1. Bölüm-Kötü Okul Günü

91 5 0
                                    

Selen lise son öğrencisiydi. Dersleri iyi sayılırdı. Ona okulu sevdiren tek şey Mert'ti ona sırılsıklam aşıktı ama Mert'in Sevda adında bir sevgilisi vardı ve bir haftadır çıkıyorlardı. Selen bu duruma ne kadar üzülse de yapacak bir şey yoktu.

Yine bir Cuma günüydü ve dersleri bedendi. Selen beden derslerinde çoğunlukla kitap okurdu ama bu sefer Mert'i izliyordu yanında en iyi arkadaşı Melis vardı. Mert Sevda'nın yanındaydı ve konuşuyorlardı. Sevda çok şımarık, kendini beğenmiş ve şapşal birisiydi. Sevda aslında Selen'in en iyi arkadaşlarından birisiydi fakat Sevda en iyi arkadaşının sevdiği "Mert" ile çıkmaya başladıktan sonra Mert'e Selen'in onu sevdiğini söylediği için küstüler.

Selen artık Mert'in yüzüne bile bakamıyordu, cesareti yoktu çünkü. Sevda ise gayet mutlu bir yaşam sürüyordu, farketmediği tek şey vardı bu da Selen'le Mert'in arasını fena halde bozduğuydu. Mert ile Selen karşılaştıklarında yol değiştirir olmuşlardı. Mert buna ne kadar üzülse de içi rahattı çünkü bir sevgilisi vardı ve bu kız çok güzeldi. Selen son bir haftadır hep üzgündü, karamsardı . Hiç birşey hissetmeden sadece kitap okuyup ders çalışıyordu. Ha birde Melis olmasa asosyal olup çıkacaktı. Sevda gelip "neyin var" dediğinde (ki 6 kez dedi) "bir şeyim yok gider misin Sevda" diyordu. İçi kan ağlıyordu aslında. En iyi arkadaşı onu arkasından bıçaklamıştı . "Daha ne olabilir ki !" dedi içinden . Yine dolmuştu gözleri . Neyse ki son dersti. Aniden bir ses "Selen bir gelir misin" dedi , bir baktı karşısında Mert. "N'oldu" diye sordu "gelirmisin konuşmalıyız" deyince yanına gitti ve arkalarından Sevda'nın geldiğini fark etmediler. Mert "neyin var, yardım edebileceğim bir şey varsa yardım edeyim, kanka" dedi. Selen şaşkın ve az da rahat bir şekide " sağol, senin halledebileceğin bir mesele değil. Yinede beni düşündüğün için sağol, kanka" dedi . Birden Sevda geldi ve "Ben biliyorum, Mert hani o seni seviyor ya ondan böyle. Bir de ben senle çıkınca...." dedi. Mert Sevda'nın sözünü kesti ve " Git başımızdan! Ne zaman sen gelsen bir kavga çıkıyor. Biliyorum sevgilimsin ama lütfen birazcık başımdan git!" dedi . Sevda ağlamaya başladı " H-hep senin yüzünden. Keşke bu hayattan çekip gitsen Selen."dedi ve hızlıca oradan uzaklaştı. Selen " çok ama çok üzgünüm, keşke konuşmasaydık" dedi. Mert "Önemli değil, hem çok şımarmıştı, iyi oldu kanka " dedi ve gülümsedi. Böylece bu kötü okul günü birazcık ta olsa renklenmişti :)

İmkansız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin