Mabbie
Top: Robbie
Bottom: MatthyOke dit is een betere versie van
"1 Mabbie" dus geniet ervan!!
___________________________________Robbie Pov:
Matthy en ik zitten samen in de woonkamer. Matthy zit op mijn schoot wat na TikTok te kijken. Ik weet dat Matthy een beetje langer is dan mij maar het is nogsteeds een super geil gezicht. Ik voel mezelf langzaam hard worden en ik bijt op mijn lippen. Mat heeft zo te zien nog niks door.
"Mat je maakt me echt zo fucking geil niet normaal" zeg ik met een zachte kreun erachter. Matthy draait zijn gezicht langzaam naar mij toe en draait zijn lichaam ook mee waardoor nu onze lullen tegen elkaar aan schuiven. Ik pak het gezicht van mijn vriend vast met een hand en kus hem liefdevol. De andere hand gaat onder zijn shirt en ik maak cirkels op zijn rug. Ik vraag Matthy om toestemming om mijn tong in zijn mond te doen maar hij weigert. Ik knijp in zijn dij en zijn mond gaat meteen open. Ik stop mijn tong in zijn mond en Matthy kreunt zachtjes.
Ik stop met kussen en kijk hem aan in zijn helderblauwe ogen.
"Naar boven sletje van me" zeg ik tegen Matthy die opstaat en langzaam naar de deur loopt.
"Boven ben je helemaal naakt" roep ik hem nog na en ik loop even naar de keuken om wat water te drinken. Ik loop nu ook rustig naar boven om Matthy nog even tijd te geven. Ik kijk door het kiertje van de deur en ik zie Matthy zichzelf betasten.
Ik zwaai de deur open en Matthy schrikt en stopt meteen met zijn actie. "Je kent de regels baby nooit jezelf aanraken zonder mijn toestemming"
Matthy slikte en knikte met zijn hoofd. Maar dat vond ik niet genoeg. Ik pakte zijn kin vast zodat hij mijn kant op kijkt.
"Ik wil dat je de regel herhaald slet" zeg ik met een opheffing in mijn stem.
Ik mag mezelf niet aanraken zonder toestemming van- Matthy aarzelt een beetje. " Toe dan zeg het Mat" zeg ik tegen hem. Dit is pas de tweede keer dat we op deze manier voorspel doen en ik merk dat Matthy er soms nog aan moet wennen.
Ik mag mezelf niet aanraken zonder toestemming van mijn meester... Zegt Matthy verslagen en hij kijkt naar de grond. Een grote grijns komt op mijn gezicht. "Ik word zo geil van jou onderdanigheid Mat het is niet normaal" vertel ik terwijl ik richting ons speciale kastje loop. Ik voel de ogen van Matthy in mijn rug prikken want ik weet dat hij weet wat hier inzit. Ik open de la en pak 3 riemen eruit, een dildo, een slaapmasker en een condoom.
"Ga op je buik liggen slet" en nog niet een seconde later ligt mat op zijn buik. Ik pak een van de riemen en doe deze om allebei zijn handen en maak ze vast aan het bed. De andere twee riemen gebruik om voor zijn voeten. Die nu het verst mogelijk uit elkaar zijn. "Aaaah dit ziet er zo geil uit Mat" fluister ik in zijn oor en Matthy kreunt zachtjes terwijl ik nog helemaal niks aan het doen ben. Ik pak het slaapmasker en doe deze om Matthy zijn ogen. Nu kan hij nog alleen maar voelen en ruiken. Ik doe op mijn gemak mijn kleding uit en doe er extra lang over om Matthy te irriteren. Ik pak de condoom en doe deze om mijn erectie heen. Ook pak ik nog even snel wat glijmiddel en ik deed wat om de dildo heen.
"Ooooh Matthy ben je er klaar voor?"
Jaaaa Rob Asjeblieft neuk me!! Zegt Matthy alsof hij elk moment kapot kan gaan. Ik sla Matthy hard op zijn ass en ik krijg een schreeuw terug. "Hoe noemde je me nou net?"
R r Rob... Zei Matthy stotterend.
"En hoe moet je me noemen?"
Meester...
"Goedzo sletje van me"
Ik duw zijn kont in de lucht en rustig duw ik mijn erectie in hem. Ik hoor Matthy heel snel ademen en hij Kreunt zoals ik hem nog nooit gehoord heb. Zijn handen wiebelen maar de kunnen niks doen want die zitten nogsteeds vastgebonden. AAAAH MEESTER ASJEBLIEFT DOE IETS!! schreeuwt hij, omdat hij zo geil is voor aanraking. Mijn erectie zit nu ook helemaal in me en ik begin langzaam te bewegen. Weer komen er kreunen uit Matthy zijn mond en ik begin steeds sneller te stooten.
Hij kreunt opeens super hard en dat was voor mij een teken dat ik goed zit. De dildo ligt nogsteeds naast me en ik pak het op. Ik leun voorover zodat ik bij Matthy's gezicht zit.
"Zeg eens aaaa slet"
Niet alsof dat nog nodig was want door het gekreun is zijn mond al de hele tijd open, maar toch krijgt hij het voor elkaar om te doen wat ik zeg.
Aaaaaa zegt Matthy en op dat moment stop ik de dildo in zijn mond. Ik hoor hem kokhalzen en met een hand blijf ik de dildo vasthouden en op en neer bewegen en met de andere hand blijf ik zijn kont vasthouden. Ik begin weer heel hard te stooten en Matthy kokhalst om de dildo wat alles nog geiler maakt.
"Aaah~ slet van me je bent zo stak omg" kreunde ik eruit en ik ging verder met hard stooten. Ik merk dat ik bijna op mijn hoogte punt kom en Matthy's benen zijn ook aan het trillen. De dildo haal ik uit zijn mond en de komt allemaal speeksel aan mee. Meteen begint Mat weer heel hard te kreunen. MEESTER L LAAT ME A ASJEBLIEFT KLAAR- KLAARKOMEN!! ik grinnik. Oke dan...
Op 3... 2... 1... En ik kom klaar in Matthy. Matthy is ook klaargekomen en het hele bed is smerig. Ik heb mijn jongen zo uitgeput gemaakt dat hij in zijn eigen zaad valt.
"Wil je dat ik je los maak schat"
Ja graag antwoord Matthy terug. Nogsteeds helemaal uitgeput.
Ik begin bij zijn linkervoet en haal de riem ervanaf. Dan doe ik zijn rechtervoet en tot slot zijn handen. De dildo maak ik schoon met een Doekje en ik zeg alles weer terug in de la.
Ik pak Matthy op en draag hem richting de badkamer. Ik zet het bad aan en plaats Matthy erin. Terwijl hij even lekker uitrust doe ik het bed verschonen en ik stap ook samen bij Matthy in bad. We wassen elkaar nog even en genieten van het warme water.
"Denk je dat je nu wel kan lopen?"
Ik zie Matthy helemaal rood worden en schud langzaam nee. Ik grinnik en til hem uit het water en droog hem af. Ik draag hem terug naar de kamer en leg hem neer in ons nieuwe opgemaakte bedje. Hij heeft geluk dat er morgen geen opnames zijn want anders zou hij niet mee kunnen doen.
Ik laat het bad leeglopen en droog mezelf ook af. Ik loop richting onze slaapkamer en kruip ook het bed in. Matthy kruipt meteen tegen me aan en zo vallen we samen in slaap...
________
Eindeee!!! Heel cute jaja
1190 woorden
Verzoekjes zijn altijd welkom btw
Gr~
JE LEEST
Bankzitters smut
Short Story✨SEX✨ Gestart op: Ma 2 Jan 2023 Beëindigt op: Son 31 Dec 2023 _______ En als het nog niet duidelijk was. Dit boek is 15+ Oh en handjes bij het scherm houden hé