8. rész || Egy őrült nap

80 2 0
                                    

"4 napot töltöttünk ott."

---------------------------------------------------------

Az éjszaka alig tudtam aludni, nem kellett volna Remus és Sirius szobája közelében szobát választanom.

- Mit hangoskodtatok tegnap éjjel? - kérdezte Mrs. Potter. Sirius és Remus Lilyvel és Jamesszel egyidőben nézett össze.

- Szerintem nem kell válaszolnotok. - mondta Mr. Potter miután rájött miről van szó.

- Mit csináljunk ma? - kérdezte James. - Annyi mindent meg akarok mutatni nektek.

- Lassíts, lassíts. Először edd meg a reggelidet utána mehettek ahova akartok, de 11-ig érjetek vissza. - mondta Mrs. Potter.

- Hajnali 1. - alkudozott James.

- Éjfél. Többet nem engedek. - mondta az asszony.

- Oké. - egyezett bele a fiú. Megreggeliztünk, felöltöztünk és elindultunk.

- Hova megyünk először? - kérdezte Peter aki jól ismerte már a várost, hiszen a Potter család szomszédjában élt.

- Először is bevásárolunk. - kezdte James. - Régen voltam mugli boltban és kell pár dolog az estéhez.

- Mit tervezel estére? - kérdezte Sirius James hátát veregetve.

- Voltatok már mugli diszkóban? - kérdezte Ágas.

- Diszkó? Akkor vennem kell ruhát. Ez az. - mondta Lily rám nézve. Mindketten izgatottan vártuk már a ruhákat.

- Lányok. Fura lények. - nézett ránk Sirius. Én csak a nyakára csaptam a táskámmal.

- Ezt most tényleg megérdemelted. - mondta Remus.

- Te is az ő oldalukon állsz, farkasom? - kezdett bele Sirius a szokásos drámájába.

- Megmondtam, hogy ne hívj így. - Remus utálta amikor Sirius mindenféle becenevet adott neki.

- Az éjjel még tetszett. - Tapmancs perverzül mosolyogni kezdett.

- Köszönjük a nem kívánt információt, - mondta Peter. - de ha azt akarjuk, hogy még mást is csinálhassunk kicsit sietnünk kéne.

Elmentünk egy plázába, ahol rögtön az első boltba bementünk. Lily velem jött, együtt néztünk ruhát.

- Fiúk, gyertek ide! - kiabáltam a fiúknak mikor már a próbafülkénél voltam. - Segítsetek választani.

Kijöttem a fülkéből és megmutattam nekik az első ruhát:

Kijöttem a fülkéből és megmutattam nekik az első ruhát:

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

- Ez jó, ha úgy akarsz felöltözni, mint egy szűz. - mondta James.

- Emlékeztetnem kell téged, hogy pasim van? - kérdeztem.

Ünnepélyesen esküszöm, hogy rosszban sántikálok... /Befejezetlen/Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ