Keuken (Ralo)

2.4K 26 129
                                    

Ralo

Top: Raoul
Bottom: Milo

Nou iemand wilde een ✨Traumatiserend✨ verhaal en wilde anoniem blijven dus uhhh geniet van dit Traumatiserend verhaal👏

Bij een 🔥 begint de smut!!

______________________________

Raoul Pov:

Een nieuwe dag op werk. Ik maak de deuren van ons kantoor open en maak alle lichten aan. Zoals gewoonlijk ben ik weer de eerste die er is. Ik loop meteen door naar de keuken en pak wat water.
"Eens even kijken" mompel ik naar mezelf.
"Aha er moet nog een video ge-edit worden en nog wat sponsoren die gebeld moeten worden"
Genoeg te doen dus.
Ik ga zitten op mijn stoel en maak mijn laptop aan. Op mijn telefoon krijg ik een bericht binnen.

Matthy
{ Robbie en ik zijn later }

Raar. Maar oke dan. Ik zucht en ga weer verder met werken.
Ik bel nog met wat sponsoren en speur voor wat nieuwe video ideeën.
De deur vliegt open en Milo komt binnen. Heyyy maatje!! Zegt hij blij en hij komt even naar mij toe.
"Heyy Mil" zeg ik blij terug.
Ik zie Milo naar zijn bureau lopen en hij start zijn computer op.
Moet er nog iets belangrijks gebeuren? Schreeuwt Milo van de andere kant.
"Nee niet echt!! Ik heb de telefoontjes al gepleegd, alleen moet er nog een video worden ge-edit!" Schreeuw ik terug naar hem. Hij antwoordt met een simpele oke en toen hoorde ik niks meer van hem.

****

Het is 1 uur verder en Milo en ik zijn nogsteeds de enige op kantoor. Ik hoor alleen niks vanaf Milo zijn kant komen. Hij heeft zijn koptelefoon op en hoort mij niet.
Ik loop langzaam naar hem toe.
"BOE!!" roep ik hard en Milo schrikt zich helemaal dood. Hij doet zijn handen voor zijn computer en probeert het kruisje te vinden.
Ik kijk naar de richting van zijn handen.
Oh...
Hij had p0rnhub open staan...
Voordat ik kon zien wat hij aan het kijken was had hij het tabblad weg gedaan. Milo word helemaal rood en zet zijn koptelefoon af.

"Ach Mil het is helemaal niet erg om naar dat soort dingen te kijken!!"

Hij kijkt me diep in mijn ogen aan.
Dankje Raoul ik-

"Maar het kijken van dat soort dingen op de werkvloer vind ik iets minder".

Vervolg ik en zijn ogen worden groter.

"Milo ik vind eigenlijk wel dat je een lesje moet leren ter herinnering dat je dit soort dingetjes niet meer mag doen"

Maar de ander-

"Rustig maar, Koen komt weer eens te laat en Matthy en Robbie zijn ook druk. Dus verplaatst je naar de keuken!!"

De keuken waarom de keuken?

"Jij gaat Bananen eten Milo!!"
Zeg ik met een glimlach en loop achter hem aan de keuken in.

🔥

Ik duw hem tegen een van de kastjes aan en kijk hem diep in de ogen aan.
"Oooh wat heb ik zin in jou!!"
Milo's ogen vergroten en hij kan geen woorden meer uitbrengen.
"Kom op Milo ik weet dat jij het wilt!"
Ik geef toestemming Raoul asjeblieft, asjeblieft, neuk me! Gebruik me! Maak me kapot! Kraamt Milo uit.
Ik lach tevreden en laat hem los.
"Kleed jezelf uit sletje"
Milo doet in een rap tempo zijn trui uit. Dan zijn schoenen, broek, sokken en als laatste zijn onderbroek.
"Geef me die riem Milo"
Milo geeft de riem aan mij en ik draai de jongen voor me hardhandig om.
Ik bind zijn handen vast en duw hem op zijn knieën.
Ik trek nu ook mijn trui, schoenen, sokken en broek uit. Alleen mijn onderbroek laat ik aan.
"Dus jij wilt zo graag gevuld worden slet? Doe er dan iets voor."
Milo leunt naar voren en bijt met zijn tanden in de rand van mijn onderbroek. Hij had er zo te zien wel moeite mee, want snel ging het niet.
Beetje bij beetje gaat mijn onderbroek omlaag. Mijn erectie is al aan het kloppen en bij Milo komt het kwijl al uit de mond.
"Brave jongen toch"
Ik pak Milo's gezicht vast en duw hem op mijn erectie. Ik kijk omlaag en Milo doet zijn best om oogcontact met mij te houden terwijl ik zijn mondje gebruik. Mijn lengte verdwijnt in hem en kom dan weer naar voren.
Ik duw hem steeds harder op en neer. Het geluid van kokhalzen is te horen en ik hou mezelf ook niet stil.
Ik weet dat ik zo ga komen en haal mezelf uit Milo's mond.
Raoul heb ik iets-
"Heb ik gezegd dat je kon praten slet? Nee dus ga zitten op het keukenblad voordat ik je hier achterlaat." Zeg ik fel tegen Milo en hij doet wat ik zeg.
Ik zoen hem en mijn tong treed bij hem naar binnen. Het proeft fris en warm tegelijkertijd.
Terwijl ik hem zoen leg ik mijn hand op zijn erectie en begin hem langzaam aftetrekken.
Ik trek weg van de zoen en Milo kijkt me met een open mond aan.
Ik stop met aftrekken, omdat ik merk dat hij dichtbij komt.
Ik til hem van het keukenblad af en draai hem om zodat hij met zijn achterwerk tegen mijn erectie aanstond en zijn handen op het keukenblad voor ondersteuning.
Ik maak de la open en pak er een condoom uit.
Sinds wanneer-
Ik sla Milo op zijn achterwerk. Een kreun is te horen en ik pak hem bij zijn nek zodat hij dichter naar mij toekomt.
"Mocht jij een vraag stellen?"
Hij schudde zijn hoofd.
"Waarom deed je het dan?"
Hij haalde zijn schouders op.
Ik grinnik en laat zijn nek los.
Ik maak de Condoom verpakking open en doe de condoom om mijn erectie en strijk het nat.
"Klaar om opgevuld te worden slet?"
Hij knikt en met dat seintje duw ik mijn lengte in hem.
AAAH-
Milo schreeuwt van mijn actie.
Even ben ik stil. Ik beweeg niet en wacht op een seintje van Milo.
Na ongeveer 25 seconden gewacht te hebben krijg ik die.
Ik duw mijn lengte verder in hem.
UUH RAOUL-
NEUK ME HARDER!!
NEUK ME SNELLER!!
DOE IETS!!
Ik begin sneller in en uit hem te bewegen. Milo's armen begeven het en ligt nu met zijn gezicht op het keukenblad.
"Wat mag je nooit meer doen?"
AKAJZZJSJS!!
"WAT??"
POOOOOAAAAA
Ik duw nog eens harder in hem en krijg weer een kreun van hem.
"ZEG HET GOED ALS JE NOG WILT KLAARKOMEN SLET!!"
I- ik maaaag ggeen p0rnhub k- kijk en op de de w- wer- werk vloer...
"Goedzo" en ik ga verder met stoten.
Ik ga steeds sneller en ik voel dat ik bijna ga komen. Milo zijn benen trillen ook en ik buig voorover naar zijn gezicht.
"Tegelijkertijd"
En ik laad al mijn zaad in het achterwerkje van de jongen voor me.
Hij komt ook klaar alleen dan over zijn onderbuik.
Uitgeput laat hij zichzelf op het keukenblad liggen.
Ik grinnik en trek mijn kleding weer aan.

Robbie Pov:
Na een geile neuk sessie tussen mat en mij hebben we besloten om toch maar naar het kantoor te komen.
We maken de deur open en het is verdacht stil. We lopen samen naar boven en we zien een trui op de grond liggen.
"Wat te fuck is hier gebeurt" breng ik uit en we lopen samen verder.
We komen bij de keuken aan en we zien een groot slagveld.
Milo ligt naakt op het keukenblad en Raoul is halfnaakt.
"En ik dacht dat Matthy en ik kinky waren" zeg ik grinnikend.
In mijn ooghoek zie ik Matthy rood worden en hij loopt richting zijn computer.
"Ik wil er niks vanaf weten!! We zijn al getraumatiseerd genoeg!"
En ik volg Matthy naar mijn computer.

Raoul Pov:

Robbie loopt achter Matthy aan en ik ben nu ook rood. Het was niet mijn bedoeling om betrapt te worden. Milo is ondertussen inslaap gevallen. Ik breng Milo naar de badkamer van ons kantoor en zet hem in bad neer. Ik ruim nog snel alle rotzooi op en ga weer terug naar mijn werkplaats. In mijn ooghoek zie ik Matthy en Robbie elkaar aflebberen.
Ik kijk naar mijn telefoon.

Koen:
{ Sorry gast ik kan vandaag niet naar kantoor komen }

3 uur verleden verzonden...

Ik besluit om het bericht te negeren.
Ik ga nog een keertje bij Milo kijken en hij zit nogsteeds te slapen.
Matthy en Robbie zijn ondertussen al ergens anders naartoe gegaan. Geen idee waar naartoe, maar ik wil het niet weten.

_______
EINDE
Uhhh ja sorry Matthy en Robbie dat ik jullie moest traumatiseren😃
1446 woorden!!
Als je een verzoek hebt laat dan even achter van wie de ship is EN wie Dom/Switch/Sub is.
NIEUWE IDEEËN VOOR SMUT ZIJN ZEKER WELKOM!!
Mijn ideeën raken een beetje op😭

Gr~

Bankzitters smut Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu