Beeldend denken (Koethy)

2.7K 31 40
                                    

Koethy
Top: Koen
Bottom: Matthy

Bij een " 🔥 " begint de smut. Je hoeft het voorstukje dus niet perse te lezen, maar als je die overslaat ben je of saai of gewoon super geil ;)
___________________________________

Koen Pov:

Ik lig in bed. We zijn op vakantie met de andere bankzitters en iedereen is verdeeld in huisjes. Rob zit samen met Milo, ik samen met Matthy en Raoul samen met zijn vriendin. (Ze slapen in aparte kamers) Ik pak mijn lengte vast en begin mezelf langzaam af te trekken. Ik beeld me in dat ik iemand neuk. Milo? Nee die is te lang. Ik strijk sneller over mijn lengte en ik denk aan Robbie. Maar Robbie heeft een vriendin... Nu beeld ik me Matthy in. Rijdend op me en mijn naam hard roepend. Dat hij smeekt om aanraking en dat hij bij het kleinste beetje al door het lint gaat. Dat ik zijn kleine gaatje vul en hem dan als de mijne mankeer. Dat hij me zuigt en kokhalst.
Ik voelde mezelf steeds dichterbij komen en toen-

Matthy Pov:
Ik ga maar eens slapen denk ik bij mezelf. Het is al elf uur geweest en we moeten morgen vroeg opstaan voor een video. Ik maar de televisie uit en doe nog eventjes een paar kleine spulletjes opruimen. Rustig loop ik naar boven. Ik kijk in mijn koffer. Kut fluister ik tegen mezelf. Ik ben mijn trui vergeten voor in te slapen. Misschien heeft Koen er nog wel eentje. Ik loop naar de kamer van Koen en zwaai de deur open. Hey Koen heb jij misschien no-
Met grote ogen kijk ik hem aan. Hij ligt op zijn bed zichzelf aftrekken. Snel doet hij de deken over zich heen en kijkt me met een rood gezicht aan. S- sorry Mat ik uh ik dacht dat je al sliep. Stamelt hij eruit.
"Het is oke Koen" zeg ik terug met nu ook een tomatenhoofd.
Dusss wat wilde je vragen Mat? vraagt Koen met een ongemakkelijke glimlach. Uh heb jij misschien nog een trui voor mij?
Tuurlijk! Kijk maar in mijn koffer! Antwoord Koen en in mijn ooghoek zie ik zijn hand onder de deken gaan.
Niet eraan denken Matthy denk ik in mijn gedachten terwijl ik naar zijn koffer loop. Ik zoek even rond en heb een trui in mijn maat gevonden. Dat is helaas ook niet alles wat ik zie. Koen heeft allemaal rare kinky shit in zijn koffer zitten. Ik besluit het te negeren en sta weer op. Koen is inmiddels uit bed gestapt.
"Matthy luister eens. Je hebt mijn moment verstoord EN je wilt ook nog mijn trui lenen." Zegt Koen op een rare toon. Ik weet dat we wat gezopen hebben maar het was echt niet zo veel dat je er verschrikkelijk dronken van kon worden.
Wat wil je ermee zeggen? Antwoord ik terug.
"Oooh Matthy, vind je zelf niet dat je een straf verdiend?" Antwoord Koen met een glimlach.
Hij sprak het woord staf extra langzaam uit waardoor de woorden nog dieper komen en ik langzaam een stijve krijg.

🔥
"Zo zo, is Matthy nou stijf?" Koen loopt steeds dichterbij en ik kom tegen de muur aan. " Geef me toestemming Matthy" fluistert Koen in mijn oor.
I- ik uhh ... Ja Koen ik- ik geef toestemming.
Koen grinnikt. "Weet je het zeker?"
Ik knik opnieuw.
Mmmm oke dan lammetje, zegt Koen tegen me en meteen begint hij met het kussen van mijn nek. Ik voel mezelf trillen. Niet omdat ik me oncomfortabel voel, maar omdat Koen hier zo goed in is. Hij bijt weer een stukje van mijn vel en maakt en dan een zuigzoen van. Hij komt weer terug omhoog en begint met praten: Nu kan iedereen zien dat je van mij bent Matthy. Alleen van mij. Op je knieën. Ik kijk hem nog even verward aan maar voordat ik iets kon terug zeggen voel ik al 2 handen op mijn schouders die me omlaag duwen. Weet je zeker dat je dit wilt Lammetje? Fluistert Koen in mijn oor.
Ja! Ja Asjeblieft eh- Tja hoe moest je eigenlijk iemand noemen in zo'n soort situatie dacht ik bij mezelf. Koen merkt het en trekt me uit mijn gedachten. "Noem me maar meester" zegt hij met een te grote grijns.
"Ja asjeblieft meester" zeg ik speels terug.
Mond open.
Mijn mond gaat open. Het gebeurt automatisch. Hij doet het puntje van zijn lengte in mijn mond. Langzaam pak ik het met mijn handen vast en ik neem hem steeds dieper.
"Oh ja goedzo slet pak mijn hele lengte Lammetje ik weet dat je het kan"
Ik doe wat Koen zegt en het lukt me om met mijn neus zijn buik aanteraken. Ik moet alleen wel kokhalzen.
Mijn eigen stijve zit nogsteeds vast in mijn broek en het word steeds pijnlijker.
Koen haalt zijn Lengte uit mijn mond.

Kleed je uit en ga op bed liggen. Zorg ervoor dat je jezelf gevingerd hebt als ik terug kom.

Ik doe wat Koen zegt en ik ga op bed liggen. Ik begin met 1 vinger. Dan net 2 en nu doe ik er 3. Ik begin al te kreunen en ik hoor Koen weer de kamer binnen lopen. Opeens voel ik iets me keihard slaan en hierdoor haal ik mijn vingers uit me en kijk ik naar voren. Ik zie Koen staan met een zweep in zijn handen.
Oooh hebberig sletje van me... Ga op je handen en knieën. Nadat gezegd te hebben slaat hij me met de zweep en zo snel mogelijk doe ik wat hij zegt. Koen doet een condoom om en gaat dan achter me staan.
"Ik kom erin Lammetje van me" en in een keer slaat hij zichzelf naar binnen. Ik schreeuw eerst van de pijn maar hij begint langzaam te bewegen en mijn geschreeuw veranderd in Kreunen. "Schreeuw mijn naam Slet!" Zegt hij tegen me terwijl hij steeds sneller in en uit me gaat.
K- KO- KOEN!! gooi ik er met moeite uit maar dan voel ik een zweepslag. AAAH FUCK schreeuw ik.
"Fout, zeg mijn goede naam Lammetje"
SHIT- IK AAAH UH MEESTER!!
roep ik met veel moeite omdat Koen nogsteeds niet is gestopt met in me te stoten.
"Brave jongen" en hij stoot zo hard op dit moment dan ik mezelf amper rechtop kan houden. Mijn armen begeven het en nu lig ik alleen maar met mijn kontje de lucht in.
OOOH~ LAMMETJE IK GA KOMEN!!
I- IK OOK MEESTER! schreeuw ik net zo hard terug en precies op dat moment voel ik dat Koen zijn lading in mij heeft achtergelaten en ik spuit mijn lading over het bed.
Koen trekt langzaam uit mij en loopt naar mijn gezicht terwijl ik doodmoe op bed val. "Je hebt het zo goed gegaan Matthy" zegt hij en geeft een kusje op mijn voorhoofd.

Na even in bad geweest te zijn zijn we in mijn bed gaan liggen, want die van Koen waren smerig. En tja de opnames van morgen... Daar verzinnen we wel een smoesje op ;)

_______
WOW👏👏
1150 woorden
MENSEN LAAT ASJEBLIEFT EVEN EEN VERZOEK ACHTER!!
Het mag vanalles zijn. (Geen X reader) denk aan Koebie, Mabbie, een trio enz enz. Vertel maar gewoon iets :)
Nou hopelijk is er weer van genoten en tot de volgende keer

~Gr

Bankzitters smut Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu