14. rész || Halloween

64 2 0
                                    

"- Akkor ez hosszú nap lesz. - állapította meg Peter."

---------------------------------------------------------

Ebben a pillanatban egy bagoly csapódott az ablaknak. James kirohant, hogy megnézze ki küldte.

- Azt írják Siriusé. - mondta.

- Ki küldene nekem levelet ilyenkor? - csodálkozott. Kibontotta a levelet és megnézte kitől jött. - Jaj ne.

- Ki az? - kérdezte James.

- Az anyám. - sóhajtott. Sirius utálta a szüleit. Nem is látta őket amióta elszökött otthonról.

- Mondd már! Mit ír? - faggatta tovább James.

"Kedves Sirius
Öcséd ma érkezett haza eddigi elfoglaltságából, ennek örömére családi vacsorát tartunk holnap este 8-kor. Ha találkozol Regulus barátnőjével mondd meg neki, hogy szívesen megismerném, ahogy a te partneredet is, akiről Regulus mesélt.

- Anya

Olvasta fel a szöveget hangosan Sirius.

- Regulus hazament?!?! - akadtam ki.

- Ha anyám megtudja, hogy meleg vagyok engem megöl. Az a féreg, hogy képzeli, hogy elmondta. Ezt nem hiszem el. Mit csináljak? - pánikolt Sirius.

- Nyugi, megoldjuk, ígérem. - nyugtatta Remus az idegességében fel-alá járkáló Siriust.

Mindenki csodálkozott a hír hallatán. Az őszi szünet utolsó napján családi vacsorát tartanak a Black házban. A Black családi étkezésekből még sose sült ki semmi jó. És a legutóbbi óta Sirius elszökött otthonról, aztán bepasizott, Regulus halálfaló lett, Bellatrix és Narcissa megházasodott, Andromedát kitagadták és még sorolhatnám.

A nap már szinte teljesen lement, ami azt jelentette, hogy kezdődik a móka. Felvettük a jelmezeinket és megcsináltuk a sminkünket.

- Én ezt nem csinálom. - jelentette ki Remus az első háznál. - Nem vagyunk öt évesek.

- De Reeeemuuuuussss. A kedvemért. - könyörgött Sirius.

- Nem, nem csinálom bolondot magamból. - válaszolt Remus. - Inkább menjünk bulizni.

- Egyet kell értenem Remusszal. - mondta Lily.

- De.... - sértődött meg James is.

- Ti menjetek, mi elleszünk. - javasoltam.

- Peter, mondd, hogy legalább te jössz velünk. - könyörgött James.

- Ki nem hagynám. - ment bele Peter.

- Mi megkeressük a legközelebbi bárt. - mondtam.

Nem kellett sokáig mennünk, az utca végén üvöltött a zene. Táncoló jelmezesek voltak a bárban akik már alig álltak a lábukon.

- Mit kérnek? - kérdezte a pultos.

- Whiskeyt. Tudja mit, legyen egyből kettő. - mondtam.

Remus és Lily is rendelt. A pultos kiadta az italokat. Leültünk egy asztalhoz iszogatni.

- Oké. Csók, házasság, halál, én kezdem. Remus, legyen mondjuk James, Sirius és Peter. - játszottunk.

- Siriushoz hozzá megyek, egyértelműen. Jamest megcsókolom és Petert megölöm, nem, nem akarom megölni Petert, de Jamest sem akarom megölni. Nem baj, megölöm Petert. - gondolkodott. - Most én mondok Lilynek. Sirius apja, Lucius Malfoy és Dumbledore professzor.

- Ez most komoly? - nézett a lány. - Oké, akkor hozzámegyek Dumbledorehoz, és megcsókolom Luciust. Lizzie, az a pultos, - mutatott egy sört csapoló férfira. - Sirius és Piton.

- Szivatsz csajszi? Oké, hozzámegyek a pultoshoz, megcsókolom a meleg haveromat és megölöm Pitont. - válaszoltam. - Nem tetszik ez a játék.

- Nekem sem. Inkább táncoljunk. - ajánlotta Remus.

- Mintha én tudnék táncolni. - forgattam a szemeimet.

- Naaa, gyere! Csak egy táncra. - könyörgött Lily amikor halál részeken, három zsák cukorral berontott a csapat másik fele.

- Moony, gyere ide. - dőlt jobbra-balra Sirius.

- Mi most szerintem hazamegyünk. - karolta át Remus a fiút.

- De én nem akarooook. - nyafogott Sirius.

- Hát jó. Felőlem. Ha már nem érdekel téged a szex. - Sirius bedőlt a cselnek. Hogy is ne tette volna? Ki ne töltene el egy éjszakát Remus Lupinnal, még akkor is ha ez már napi rutinjává vált?

- Ha így mondod, már jobban tetszik. - fontolta meg egyetlen agysejtjével az ajánlatot Pads.

- De hát minden éjjel szexeltek. - kifogásolta James.

- Mert te és Lily nem? - kérdeztem vissza.

- Áruló. - nézett rám gyilkos tekintettel Lily. Peter már rég nem a csapattal volt. Valami idegen lánnyal táncolt. Ami azt illeti nem nagyon szoktam Petert csajozni látni.

Ünnepélyesen esküszöm, hogy rosszban sántikálok... /Befejezetlen/Where stories live. Discover now