Bölüm şarkısı:
Pinhani - Dön Bak DünyayaHepinize kocaman bir MERHABAAAAA!! Neler yapıyorsunuz, nasılsınız bebeklerim? Umarım hepiniz iyisinizdirrr
Bölüm için çok heyecanlıyım nedense. Sizden birkaç ricam var: Bu bölümle birlikte geçmiş bölümleri beğenmeyi dönüp beğenirseniz çok sevinirim, yorum ve beğeniler arttıkça daha çabuk yeni bölüm yazasım geliyor.
Bir de beni buradan ve sosyal medya hesaplarımdan takip ederseniz çok sevinirim. Bölüm duyuruları ve alıntılarını oralarda paylaşıyorum;
İg: biliyoruzkii
Tw: biliyoruzki1
Tt: biliyoruzkiiİYİ OKUMALAR...
Çok zaman sinirlenmiştim.
Çok zaman kendimden geçerek önüme geçeni umursamadan kırmayı, parçalamayı doğam kabul etmiştim.
Bu sinir, öfke, içime sığdıramadığım bir başka insandı. Bam teli hemen kopan, kabullenmeyi sevmeyen o insana uyar, önüme gelen her şeyi avucumun içerisine alarak parçalardım. Düşünmezdim insanları, onların beni düşünmediği gibi.
Umursamazdım neden yaptıklarını.
Yapmış olmaları yeterliydi benim için.
Bu idim ben.
Yapmam gerekeni yapan, yapılması gereken yapılmadığında da zorla yaptıran bir insandım. Mert'in bu şekilde davranması, beni en zeki, her an bir şeyler fark edebilecek ve babama yetiştirebilecek bir kardeşimin önünde böyle bir şeyi yapmış olması onu gözümde hiçbir nedene rağmen kurtaramazdı.
Mert Zafir Kaya, öfkesinden zor duran benliğimin üzerine silah çekmişti ama o silahı elinde patlatırdım.
Herkes yerini ve burada ne yapıp yapmaması gerektiğini bilecekti.
Hırıltılı bir nefesi içime çekerken elimde ki kitaba tekrardan bakış attım, ardından gözüm aşağıya kaydı. Sabahtan beri aynı sayfada duruyordum ve bu sayfada okuduklarımdan bir bok anlamamıştım. Evimin büyük salonunda, sadece ayaklı lambanın gördüğü o tekli koltukta oturmuş kitap okumaya, kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum. Koridorun ışığı açıktı ve ara ara Pus'un gölgesini görerek onu yokluyor, ardından tekrardan kitaba dönüyordum ama anlamamıştım. İsmi neydi acaba? Dudaklarımı öne doğru uzatırken kitabın kapağına baktım ve DÜĞÜM yazısını gördüğümde tekrardan sayfayı açtım ve sayfada göz gezdirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VÂYE
Mystery / Thriller*BU KİTAPTA BULUNANLAR SADECE KURGUDAN İBARET, HİÇBİR KURUMLA BAĞLANTISI YOKTUR* "Hiçbir sokak..."diye mırıldandı ve parmakları arasına çenemi alarak kaldırdı, gözlerinin içine bakmamı sağladı. Sertçe yutkunurken,"Mert,"diye fısıldadım ihtiyaçla. ...