Selen eve döndüğünde aşırı mutluydu ama biraz da buruktu, çünkü hala Mert ile Sevda çıkıyorlardı. Ama kavga etmişlerdi sonuçta.Selen istemsizce gülümsüyordu. Birden telefon çaldı, arayan Mert'ti Selen hemen açtı ve "Alo Mert,birşey mi oldu?" diye sordu. Mert"şeyy,Selen yarın okulun bahçesine buluşalım mı ?"dedi . Selen "tabii ki" dedi ve telefonu kapattılar. Selen mutluluktan uçuyordu yarın olması için hemen yattı.
Sabah olduğunda Selen kahvaltısını da yapıp okula gitti. Mert onu bekliyordu. "Sonunda geldin" dedi ve gülümsedi. Yanına gittiğinde ona "sana bir soru soracağım ama dürüst ol, biz dün akşam Sevda ile ayrıldık . Benimle çıkar mısın, seni sevdiğimi farkettim, hem de çok " dedi. Selen o kadar şaşırdı ki hemen "biraz düşüneyim" dedi. Mert "Sen bilirsin" dedi. "Ama seni sevdiğimi unutma..." dedi. Sonra sınıflara gittiler.
Sevda delice ağlıyordu "Sen..Sen var ya hep bu planı yaptın değil mi ?" dedi, Mert "Sus artık !! Biz artık çıkmıyoruz bunu da unutma!!"dedi ve ortalık iyice karışmadan konuyu kapattı. Mert Selen'i korumuştu
Bütün gün beraber gezmişlerdi ama hala çıkmıyorlardı. Selen "Ya bu da bir oyunsa" diye kara kara düşünüyordu. "Her işte bir hayır vardır"dedi.
Son ders zili çalmıştı ve ders
Matematikti çok sıkılmıştı. Aniden önüne bir not düştü, içinde "kararını ne zaman söyleyeceksin Selen?" yazıyordu. Selen de " Akşam seni arıyacağım" yazdı. Mutluydu, hemde çok. İçinde bir korku vardı, ya herşey berbat olursa diye düşündü. Karamsardı, hem de çok.
Selen akşam olunca hemen yemeğini yedi, Mert'i aramayı düşündü ama hala korkuyordu, ya kandırılmış olursa. Mert'e güveniyordu, cesaretlendi ve Mert'i aradı. Ona "Kararım evet fakat bazı korkularım var" dedi. Mert "ciddi misin ? Çok sevindim" dedi ve böylece çıktılar
Yarın büyük gündü. Az da olsa korkuyordu Selen kitap okuyordu, kitabın adı da Bir Genç Kızın Gizli Günlüğüydü. Okurken çok uykusu gelmişti. İstemsizce uykuya daldı ve rüyasında da Mert'i gördü...