arkamı döndüm sırtıma vurup "bana dönsene amına koyim boşunamı yatıyoz şurda" dedi. ona baktım geri yattım. az sonra beni zorla kendine çevirdi. ve sarıldı bende ona sarılrak uyudum.
sabah uyandığımda yanımda bi adet hyunjin vardı. bu kadar güzel olmak zorunda değildi o yüzden öpmüştüm onu. onu öpmemle uyandı ve başını göğsüme gömdü. 1 saat kadar daha uyduk. en son abimin aramasıyla uyandım. telefonu uykulu sesimle elime aldım ve abimin aradığını görünce hemen uyandım. ve "jeongin nerdesin evede gelmedin, nerdesin nerde kaldın?" dedi. bende "abi sakin ol okuldayım ve dün gecede bi arkadaşımla kaldım haber vermeyi unuttum" dediğimde telefon yüzüme kapandı.
o sırada hyunjin uyandı "günaydın" dedi uykulu sesiyle. sabah uyandığında tam mıncırmalıktı, saçları dağılmış, yüzü şişmisti.
dayanamayıp yanına gidip yanaklarını sıkmaya başladım. daha uyanamadigi için bişey demedi ama sonra "ay jeongin yüzüm acıyo ya" dedi elimi çekip. bende dudaklarımı büzüp "ama çok tatlı" dedim. sonra yüzümü ellerinin arasına alıp kısa bir öpücük kondurdu (ay bisi dicem bunlar cok ask bocegi oldu)
o lavobaya girdi o yüzünü yıkarken yanına gidip arkadab sarıldım. bana bakıp gülümsedi ve "kahvaltı için dışarı çıkalımmı" diye sordu. bende ondan ayrılıp "abime okuldayım dedim gidersek ve bizi görürse ilk beni sonra seni si-" derken hyunjin "AYIP AYİP SUS YA" diye bağırdı.
biz mutfağa indik ve bişeyler hazırladık. yerken hyunjine "abimle tanışmak istermisin ama sevgilim olarak değil çünkü senden haberi yok" dedim. biraz düşünüp "olur aslında" dedi...
bizim okul çıkışımız gelmişti. biz eve gitmek için okuk çıkışına kadar boş boş takıldık. ve abimi aradım "abi evdemisin... hm tamam bisey dicem ya... bi arkadaşım gelebilirmi... teşekkürlerr abiş" dedim ve telefonu kapattım ve hyunjine "aslında hafta sonu bizde kalabilirsin hm?" dedim. elimi tuttu ve bizim eve doğru yürümeye başladık "tamam kaliyim" dedi...
eve girerken el ele gircektik son anda ellerimizi ayırdık.(ben bunlari ayirma plani yaomistimda yok ayiramam ben ya cok tatlilar ask bocuslerii😭)
abim baştan aşağı hyunjini süzdü ve elini uzattı "kai, jeonginin abisiyim" dedim hyunjinde "bende hyunjin" diyip elini sıktı. biz içeri geçerken hyunjini önden yolladım ve abime "abiş hyunjin bu gece bizde kalsın mii" dedim. abim hiç düşünmeden kafa salladı. hyunjinin yanına gidip müjdeli haberi verdim o da çok mutlu olmuştu.
akşama kadar bişeyler yaparak geçirmiştik. abim zorla hyunjine kendi portresini çizdirtmişti.
akşam olunca film izlemeye karar verdik. ben ve hyunjin büyük koltukta bi battaniyenin altındaydık. abimde tekli koltukta fav battaniyesini almış oturuyordu. marvel filmi açmaya karar verdik. ben yarısında uyuklamaya başlayıp hyunjinin omzuna yattım 5 dakika sonra hyunjinin uyandırmasıyla uyandım. hyunjin bana "abin burda omzuma yatma" diyince kafamı salladım ve zorla filmi izledim.
film bitince herkes odalarına gitti. hyunjinde misafir odasına yattı. az sonra hyunjin gelip "beraber uyuyalım mi?" dedi bende kafamı sallayıp yatakta ona yer açtım ve "ya abim görürse" diye sordum hyunjin yanıma yatıp "gece uyku tutmadı konuşurken uyuya kalmışız deriz" dedi bende kafamı sallayıp başımı göğsüne gömdüm. uyuduk...
sabah abim pat diye odaya girdi ve "LAN NAPİYONUZ" ikimj,de uykulu bi şekilde ona baktık sonra ben "dün gece uyku tutmadı hyunjinle konuşurken uyuya kalmışız" dedim. abim inanmamış bi şekilde odadan çıktı. o çıkınca biz derin bi oh çektik. sonra yüzümüzi yıkadık. sonra benim odama çıktık. abim kahvaltı hazırlıyordu. bizi çağırmasını beklerken ayağa kalktım ve hyunjini öpmeye başladım. o da beni öpüyordu. ağzımdan ufak bi inleme çıktı. sonra ondan uzaklaştım. az sonra abim odaya girdi. bizi baştan aşağı süzdü. sonra hyunjine takılı kaldı. "dudağina noldu kızarmış" dedi abim. hyuniinde elini dudağina götürüp "ne, ne olmuş" diyip aynaya gitti. Oscar ödülü almalı bu ya. sonra aynaya bakıp "alerjik olabilir geçer birazdan" dedi.
abimde kafa sallayıp "hadi yemeğe inin" dedi. bizde onun peşinden aşağıya indik. yemek yedikten sonra dışarıya çıkma kararı aldık...