9. rész || Kisfarkas

78 5 1
                                    

"Mikor beestünk a Potter ház ajtaján már Remus sem bírt egyenesen állni, pedig ő nem szokott annyit inni. Ledőltem az ágyamba és elaludtam."

---------------------------------------------------------

Annyit éreztem, hogy valaki a vállamat bökködi. Még mindig éjjel lehetett, mert mikor kinyitottam a szemem észrevettem a még mindig sötétbe borult utcát. Megfordultam és észrevettem Remust.

- Mit keresel te itt? - kérdeztem.

- Rémálmom volt. -válaszolta a fiú.

- Istenem, Remus. Nem vagy öt éves, amúgy is ott van Sirius. - egy kicsit már sikerült kijózanodnom.

- De összevesztünk. - nyavajgott a fiú.

- Ülj le! Mesélj! -kértem. A fiú helyet foglalt az ágyamon, én pedig felültem.

- Sirius megint úgy szólított, hogy "farkasom". -mesélte Holdsáp.

- Ez a nagy problémád? - kérdeztem.

- Igen. - válaszolt.

- Sirius drámakiráylnő kórsága fertőző. - jegyeztem meg. - Pontosan mi történt?

- Visszaértünk, bementünk a szobánkba és elkezdtünk csókolózni. - mesélte Remus.

- Arra nem vagyok kíváncsi, hogy dugott meg. -mondtam.

- Általában én szoktam őt, de mindegy. - közölte velem a "nagyon fontos" információt. - Szóval a problémára visszatérve: elkezdett úgy hívni, hogy "farkasom" már megint,pedig mondtam neki, hogy nem szeretem ha így hív. - még mindig nem látom a problémáját, de úgy tettem, mintha érteném a dolgot. - Aztán lepakoltam a cuccait a földre, hogy ott alszik. Úgy is volt, de aztán rémálmom volt és nem tudtam hova menjek.

- Hogy lehettek ilyen gyerekesek? - tettem fel a kérdést magamnak.

~eközben a másik szobában~

- Pszt, James. -szólt barátjának Sirius.

- Mit akarsz itt ilyenkor? -kérdezte tőle James halkan, nehogy felébressze Lilyt.

- Rémálmom volt. - mondta Tapmancs.

- Ott van Remus. - suttogta James.

- Mit csináltok az éjszaka közepén? - ébredt fel Lily.

- Remus mérges rám és rémálmom volt. - nyafogott Sirius.

- Menj Lizziehez vagy Peterhez. - ajánlotta James.

- Az anyádhoz nem mehetek? - kérdezte Sirius.

- Most megöllek. - James fel akart állni, de Lily visszahúzta, mert a ruhájuk valahol a szoba padlóján lehetett szétszórva.

- Hadj már minket aludni Sirius! - mondta a lány. Sirius kiballagotta szobából egyenesen az enyémhez.

- Liz bejöhetek? - kérdezte majd meglátta Remust az ágyamon ülve. Egy ideig csak szemeztek egymással, majd Sirius közelebb jött az ágyhoz. - Gyere vissza, kérlek. - szólt Lupinhoz bociszemekkel. Sirius mindig elérte amit akar, ám Remus nem szokott engedni neki.

- Nem. -válaszolt röviden Remus.

- Sajnálom amit mondtam. - győzködte Sirius. Remus még mindig halál komoly arccal nézett barátjára.

- Várjatok, hozok pop cornt, kiváncsi vagyok mi lesz itt. - mondtam.

- Remuuuusss - nyafogott Black. 

- De ne hívj többet úgy. - egyezett bele Remus.

- Oké, kisfarkas. - a már indulni készülő Remus megtorpant láthatóan nem tetszett neki ez a becenév sem. - Csak hülyéskedtem, na, gyere vagy én viszlek át. 

Sirius nem viccelt. Felkapta barátját és átvitte a szobájukba. Végre lenyugodtak a körülmények. Vagyis azt hittük amíg meg nem szólalt a csengő. Ki az aki hajnalban akar bejönni ide?

Ünnepélyesen esküszöm, hogy rosszban sántikálok... /Befejezetlen/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt