Roze (Mitthy)

2.1K 35 8
                                    

Mitthy
Milo: Top
Matthy: Bottom

Dit verhaal is aangevraagd door Volleybal1234

Bij een 🔥 begint de smut.

________________

Matthy Pov:

Ik voel Milo's handen over mijn lichaam glijden.
Ze voelen elk stukje en slaan niks over.
Ik duw mijn lichaam tegen Milo aan en ik hoor hem grinniken.
Ik beweeg mee met de muziek en wrijf tegen zijn lengte aan.

'Wil je dit niet liever privé doen Mat?' fluistert Milo in mijn oor.
"Lijkt me gezellig Mil" antwoord ik zelfverzekerd terug.

Milo doet zijn arm om mij heen en samen lopen we de drukke feesttent uit.

Eenmaal thuis aangekomen word ik meteen op de bank gegooid door Milo.
Hij komt boven mij hangen en zijn lippen komen op mijn lichaam terecht.
Zachte kreuntjes verlaten mijn mond en ik voel Milo zuigzoenen maken.

"Mmm" is het enige wat ik kan uitbrengen en ik hoor Milo grinniken.
Voorzichtig trekt hij terug en hij trekt mijn schoenen uit.
De rest van mijn kleding volgt totdat ik helemaal naakt op de bank lig.
Ik krijg het hierdoor wel koud.
'Rustig maar schat, je zult het zo vanzelf warmer krijgen' vertelt Milo die mij een beetje ziet bibberen.

Zijn kleding gaat uit en ik staat naar zijn prachtige lichaam.
'Kan je het zien Mat?'
"Mmm ja heel goed zelfs"
'Goedzo'

Milo loopt weg en ik volg zijn bewegingen. Wat gaat hij nou weer doen?
Even later komt hij terug met een klein doosje en hij zet het op de salontafel neer.
Hij haalt er roze donzige handboeien uit en een roze gagbal.
'Zou je dit een willen'
"Ja asjeblieft Milo- asjeblieft-"
De rozs gagbal word meteen in mijn mond geduwd en vastgemaakt.
De roze donzige handboeien slaat hij om mijn handen heen.

'3 keer tikken is stoppen oke?'
Ik knik en Milo scheurt een condoom verpakking open.
De condoom schuift zonder enige moeite over zijn erectie en hij gooit het papiertje terug in de doos.

'Wil je er glijmiddel bij?'
Ik schud nee. Ik heb het vaker gedaan zonder dus zo erg word het niet.

'Oke dan schat'
Milo buigt voorover om mij een kusje te geven maar helaas word dat geblokkeerd vanwege de gagbal.
Hij plaatst een kusje op mijn haren en gaat dan weer naar voren.
Voorzichtig legt hij mijn benen over mijn schouders.
'Klaar voor?'
Snel knik ik ja. Ik heb nu echt zijn aanraking nodig want ik hou het echt niet meer vol.

🔥

Milo duwt met volle vaart in me en ik mompel maar een beetje. Door de gagbal kan ik niet kreunen dus het klinkt allemaal een beetje raar.

Milo begint al wat sneller te bewegen en hij laat wel kreunen vrij.

Milo Pov:

Ik kijk naar de jongen onder mij.
Hij ligt hier zo hopeloos.
Gagbal in zijn, handboeien om zijn polsen en smekend voor aanraking.
Ik stoot nog een keer harder in hem.
Nog een keer en nog een keer.
Het zweet staat al op Matthy's voorhoofd en ik zie aan hem dat hij graag wilt klaarkomen.
Ik grinnik. No way dat hij al zo snel zijn behoefte krijgt.

Langzaam trek ik uit hem en hij kijkt me verward aan. Ik haal een kleine vibrator uit de doos en duw deze meteen in de jongen.
Een rare geluidje verlaat zijn mond weer. Ik pak mijn telefoon en zet het speeltje aan.

Lachend kijk ik toe. Ik zet het speeltje weet wat hoger en dan weer wat lager.
'MMMM' is wat uit Matthy's mond komt.

Ik trek de gagbal uit zijn mond en meteen komt er een harde kreun vrij.
"Wat wil je Matthy?"
'A- asjeblieft Milo neuk me gewoon en laat me klaarkomen asjeblieft!!' vertelt de jongen onder mij nogsteeds happend op zoek naar adem.

In trek het speeltje hardhandig uit hem en duw mezelf meteen weer in hem. Een harde kreun verlaat zijn mond en ik begin harder te stoten.
Ik ben nu te lui om de gagbal terug in zijn mond te doen dus ik laat hem los gaan. Zijn kreunen weerkaatsen en het geeft mij de motivatie om nog dieper te gaan.

'M- MILO- L LAAT ME ASJEBLIEFT KOMEN' smeekt hij.
Ik leun voorover en fluister ik zijn oor: "Kom maar schat"
Meteen komt hij klaar. Gelukkig niet over de bank maar alleen over zichzelf.
'Asjeblieft Milo haal het eruit...'
Ik geef nog de laatste harde stoot en kom ook klaar. Voorzichtig trekt ik mezelf uit de jongen en ik doe de condoom meteen af en verlos Matthy van de handboeien.

"Je hebt het geweldig gedaan schat"
Ik pak snel een washandje van de badkamer en haal het sperma van zijn lichaam af.
'Milo?'
"Ja schat?"
'I- ik heb het koud'
Voorzichtig til ik de blonde jongen op en ik plaats hem in ons bed.
Ik trek de deken over hem heen en trek zijn lichaam tegen de mijne.
Ik merk meteen al dat hij het minder koud heeft en zo vallen we samen in slaap.

________________
EINDE
Uhhh ja dit was gewoon simpele en normale smut😃💅
860 woorden
Oh ja en de verzoekjes zijn even dicht.
De aanvragen die hiervoor zijn aangedaan worden wel nog gewoon geschreven!!!

Gr~

Bankzitters smut Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu