"- Nem, ott leszek veletek. - jelentettem ki. - Nem azért lettem animágus, hogy ne segítsek."
---------------------------------------------------------
- Betty, add fel! Ha Remus azt akarja, hogy kihagyd el is éri. - mondta Sirius.
- Inkább mennél farkasszelidítőnek, mint hogy velem lennél? Ez fájt. - nyafogott Regulus.
- Tiétek a ház, a szüleim amúgy sem lesznek otthon, azt csináltok amit akartok. - mondta James. Regulus perverz mosollyal rámnézett.
- Nem. - jelentettem ki egyszerűen.
- Pedig már elterveztem mit csinálok veled. - suttogta fülembe Reg.
- Ezt muszáj előttem? - akadt ki Sirius.
- Mondja az aki egész éjjel Remus nevét üvöltötte. - vágott vissza Reggie.
- Nem lehetne, hogy eldöntjük mit csinálunk, mert nekem egy Black is sok volt kettőről nem is beszélve. - morgott Peter.
- Egy harmadik nem kell? Elintézhetem ha akarod. - szólt neki Regulus.
- Te teherbe akarsz engem ejteni, Regulus Black?!? - akadtam ki.
- Most mondom ha fiatok lesz Siriusnak kell elneveznetek. - jelentette ki.
- Akkor egyetértünk, hogy soha nem lesz Sirius nevű fiúnk? - kérdezte Regulus.
- Tizenhét évesek vagyunk, nem is akarok még gyereket. - mondtam.
- Hogy jutottunk idáig? - kérdezte Lily. - Nem sokszor értek egyet Peterrel, de most tényleg abba kell hagynotok ezt az egészet.
- Köszönöm. - vágta rá Peter.
- Na várjatok! Hol van James? - nézett körbe Sirius.
- Ott van. Éppen valami hülyeséget vesz. - mutattam rá. James egy utca melletti fapultnál állt és vett minden szarságot.
- Ezt nézzétek mit vettem. - mondta egy doboz Halloweeni jelmezzel, maszkkal, fejdísszel és minden mással a kezében. - Holnap Halloween.
- James, nem vagyunk már öt évesek. - mondta Remus miközben a mellette sétáló Sirius már ugrándozva várta a holnapot. - Vagyis néhány már nem vagyunk.
- Ne legyél már ilyen Lupin. Minket sose engedtek el ilyenkor a városba. Sirius csak kiéli a gyerekkori vágyait. - magyarázta Regulus.
- Akkor te miért nem maradsz? Viztos nagyon dögös lennél egy ilyen jelmezben. - kérdeztem.
- A második félévtől úgyis muszáj lesz Voldemortnak visszaengednie a Roxfortba, különben kirúgnak és az nem vetne jó fényt a Black családra. - mondta Reggie.
- Addig nem tudok várni. - mondtam.
- Menjetek szobára. - mondta Sirius.
- Tudod mit? Jó ötlet. Gyere! - kapott fel Regulus.
- Tegyél le! Regulus Arctutus Black tegyél le most azonnal! - a fiú meg sem hallotta. - Utállak. Úgy utállak.
- Nem utálsz te engem. Sose tudnál. - Reg tovább vitt viszafele az úton.
- Lily! Segíts! - kiabáltam a lánynak.
- Regulus hozzd vissza Lizziet! - kiabálta a Lily.
- Nem. - válaszolt egyszerűen.
- Ha leraksz akkor veled töltöm az estét. - ígértem.
- Csábítóan hangzik. - rakott le. - Tessék most örülsz?
Visszamentünk a többiekhez.
- Többet ilyet ne csinálj! Te meg ne bíztasd az öcsédet! - idegeskedtem.
- Pedig jó móka. - vigyorogtak egymásra a testvérek. A nap további része gyorsan eltelt. Már kezdett sötétedni. Remust egy erdő szélére vittük, bár én Regulusszal egy közeli faházban voltam, hátha szükségük van rám.
- Remus most változik át. - néztem ki az ablakon. Regulus kezei a derekam köré fonódtak és a vállamra hajtotta a fejét. " Ne aggódj, meglesznek." suttogta és kezdte el lassan csókolgatni a nyakamat. Egy matrac feküdt a faházban. Nem volt valami jól berendezve.
Regulus a matracra fektetett és folytatta. Egyre lejjebb haladt a testemen. Levette rólam a pólómat és éppen a melltartómat próbálta kicsatolni. Gyengéd csókjai már annyira hiányoztak, hogy el is felejtettem milyen jó érzés. Nemsokára már a nadrágom és a bugyim is valahol a padlón hevert. Ujjaival óvatosan belém hatolt és lassan mozgatni kezdte őket. Akait enyéimnek tapasztotta miközben egy-két nyögés hagyta el a számat. Levettem róla is a ruhát. Ujjait kihúzta belőlem és férfiasságával hatolt belém. Lábaimat dereka köré fontam. "Szeretlek." suttogta. Az idilli hangulatot már semmi és senki se zavarhatta volna meg. Vagyis azt hittük.
- Lizzie, segítened kell! Basszus. - nyitott be Sirius.
- Az.... basszus. - forgatta szemeit Regulus.
- Lizzie kijönnél? Segítened kell. Remus nagyon nincs jól. - mondta.
---------------------------------------------------------
Remélem tetszik eddig a könyv. Most nagyon sok ötletem van, úgyhogy ne lepődjetek meg ha több részt rakok ki. Az iskola egy kicsit gátol a rendszeres rész kirakásban, de hétvégente megpróbálok több részt kirakni. Jó olvasást.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ünnepélyesen esküszöm, hogy rosszban sántikálok... /Befejezetlen/
FanficTekergők ff. Elizabeth Peterson egy 17 éves Roxforti diák, aki idén kezdi a 7. évét legjobb barátaival, Jamesszel, Remusszal, Peterrel és Siriusszal.