Koeso
Koen: Top
Russo: BottomDit verzoek is van koesoliefhebber
Hey, heel ff ik ben een beetje inspiratieloos kwa de
"wat de aanleiding is voor sex"
Dus eigenlijk kan ik nooit meer echt wat voorspel bedenken.
Maar wat hebben jullie liever, met of zonder?________________________
Pov Russo:
Ik word geforceerd naar mezelf te kijken als koen hardhandig aan mijn haren trekt. Mijn benen trillen als een gek, mijn haar zit door de war als een van Koens handen er nog inzit, zijn andere hand zit om mijn keel gegrepen en kwijl loopt uit mijn mond.
"K- Koen alsjeblieft-" is alles wat ik kan uitbrengen. Ik zit op het randje van komen, maar ik weet dat Koen het niet zal toelaten.
'Wat is er liefje, nu al bijna komen?' grinnikt Koen.Ik knik en Koen haalt zijn hand weg bij mijn keel. Hij gaat uit mij en ik zak langzaam omlaag. Hij laat mijn haren ook los.
Mijn benen geven op en ik val op mijn knieën voor de spiegel. Ik ga een beetje naar achter en Koen komt voor me staan.
'Openen liefje'
Ik open mijn mond en pak zijn lengte vast. Ik plaats hem in mijn mond en begin langzaam te pijpen.
Links tegenover mij zie ik die spiegel weer en Koens heupen beginnen te bewegen. Hij stoot zichzelf steeds dieper naar binnen en ik kokhals om zijn lengte heen.Koen trekt mijn haren maar voren en ik kreun zachtjes. Dit stuurt een vibratie naar zijn gedaante en hij laat een harde kreun vrij.
Hij stoot nog een paar keer en dan voel ik het plakkerige goedje in mijn mond.
'Doorslikken slet'
Ik slik alles door en Koen haalt zijn lengte uit mijn mond.
'Goed gedaan liefje' complimenteert hij mij als ik mijn lege mond laat zien.Ik kom voorzichtig omhoog en Koen trekt me in een zoen. Onze lippen komen tegen elkaar aan en hij duwt zijn tong naar binnen. Ik kreun zachtjes wanneer hij wegtrekt en op mijn onderlip bijt. Ik word tegen de muur aangeduwd en ik sla mijn benen om Koens middel heen.
Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en kijk recht de spiegel in.Ik voel Koen mij weer binnen dringen en hij begint te stoten. Ik til mezelf een beetje omhoog en laat mezelf dan weer vallen om het Koen makkelijker te maken.
'Bijna liefje, bijna' fluistert hij hijgend in mijn oor. Ik knik en voel hem dieper stoten. Koen trekt mij langzaam af en dan voel ik hem mij vullen. Ik kreun hard als hij me sneller aftrekt en dan kom ik klaar.
We hijgen allebei nog even en dan gaat hij uit mij.'Je was zo goed voor mij vandaag' zegt Koen terwijl hij me rustig op bed legt.
Ik kan mijn ogen moeilijk open houden en val bijna in slaap.
Koen glimlacht en komt bij me liggen.
Hij trekt me in zijn armen en ik kruip wat meer tegen hem aan.
Ik voel een kusje op mijn haren met de woorden die volgen: 'Slaap lekker liefje, ik hou van je vergeet dat niet'
"Ik hou ook van jou" zet ik slaperig terug.Mijn oogleden worden zwaarder en ik val langzaam in een diepe slaap met Koens armen om mij heen.
______________________
Einde!!
581 woorden
Sorry dat het zo kort is, maar hopelijk heb je ervan genoten. :)
Als je meer Koeso wilt kijk dan even naar het account russoXkoenStories waar ik samen met koesoliefhebber een verhaal heb (met smut)Groetjessss
JE LEEST
Bankzitters smut
Short Story✨SEX✨ Gestart op: Ma 2 Jan 2023 Beëindigt op: Son 31 Dec 2023 _______ En als het nog niet duidelijk was. Dit boek is 15+ Oh en handjes bij het scherm houden hé