Koebie
Top: Koen
Bottom: RobbieKoen en Robbie zijn al 5 maanden samen. En in de tussentijd hebben ze veel van elkaar ondekt. Waaronder ook hun Kinks.
___________________________________Robbie Pov:
Regel één. Je zult me Meester of meneer noemen."Regel twee. Je zult alles doen wat ik zeg, zonder twijfel.
"En drie. Je komt alleen klaar als ik het zeg."
"Ja meneer." Ik hijgde, nog steeds pijn.
"Nu, strippen. Ik wil dat sletterige lichaam zien, jongen." Beveelde Koen aan mij. Hij zit op mijn bed. Ik deed snel mijn shirt uit, korte broek en ondergoed uittrekken. 'Laat het ondergoed maar aan. Ik heb altijd van een jongen in een string gehouden.' zei Koen lachend.
"Heb je een safe word?" Hij vroeg."Rood."
"Goed. Bereid je nu voor." Zei hij terwijl hij een flesje glijmiddel weggooide dat uit het niets kwam.
Ik kreunde bij het idee mezelf om te neuken en aarzelde niet. Ik ging snel weer op de grond liggen, deed het deksel open en goot wat op mijn vingers. Voorzichtig bewoog ik mijn hand naar mijn hol en porde erin. Bibberend bij het gevoel dat mijn vinger erin gaat.
Ik wachtte een paar seconden en bewoog toen mijn hand. Ik duwde er snel nog een en nog een en nog een vinger in tot ik er vier in me had. Ik kreunde en kronkelde op de grond voor de heer, terwijl hij me alleen maar aanstaarde. Zijn blik was zwaar van lust en keek met genot toe.
"Hoe.. Hoe.. nog lang, Meester?" Ik spitste mijn vingers en beglaasde een bundel zenuwen die ik voorheen niet had. "Oh. Verdomme. Verdomme. Wat... Ahhh." Ik kreunde dat mijn vingers keer op keer die plek raakten. Mijn lengte trilde op mijn buik en lekte zo veel voorvocht dat ik wist dat ik nu elk moment kon klaarkomen.
"Hou op."
Mijn vingers vertraagden, maar stopten niet, het voelde te goed. Ik heb nooit willen stoppen.
"Alstublieft, Meester.. Ik. Ik. Ik wil niet stoppen." Ik kreunde mijn woorden slurpend terwijl het kwijl uit mijn mond liep.
"Je zult willen als je mijn dick wilt, slet." Snauwde hij, zijn handen krabden lichtjes in mijn buik en lieten kleine rode stipjes achter op de sporen.
Ik trok mijn vingers van mezelf en ging daar liggen. Wachten op mijn volgende opdracht. Mijn adem kwam in mijn broek uit terwijl mijn benen trilden en schudden.
"Omhoog."
Ik klauterde en strompelde terwijl ik opstond, mijn lengte deed pijn en stond rechtop in mijn buik.
Ik bloosde toen ik daaraan dacht. Dat hij mijn hele lichaam kon zien en dat ik daar gewoon stond. Koen laten doen wat hij wilt.Koen staat op, zette me op het bed neer en trok zijn broek uit, zijn lul sprong uit zijn onderbroek.
"Zo groot." ' mompelde ik, mijn ogen wijd opengesperd. Hij greep toen mijn kleine lichaam en draaide me om, en rukte mijn kont in de lucht.
Hij likte langs zijn lippen,
"Meester, alstublieft.. raak me aan.." fluisterde ik bijna. Zijn lippen trokken een grijns en hij trok me ruw over zich heen. Ik hapte naar adem, niet alleen omdat hij aan me trok, maar ook vanwege de enorme bobbel in zijn broek. Ik kreunde toen, beseffend dat het in mij zou zitten."Oké, Rob." Hij schoof toen twee vingers in me, waardoor ik nog meer uitrekte dan mijn eigen vingers hadden gedaan.
"Ah!" Ik kreunde, terwijl hij meteen mijn prostaat raakte. Ik werd toen onderworpen aan zijn vingers die me nog meer strekten terwijl hij ze bewoog en er nog een toevoegde. Ik schreeuwde bij het uitrekken van drie van zijn vingers in mij.
"Dadddyyyyy." Ik liet het glippen. Ik begon toen te kronkelen. Of dat nu is om weg te komen van de vingers die in me groeven of om ze dieper te krijgen, ik weet het niet zeker.
"Mmmmmh. Oké, ik speel met je mee, slet." Hij gromde in mijn oor, zijn hete adem raakte mijn oor en nek. "Wat wil mijn kleine sletje dat papa met hem doet? Mhhh?"
Ik kronkelde opnieuw, deze keer wist ik dat het was om zijn vingers dieper te krijgen. Heen en weer schommelend, nam ik nog een van zijn vingers in me.
Hij voegde toen nog een vinger toe, zijn vingers gleden met gemak in en uit mij."Meer!!," kreunde ik, terwijl ik mezelf op zijn hand sloeg. "DADDY, meer."
Een grom scheurde door zijn keel, en hij haalde zijn vingers uit mijn gat en greep een wang terwijl hij naar boven liep. Hij stond op, zette me op het bed neer en trok zijn broek uit, zijn lul sprong uit zijn onderbroek.
"Zo groot." ' mompelde ik, mijn ogen wijd opengesperd. Hij greep toen mijn kleine lichaam en draaide me om, en rukte mijn kont in de lucht.
Grinnikend zei hij, "dit kan pijn doen, sletje van mij.'
Een gil scheurde door mijn keel toen hij tegen me aan botste, zijn ballen tegen de mijne. Ik zag sterren en ik voelde mezelf aankomen.
Ik gilde toen hij me op mijn kont sloeg, "Ik zei niet dat je kon klaarkomen." Op dat moment voelde ik dat er iets strakker werd rond de basis van mijn lengte. Ik kijk naar beneden en zie dat ik een zwarte cockring om heb. Huilend wist ik dat ik er niet mee zou kunnen klaarkomen.
Het spijt me Koen!! Zei ik huilend terwijl hij in mijn al gebruikte kont bleef slaan. Hij pakte mijn nek vast zodat ik minder goed kon ademen. Dat is niet mijn naam slet!
SORRY MENEER schreeuwde ik eruit. Mijn tong hing uit mijn mond en ik bleef maar kreunen en schreeuwen."Daddy.. laat me klaarkomen. Please."
Mijn benen begonnen te schaken en ik voelde mezelf bijna komen. Koen stote nog harder in me en haalde de cockring van me af. Doe het~ fluisterde hij in mijn oor. Met een luide kreun kwam ik klaar."Je gaat me pijpen." Zei hij, terwijl hij zijn lengte uit me haalde en ging liggen.
Ik ging tussen zijn benen kruipen toen hij me tegenhield. "Ass up hier, slet." Ik jankte om zijn koosnaampje voor mij, kroop over zijn lichaam en keek neer op zijn lul. Het was minstens 30 cm lang en zeker 2 cm dik, zo niet groter."Papa, ik weet niet of. Uh. Ik kan het in mijn mond stoppen..." fluisterde ik, in de hoop dat hij me hoorde.
"Oh, ja dat kan, en dat zal je doen, slet." Zijn staart sloeg toen hard genoeg tegen mijn kont om me naar voren te laten springen, zijn pik trilde op mijn lippen.
Ik slikte, opende mijn mond en likte aan de punt.
Ik nam het grotste gedeelte van zijn lengte in mijn mond. Ik kokhalsde toen ik voelde dat hij nog dieper gaat.
Ik ga komen!! Hoorde ik van achter. Zijn zaad kwam in mijn mond en zijn lengte ging eruit. Ik slikte het door en ging langs hem liggen.We frissen nog even op en vallen dan in slaap...
_______
Oke wat vonden we van dit verhaal👀
Het heeft 1175 woorden!!
Als je nog verzoekjes hebt laat maar weten💞
Gr~
JE LEEST
Bankzitters smut
Short Story✨SEX✨ Gestart op: Ma 2 Jan 2023 Beëindigt op: Son 31 Dec 2023 _______ En als het nog niet duidelijk was. Dit boek is 15+ Oh en handjes bij het scherm houden hé