Bölüm 9- Selen Arda Tarafından Aldatılıyor...

35 1 1
                                    

Sonunda Mertlerin işleri düzelmeye başlamıştı. Selen'in yardımı sayesinde evin eşyaları da tamamlanmıştı.Mert Sevene minnettardı. Kim olmaz ki bu durumda...
Neyse devam edelim. Mert Eşyaları gelince Selen'i aradı. "Alo Selen, bahsettiğin eşyalar geldi ve bahsettiğinden daha güzeller. Sana ve ailene çok teşekkür ederim. Size minnettarız. " dedi vedalaştılar ve Mert telefonu kapattı. Acayip derecede mutluydu. Selenden böyle birşeyi hiç beklemiyordu. Evin eşyaları yerleşirken Mert bir not buldu. Notta "her ne kadar ayrılmış olsakta biz kardeşiz" yazıyordu. Mert çok mutlu olmuştu. Demek hala beni önemsiyor diye düşündü.
Selenler yine kumsala gitmişti. Bu sefer Selen'in yanında sadece Melis vardı. Bu durumdan haberdar olmayan Arda bir kızla fingirdeşiyordu. Selen şezlonga eşyalarını koydu ve denize girmek için kumlarda yürüyordu. Bir de ne görsün. Karşısında Ardayla en yakın arkadaşlarından biri olan Esra duruyordu. hem de yan yana ve yanak yanağa öpüşürken. Tabi bunu gören Selen dayanır mı, gitmiş Arda'nın yanına "Napıyosun sen !!! Utan halinden azcık. Ben sana güvenmiştim, meğerse pisliğin tekiymişsin. Yazıklar olsun sana. Bir daha asla beni arama. Bu ilişki burada biter. " dedi ve oradan ayrıldı. Asla ağlamıycaktı çünkü bunu daha önceden de yaşamıştı.
Eve gitti yanında tabii ki de Melis vardı "Neden ağlamıyorsun? İçini dökmen lazım. Benimle de konuşabilirsin." dedi. Selen ise "Ben o pislik yüzünden asla ağlamam. Benim gibi birini kaybettiği için o üzülsün!!" dedi. İçinde bir öfke yanardağı vardı ve heran herhangi birine patlayabilirdi. Bu genellikle Melis oluyordu ama artık alıştığı ve onun gerçek dostu olduğu için Selen'e hiç küsmüyordu. Selen sonunda ağzını açtı ve "Allah belasını verecek onun" dedi. Melis de "Selen bir planım var hadi Süslenip plaja gidelim." dedi. Selen de kabul etti ve süslenip plaja gittiler, üstlerinde en güzel bikiniler vardı. Plaja iner inmez bütün erkekler Melis ve Selen'e baktı. Yakın zamanda bir grup kurdular içinde yaklaşık 20 kişi vardı bu grubun. Arda ise Selen'e bakıyordu. Melek gibi görünüyor dedi içinden. Fakat son anda farketti ki yanında Mert oturuyordu. İyice sinirlendi. Onu aldattığı için çok pişmandı. Aslında aldatmamıştı, kız onu zorla öpmüştü. Umarım her şeyi düzeltebilirim dedi ve eve gitti. Selenler de eve yol almışlardı. Gece Melisle sabahlama kararı aldılar ve tüm gece ayakta kaldılar...


İmkansız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin