Bölüm 3- Mutlu Bir Gün

41 4 0
                                    

Selen mutlu bir şekilde uyandı. Bugün evde yanlızdı. Hemen Melis'i aradı ve onu çağırdı,ona olanları anlatmalıydı çünkü Melis dün okula gelmemişti. Kahvaltı ettiler ve olanları konuştular. Melis"Sen ciddisin yani. O senle çıkıyor değil mi???"dedi. Selen"Tabii ki ciddiyim. Hatta mesajlar da var" dedi. Melis şaşırarak "bir gün gelmemişim neler olmuş" dedi ve böylece okula kadar konuştular. Okula gittiklerinde Mert Selen'i bekliyordu.
Mert Selen'i görünce yanına geldi ve "Kızlar bugün okulu kıralım mı ?" dedi. Selenle Melis kabul etti ve Melis'te sevgilisini yanına alıp önce lunaparka, yemeğe gittiler.
Sonra sinemaya gittiler. Şanslarına sinema da romantikti. Bu sinema onlar için ayrı bir değerdeydi çünkü Mertle Selen ilk defa el ele tutuşmuştu.
Hala saat öğlenin 12'siydi yani çok zamanları vardı, kırlarda dolaşmaya karar verdiler. Az sonra doğa tüm güzelliği ile onların karşısındaydı. Uzun süre dolaştıktan sonra çimlere yattılar ve konuşmaya başladılar. Mert Selen'e "Biliyor musun ben Sevda ile çıkarken seni seviyordum." dedi. Selen "ben de seni..."
Melisle Selen akşam olunca Selenlerin evine gittiler. Selen annesine bugün okula gitmediklerini söyledi. Annesi kızmadı ve Melisle odasına çıkıp pijama partisi ve şarkı açıp karaoke yaptılar...
(SEVGİLİ OKURLARIM BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU ÖZÜR DİLERİM)

İmkansız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin