10 dakika olmuştu hyunjin hala gelmedi ben odasina çıktım kapıyı çalmadan pat diye odaya girdim.
hyunjin yarı çıplaktı ben ona baktım o bana baktı. sonra benim yüzüm kızardı ve hemen odadan çıktım 2 dakika sonra hyunjin geldi ve "gidelim bebeğim" dedi ve elimi tuttu.
okula giderken elimi bırakmadı. okula girince ikimizde sınıflara girdik. ilk tenefüste onun yanına gittim ve belinden sarıldım "seni özledim" dediğimde kıkırdağını duydum. "özleyemez miyim?" diyip ittirdim onu. sonra gelip iki elini yüzüme koyup dudağıma hafif bir öpücük kondurdu ve "affettin mi" diye sorduğunda hayır manasında başımı salladım.
kulağıma eğilip "ne yaparsam affedersin" dedi. bende geri çekildim ve "hmm bilmem ki" dediğimde gülümsedi(siz anlayın nolcağını)
onu affetmem için bütün gün uğraştı ama ben affetmedim neden olmasın ki yani.
hyunjinle kantinde oturuyorduk. hyunjin başka bi erkekle flört ediyodu. ve bu beni sinir etmek içindi. sinirlenip hyunjini kolundan çektim "ne yapmaya çalışıyorsun" diye sordum. gülümseyerek "ne yapmaya çalışıyorum" dedi. bende oflayıp o çocuğa baktım bizi izliyordu.
bi anda hyunjinin dudaklarına yaklaşıp "affettim seni" diye fısıldıyo onu nefesim kesilinceye kadar öptüm. ama aklıma okulda olduğumuz geldi. ama neyseki en köşedeydik
hyunjin gülümseyip "seni seviyorumo bebeğim" dediğinde gülüsedim ve dibine girdimki o çocuk hyunjini sahipsiz sanmasın diye.
hyunjinde onu kıskandığı mı anlamış mal mal sırıtıyodu. bende anlayıp "sevgilim?" dedim bana baktı. "gülme tamam kıskandım napcan?" dediğimde kıkırdadi. göz devirip bizi izleyen çocuğa baktım. o hala bizi izliyodu "hyunjin şu orospu bizi izliyo" dedim.hyunjin "kıskanmıştır" dedi ve sonra çocuğa"ÖNÜNE DÖNSENE" diye bağırdığında çocuk önüne döndün.
***
helo bayadir bunu yazmiyodum