Hyunjin...
Jeongini ne kadar sakinleştirmeye çalışsamda hâlâ ağlıyordu. az sonra ağlaması kesilince kafamı eğip yürüne baktım, uyuya kalmış meleğim.
onun kafasını omzuma koyup kucağıma aldım. dikkatli bir şekilde odasına götürüp yatağına yatırdım. bende salona geri gidip telefonumu elime aldım grubumuza girdim.
"hi gays🐮🍼"
Hyunjin
ya suna bakin az once uyudu 😭✊
Minho
anladik amk cok asiksinChan
he ya fotolarini atip duruonHyunjin
ama çok tatli bebek gibiiChangbin
sikicem ha senide su fotolaridaHyunjin
beni bitek canim askim hayatimin anlami ask bocegim jeonginim sikebilir😍Minho
ukemisin lanHyunjin
onun icin uke bile olurum(uke deglim arkidesler ha)Chan
hani JeOnGiNiN için uke olurdunHyunjin
onun adi JeOnGiN degil. dünyalar güzeli hyunjinin minnos bebegi jeong.
ve olurum amk napcan lanChangbin
sg knkHyunjin
bebisim uyandi hen gidiom bb mallar•••••••
jeongin'in ayak sesleri gelince koltuktan kalkıp yanına gittim ve "bebeğim daha yeni uyumuştun" dedim. ask adamin bana sarılıp "zamanımı uyumak yerine senle geçirmeye gercih ederim" diyip benden ayrıldı. ve mutfağa gitti. uykulu olduğu için paytak paytak yürüyodu, ayy çok tatlıydı ya.
arkasından gidip boynunu öptüm "ya sen uyanınca ne kadar tatlı oluyon ya" dedim. ben öyle diyince arkasını dönüp dudaklarını dudaklarıma bastırdı. belinden tutup kendime çektim. alt dudağını dudaklarımın arasına alıp emerken bi ses geldi ama çok takmadım. biz hala öpüşürken anahtar sesi geldi. ama kapı açılma sesi değil biri anahtarı yere düşürdü... yavaşça jeonginden ayrıldım ve arkamı döndüm, jeonginde gözünü açtı.
ikimizde ona bakıyorduk. jeongin'in abisi gelmiş. o bize biz ona bakıyorduk. hay sikiyim böyle işi niye geliyo. belki öpüşmeden daha fazlası olcaktı. abisi bize doğru yürümeye başladı. biz dilimiz tutulmuş onu izliyorduk. yanımıza geldi ve sessizce "sizden asla beklemezdim..." dedi. bende ona bakıp yutkundum. jeongin bana daha çok sırnaşıp abisine "sevgilim değilmi ne var?" dedi. abiside "evet öyle" diyip sessizce odasına gitti.
ben jeongine bakıp "neden böyle yaptı?" diye sordum. elimden tutup kendi odasına doğru giderken "beyfendi büyüdüğümü kabul edemiyo" diyip güldü. odaya girince film falan izledik saat 01.30 gibiyken abisinin uyuduğundan emin olunca jeongine "askim bizim eve gidelimmi abin varken bize rahat yok" dediğimde kafasını salladı. biz direk pijamalarımızla dışarkı çıktık. evim zaten yakın olduğu için 5-10 dakika sonra gitmiştik.
adaya girince arkamızdan kapıyı kitledim. ve "kaldığımız yerden devam etmeye ne dersin?" dediğimde gülümseyip kafa salladı.
onu belinden çekip dudaklarını öptüm. ama bu sefer daha derin bir opüşmeydi. kucağıma alıp yatağa doğru götürüp onu yatırdım. boynuna ve dudaklarına öpücük kondurduktan sonra t-shirtunu çıkarıp boynundan başlayıp göğsüne kadar öpücüler kondurdum...
ertesi sabah
dün gece inleme sesleri bütün odada yankılanmıştı. şuan jeongin yanımda bebek gibi yatıyordu. ama arkası dün geceden beri dönük yatıyordu. bende arkasından sarıldım. bana dönüp "fırsattan yararlanıp dayama" diyip geri dönmüştü bende ayrılmıştım. sonra "ya bana dönsene" dedim. bana dönmeden "ilk seferimdi, canım acıdı ayı!" dediğinde gülmeye başladım. sonra bana dönüp "gülme acıyo diyom ya" dedi. bende onu kucağıma çekip göğsüme yatırdım "canınmı acıdı?" dediğimde belli belirsiz kafasını salladı.
saçlarını okşayıp öpüyordum. bir süre sonra uyuyunca onu yatırıp duşa girdim. çıkınca jeongin hâlâ uyuyordu. bende telefonumu alıp salona indim. ve gruba girdim
"hi gays 🐮🍼"
Hyunjin
arkadaslar...Chan
guno milletChangbin
sanada gunaydin hyungMinho
yarin.okul.var.aminaHyunjin
bi beni dinlesenize amina koyimMinho
sizcede sevgilimin olma zamani gelmedimiChan
minho bey. birindenmi hoslaniyosunuzMinho
bilmiyom.ama.sizce.artik.
sevgilim.olsamiChangbin
olsun olsunda kim olsunMinho
bil.mi.yor.umChan
amk duzgun yazsanaHyunjin
bi bana bakarmisinizMinho
lan bi dur konu benimHyunjin
amk jeonginle sevistim konu
sen olamazsinChan
nEChangbin
nEMinho
NE NE NEHyunjin
ne gorduyseniz o amina bebisim dustan cikmis ben kacarr\\\\\\\
Jeongin ıslak(?) saçlarıyla geldi. Allah'ım bi insan nasıl bu kadar guzek olur ya.
jeongin yanıma gelip "disarda kahvaltı yapalımmi" dediginde. kafamı salladım ve "canın acımıyosa gidelim" dediğimde sinirli bakıp "acıyo ama gidelim ben hazırım işte git hazıran" dedi. bende "aman abartma be sende" dedim. bana kötü bakışlar atıp "sikilen sen değilsin" dediğinde kahkaha atmıştım...