşayamazdı ya! Okul vakti geldi ve Selen okula gitti.
Okulun kapısında Melis vardı. Selen'i görünce yanına gitti ve ona "Canım arkadaşım, iyi misin?" dedi. Selen güldü ve "tabii ki iyiyim. Mert bu palavraya inandığına göre beni sevmiyor. Ben de böyle bir salağı takmamaya, hayatımı yaşamaya karar verdim." dedi ve sınıfa gittiler. Mert'te sınıftaydı ve üstelik Sevda'nın yanındaydı. Selen takmadan gülerek yanlarından geçti. Mert Selen'e baktı ve biraz şaşırdı. Selen ağlamıyordu çünkü. Mert takmıyormuş gibi yapsa da aslında Selen'in bu mutluluğunun arkasındaki sırrı merak ediyordu. Az sonra zil çaldı ve öğretmenleri geldi. Ders Sosyaldi ve Demokrasiyi işliyorlardı. 40 dakika sonra zil çaldı ve Mert Melis'i yanına çağırıp "Selen bu ayrılıktan sonra nasıl mutlu olabildi?" diye sordu. Melis "O senin gibi bir salağın arkasından üzülecek değil, senin değersiz birisi olduğunu anladı ve seni artık takmıyor!" dedi ve arkasını döndü gitti. Selen ne olduğunu sorunca "Beyfendi senin niye mutlu olduğunu merak etmiş de" dedi vei bir süre gülüştüler. 9. dersleri hocaları olmadığından boştu. Selen onu başkalarının sevdiğini de duydu ve Mert'i tamamen unutma kararı aldı. Mert ise Sevdayla tekrardan çıkmaya karar verdi. Her ikiside fazlasıya mutluydu.
BAKALIM BİR SONRAKİ BÖLÜMDE NELER OLACAK ???
♥♥♥♡♡♥♥♥♡♡♥♥♥♡