6. Bölüm: OLAY YERİ

2K 238 167
                                    

                              Bölüm şarkısı:
               Bishop Briggs - CHAPMPION

                              Bölüm şarkısı:               Bishop Briggs - CHAPMPION

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkese kocaman MMERHABAAA diyorum. Nasılsınız bebekler? Neler yapıyorsunuz?

Öncelikle bölümü beğenip yorum yaparsanız çoook sevinirim. Denememi çözdükten sonra yorum okumaya geleceğim ehehehe

İg:biliyoruzkii
Tw: biliyoruzki1
Tiktok: biliyoruzkii

Beni buradan da takip ederseniz çok mutlu olurummm🥹

İYİ OKUMALAR...

Kelimeler, sizi geçmişten alıp geleceğe yaka paça sürükleyebilecek güce sahipti.

Unuttuğum, unutmak istediğim o geçmişten kullandığı kelime beni dumura uğratırken sadece birkaç santim ilerimde olan ve yakından tanıdığım gri gözlere bakıyordum. Beni sıkı sıkı sarıyordu.

Derin nefes aldığımda göğüslerim onun göğüslerine yaslandı ve ben o nefesi alamadım. Bakışlarımı onun gözlerinden çekerek aşağıya doğru indirirken elimi göğsüne koydum ve onu kendimden yavaşça, güçsüz düşen bileklerimle ittirirken hiçbir şey demiyordum. Ne hissediyordum? Bilmiyordum. Lanet olsun yine duygularım yoktu ve ben hiçmişim gibi geliyordu.

İnsanı var eden duygulardan somutlaşmış, bir eşyadan farkım kalmamıştı.

İçeride ki müzik sesine karışan telefon sesiyle dikkatim tamamen dağılırken göz ucuyla birkaç adım uzağımda olan Mert'e baktım. Bakışlarının benim üzerimde olduğunu hissediyordum ama gözlerimi yukarıya çıkarak onunla göz göze gelmek istemedim. Telefon sesini birkaç saniye daha içeride dağıldıktan sonra Mert'in boğuk kalın sesini duydum:

"Efendim?" Derin nefes aldım ve Mert'in yanından geçerek yere en başta bıraktığım sweata doğru ilerlemeye başladım. Bu kadar yeterdi. "Tamam, tamam..."dedi hafif sıkıntılı bir sesle. Arkamda kalmıştı o ve yüz ifadesini bilmiyordum. "Siz kimseyi almayın, biz geliyoruz."

Ne olmuştu?

Yerde ki sweatı aldıktan sonra zaman kaybetmeden üzerime giymeye başladım ve bu arada Mertle göz göze gelmişti. Aynı yerde sadece bana doğru dönmüş, bana bakıyordu. Sorgulayıcı bakışlarımın karşısında elinde ki telefonu kaldırdı ve,"3. ceset ortaya çıkmış."dedi düz bir sesle. "Hastaneye bizi çağırıyorlar."

Başımı sallarken,"Kısa bir duş alacak vakit var mı?"diye sordum.

Başını sallarken,"5 dakika."dedi hızlıca. "Daha yeni bulunmuş, şerit çekiyorlarmış."

Başımı sallarken,"Tamam."dedim ve arkamı dönerek hızla spor salonundan çıktım. Kısa koridoru geçtikten sonra merdivenleri durmadan çıkmaya başladım. Kafamın dağılması gerekiyordu. Yatak odasına girdikten sonra sol tarafta kalan banyo kapısını açtım ve içeriye girdim. Orta büyüklükte olan banyonun sol tarafında duşa kabin varken tam karşıda da lavabo vardı. Kapıyı tamamen kapattığımdan emin olduktan sonra üzerimde ki kıyafetleri hızlıca üzerimden çıkardım ve suyun altına girdim.

VÂYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin