bende "git o kızla konuş hyunjin ben kkamiyi gezdiririm" dedim. sonra hyunjinin gelmediğini fark ettim. arkamı döncektim ama bu sefer kaybederdim.
dayanamayıp arkamı döndüm hyunjin cidden o kızla konuşuyordu! of salak sevgilim benim. sinirle hyunjinin yanına gidip "hyunjin gel şuraya" dedim. kızda bana bakıp "yemedim sevgilini" diye mırıldandığında kıza bişeyler söyleyip(sövüp) hyunjinin elinden tutup yürümeye başladım. "hyunjin malmisin niye kızın yanına gittin" diye sordum.
elimi çektim sonra hyunjin geri tutup "ben senin sözünü dinledim" diyip gülümsediğinde oflayıp elimi başıma vurdum. hyunjin hiç konuşmadan yürüyodu bende ona soylemiyodum. sonra durup "gel pasta alalım" dedi. kafamı sallayıp "seni seviyorum" dedim. hyunjin "bende seni" dedi gülümseyerek. bende "sana demedim kkamiye demiştim" dedim gülerek. hyunjin elimi bırakıp çimlere oturdu.
yanına gidip oturdum "jeongin git burdan" diyip benden uzak biyere oturdu. bende yanına gidip onu öptüm sonra "sana demiştim askim şaka yaptım" dedim.
biraz oturup eve döndük. o heni evime bıraktı evimin önünde ona sarılıp "sensiz hayat çok zor" diyip ağlama taklidi yaptım. o da benim gibi yapıp "evet, boşver bize gidelim yine" dedi. bende "olmaz yarın okul var" dedim. hyunjin dudaklarını büzüp "yarın cuma bi güncük gitmesek?" dediğinde kafamı sallayıp "ama kimsenin bundan haberi olmicak tamam mı?" diye sorduğumda başını salladı el ele onun evine doğru yürüyorduk.(smut yazcamda nedense utaniom ya belki yazmam)
beraber yürümeye başladık. yürürken pastacı gördüm "hyunjiin pasta alalım" dediğimde "tabi efendim hemen" diyip pastaneye girdi.
pasta seçerken arkadan biri dokundu. korkuyla arkamı dönüp baktığımda changbin ve felix vardı. pastayı almadan önce biraz onlarla konuştuk sonra pastayı alıp eve gittik.
ben odasına çıkıp dolabını açtım önünde dururken hyunjine seslenip "kıyafet alıyom dolabından" diye bağırdım. 2-3 saniyee sonra "tamam all" diye ses gelmesiyle bakinmaya başladım.
lacivert eşofman takımını alıp giydim. boy aynasından kendime baktım ve mutfağa indim. pastayı kesen hyunjini gördüm. ama o pastayı değil, elini kesmisti! yanına gidip"niye seslenmedin, nasil yaptin" diye sorduğumda dolu gözlerle baktı "derin kesmişsin gel elini saralım" dedim ve onu koltuğa oturtup lavobaya gidip sargı bezini aramaya başladım. bi kaç dakika sonra bulup hyunjinin yanına geri gittim
elini tutup baktım sonra silip sarmaya başladım. "ah acıdı mal" dedi. bende ona bakıp "mal ha?" diyip daha sıkı sarmaya başlayınca elini çekip "özür dilerim askim sararmisin elimi" diyip geri uzattığı da yavaşcâ sardim.
***
çoktan gece olmuştu hyunjin yetıyordu ama uyumuyordu. ben lavobodan çıkıp odasına gittim. "pijama alabilirmiyim" diye sordu. kafasını kaldırıp "kıyafet alırken sormana gerek yok" dedi. o yatınca ben pijama alıp giyindim ve yorganı kaldırıp yanına yattim...