Bölüm 7 - Mert Sevdadan Ayrılıyor

60 4 4
                                    

   Okulun kapanmasına tam olarak bir hafta kalmıştı. Selen okula gitmek  yerine  Arda ve Melislerle takılıyordu. Mertle hiç ilgilenmiyordu, kavga bardaktan taşan son damla olmuştu.  O zamandan beri değil konuşmak  yüzüne bakmıyordu. Arda'yla çok mutluydu. O klasik erkeklerden değil,  hayatında gördüğü en zarif,  hoşgörülü insandı.

  Selen  bir Cuma  sabahı erkenden kalkıp Arda'yı aradı ve yalnız bir buluşma ayarladılar. Saat 9' da buluşacaklardı ve tam saat akşam 10'a kadar  geleceklerdi.  Annesi de izin verdi ve Selen saat 9'a kadar şarkı dinleyip zamanın geçmesini bekledi. Saat 8'de hazırlanmaya başladı ve saat tam 9'da buluşacakları yere gitti. Arda'da gelmişti ve bir cafeye doğru yola çıktılar. Bu sırada yan taraflarından Sevda ile Mert geçiyordu. Selen fark ettiyse de aldırış etmedi ve ne tesadüftür ki aynı cafeye oturdular. Selenle Arda istemeselerde konuşmalarına tanık oldular. Mert "Sevda, ben böyle yapamıyorum, ayrılmak istiyorum." diyordu. Sevda ise"Kararına saygı duyuyorum. Ben de ayrılmayı ne kadar istemesemde senden ayrılacağım. Ama şunu unutma, bana ne zaman ihtiyacın olursa yardım ederim." dedi. Selen ve Arda şok olmuşlardı. "Vay bee" dediler. Sevda onu son bir kez öpüp cafeden ayrılmıştı. Mert ise yarım kalan kahvesini ve kekini bitirip hesabıda ödeyip gitmişti.

    Selenle Arda yemek yedikten sonra cafeden kalkıp LunaKent adlı bir Lunaparka gittiler. Orada bayağı eğlendikten ve korktuktan sonra oradan da ayrılıp sinemaya gittiler. Sinemada bayağı romantikti. saat 8 olmuştu. Son 1 saatleri kalmıştı ve bu saatlerini de deniz kenarında dondurma yiyerek geçirmişlerdi. Selen eve döndüğünde çook mutluydu. Sonra çantasında bir not buldu notta da

"Seni çok seviyorum Selen'im..." yazıyordu. Selen çok duygulanmıştı. Biraz şarkı dinledikten ve kitap okuduktan sonra tatlı bir uykuya dalmıştı....


SEVGİLİ OKURLARIM, DÜŞÜNCELERİNİZİ YORUM YAZIN VE LÜTFEN VOTE ATIN. YANLIŞIM VARSA DÜZELTİN

ARTIK DÜZENLİ BÖLÜMLER GELECEK VE SİZLERİ ÇOOK SEVİYORUM... <3 <3

İmkansız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin