Trio
Milo: Top
Matthy: Switch
Robbie: BottomVerzoek van Nikschrijftverhalen
Bij de 🔥 begint de smut.
_________________Pov Matthy:
Ik zit samen met mijn lieftallige vriendje op de bank. Het is al een tijdje stil, alleen het switchen van de zenders is hoorbaar. Ik neem nog een slokje van mijn drinken totdat Robbie de stilte verbreekt.
'Schat?' begint hij mee.
"Ja liefje?" Antwoord ik terug.'Kunnen we misschien...'
Ik wacht tot hij zijn zin afmaakt.
'Kunnen we misschien wat intiemere dingen doen in de slaapkamer?'
Even was ik stil.
"Wat had je in gedachten liefje?" Vraag ik.
'Misschien een derde persoon...' mompelt hij.
"Kan je dat wel aan liefje?" Grinnik ik terug. Speels slaat hij me en ik glimlach.'Ik zat te denken aan Milo eigenlijk...'
Zegt Robbie na een tijdje."Niet geschoten is altijd mis, laten we het proberen."
- de volgende dag -
- 17:48 -We zijn nog maar met zn drieën op het kantoor. Koen is vandaag totaal niet gekomen omdat hij wat tijd nodig heeft om de break up van hem en Juultje te verwerken. Raoul is vijf minuten geleden weg gegaan. Die had een date met Lieke om zeven uur en moest nog zich douche en klaar maken.
Ik sta op van mijn bureau en loop naar Milo toe. Milo zit geïnteresseerd te kijken naar zijn beeldscherm.
Net als ik langs loop zijn al zijn tabbladen afgesloten.'Wat is er Mat?' vraagt hij een beetje geïrriteerd. Ik scan zijn hele lichaam en zie dat er een grote bobbel zat in zijn broek. Heeft deze man nou serieus een boner op de werkvloer?
"Ik weet iemand die je daar al te graag mee wilt helpen" zeg ik terwijl ik naar zijn stijve wijs. Hij blijft stil, niet wetende wat hij moet zeggen.
"Geïnteresseerd in een trio?"
'Een eenmalige trio... Oke'🔥
Ik glimlach en roep Robbie erbij.
Ik maak kleine zuigzoenen in zijn nek en fluister zachtjes,
"Liefje laat Milo eens voelen hoe geweldig je kan pijpen"Ik laat Robbie los en hij gaat onder Milo's bureau zitten.
Rob trekt langzaam Milo's broek naar onder samen met zijn onderzoek en zijn lengte springt eruit.
Het was overduidelijk te zien dat Milo de grootste van ons allemaal is.
Rob begint hem langzaam af te trekken en Milo zet ondertussen het camera systeem uit.'Mat... Kleed jezelf en Rob uit' beveelt Milo. Meteen begin ik mezelf uit te kleden en ga daarna op mijn knieën om Rob uit te kleden.
Rob zit nogsteeds met traan ogen Milo te pijpen en ik hoor hem regelmatig kokhalzen. Als Rob eenmaal is uitgekleed wacht ik op Milo's volgende beveel.'Mhm... V- vinger Rob' beveelt Milo weer. Hij is helemaal ik de zevende hemel. Zijn hoofd achterover, handen in Robs haar en zachte kreunen die zijn mond verlaten. Ik duw langzaam twee vingers in mijn vriendje.
Ik begin schaar bewegingen te maken wat zorgt dat Milo extra vibratie krijgt in zijn pijpsessie.Ik duw een derde vinger erbij en begin te stoten. Milo pakt Robs haren strakker vast en duwt hem op en neer.
Uiteindelijk haalt hij Robs hoofd van zijn lengte af en komt klaar over heel Robs gezicht. Ik haal mijn vingers uit hem en Rob komt onder het bureau vandaan.Met een gezicht vol cum kijkt hij me aan. Het ziet er zo aantrekkelijk uit.
Ik haal het eraf met mijn hand en laat hem het van mijn hand aflikken.
Voordat ik Rob weer kan aankijken word hij opgetild door Milo en op onze gezamenlijke bank gegooid.Rob ligt op zijn rug en Milo gooit Robs benen om zijn schouders.
'Hopelijk ben je goed voorbereid slet' zegt Milo die langzaam in Rob duwt.
Een harde kreun verlaat Robs mond.
Ik ga op Robs borstkast zitten en pak zijn haren vast. Ik trek hem in een zoen en duw mijn tong naar binnen.Robs lichaam gaat onder mij op en neer. Milo zit hard te stoten, dat is te horen. Ik trek weg uit de zoen en leg het puntje van mijn stijve in Robs mond. Hij weet al wat te doen en begint me te pijpen.
'Rob... Je bent zo strak... Tering...' kreunt Milo uit. Het horen van twee lichamen die hard tegen elkaar aan te klappen is te horen. Milo zou nu wel heel diep in Rob zitten. Rob pijpt mij ondertussen. Hij heeft er veel moeite mee, wat logisch is als je van voor en achter word genomen. Hij trekt het bovenste stukje ook langzaam af. Ik kreun zachtjes en kom zonder waarschuwing klaar in zijn mond.
"Doorslikken slet"
Hij slikt alles door en opent zijn mond om te laten zien dat alles weg is.
Ik spuug in zijn mond en laat hem ook mijn spuug doorslikken. Ik ga van Robbie af en en kijk toe hoe Milo mijn vriendje neemt. Rob kreunt als een gek want klinkt als geweldige muziek voor mijn ogen.Milo stoot steeds slordiger in Rob als teken dat hij er bijna is. Hij stoot nog een keer hard en hij laat een harde kreun. Waarschijnlijk is hij nu klaargekomen. Rob is in al deze tijd nog geen enkele keer klaargekomen.
Milo gaat langzaam uit Rob en houd Rob ook tegen van het klaarkomen.
'Alsjeblieft laat me klaarkomen meester' smeekt Rob.
'Nee.' Antwoord Milo terug.
Rob word op zijn knieën geduwt op de koude vloer.
'Smeek' zegt Milo.Ik ga langs Milo staan en kijk omlaag naar Rob. Hij bloost en kijkt omhoog.
'Alsjeblieft meesters laat me klaarkomen'
'Ik heb jullie nodig'
'Ik smeek jullie laat me klaarkomen'
'Alsjeblieft ik doe alles'
'Daar hou je je aan voor de volgende keer' grinnikt Milo.
'Mat trek Rob af' beveelt Milo.
Langzaam begin ik Robbie af te trekken en ik zie hem genieten.
Milo is ondertussen zichzelf aan het aankleden. Ik trek Rob harder af en met een luide kreun komt de jongen.
Uitgeput valt hij in mijn arme."Je hebt het goed gedaan liefje, het is tijd om naar huis te gaan" fluister ik naar hem.
________________
EINDE!!
1067 woorden
Vergeet niet te stemmen want veel mensen lezen wel, maar stemmen niet en dan word ik sad😙
Anyways,
Reageer even op mijn bericht.
Het gaat over de gangbang dus als je dat wilt zou ik even gaan reageren als ik jou was :)
(Ik ga niks beloven)Oh ja als niemand op t bericht reageert kan ik het helaas ook niet schrijven.
Groetjes!!
JE LEEST
Bankzitters smut
Short Story✨SEX✨ Gestart op: Ma 2 Jan 2023 Beëindigt op: Son 31 Dec 2023 _______ En als het nog niet duidelijk was. Dit boek is 15+ Oh en handjes bij het scherm houden hé