Bölüm 6 - Mert'in Pişmanlığı

42 4 5
                                    

Aradan 3 gün geçmişti. Selen'in Arda adında bir sevgilisi olmuştu. Çok mutlulardı. Mert ise Sevda ile pek mutlu olmasalar da çıkıyorlardı. Bir Cuma sabahı Selen okula gitmek için kalkmıştı. Annesiyle güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra annesine sevgilisinin olduğunu söyledi ve gariptir ki annesi buna kızmadı. Hazırlanıp Melis'le birlilte okula gitti. Sınıfa girdiklerinde Mertle Sevda kavga ediyorlardı. Konuyu anlamak için biraz daha yakına gittiğinde şu kelimeleri duydu "O'nun sevgilisi var, mutlular, sen niye değilsin. Madem beni sevmiyorsun en baştan Selenle çıksaydın." o anda Selen olaya katıldı. "Mert artık benim peşimi bırak, ne yazık ki bırakmazsan Arda'ya söylemek zorunda kalacağım. Sen Sevda ile mutlu ol. Artık ben senin hayatında yokum..." dedi ve arkasını döndü gitti. Mert arkasından bağırarak " Lütfen geri dön sana ihtiyacım var" dedi.
Selen Arda'nın yanına gitmişti. Yanlarında yine Melisler vardı. Aradan 7 ders geçmişti ve son derse girmişlerdi. Dersleri yine boştu ve Selenler çok sıkılmıştı. Arda Selen'e okuldan kaçmayı teklif etmişti ve Selen de kabul etmişti. Bu sefer Melisler yoktu ve Selenler romantik bir akşam geçirmişlerdi. Selen eve döndüğünde aşırı derecede mutluydu. Arda'yı çok seviyordu ve bu onu kat kat daha mutlu ediyordu. O Mert gibi değildi, yalan söylemiyordu. Tüm bunları düşünürken bir yandan da şarkı dinliyordu. Uykusunun geldiğini farketti ve yatıp uyudu...
Pardon Arkadaşlar Çook Uzun Bir Ara Oldu Ama Benim Yazılılarım vardı. Artık Düzenli Bölümler gelecek...

İmkansız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin