18

59 8 6
                                    

hazırlanıp aşağı indiğimde Jeongin yoktu. etrafa bakınıp ona seslendim. jeongin lavabodan çıkıp yanıma geldi. "gidelim" diyip gülümsedi. elini tutup evden çıktık.

restorana geldiler

bi masaya oturup yiyeceklerimizi sôyledik ve beklerken konuşuyorduk

💗not:bunlar kacinci sinif soyledimmi hatirlamiyorum ama siz bunlari üniversite son sinif gibi dusunun ve 1 hafta sonra mezun olcaklar okmu?💗

jeongin "ben lavaboya gidip geliyorum" diyip kalktı. bende o gelince "iyimisin?" diye sordum. jeonginde kafasını sallayıp "hasta olmuşumdur eve giderken ilaç alırız" dedi. vende kafamı salladım. az sonra yemekler geldi...

1 hafta sonra(uzatmak istemedim)

şuan benim evimde Jeongin ile hazırlanmış oturuyorduk ben jeongine bakıp "bebegim mezun olucaz evlenebiliriz dimi?" dedim. jeonginde gülümseyip "evet hayatım evlenebiliriz" dedi. vakit gelmişti elini tutup evden çıktık.

okula ulaşınca bizimkilerin yanına gittik. sohbet muhabbet derken çoktan belgelerimizi alma zamanı gelmişti. belgeleri alınca Jeonginin elini tuttum ve "partiye gidiyoz dimi?" diye sordum. jeonginde bana bakıp "şey hyunjin bu günü beraber geçirsek olurmu?" diye sordu. bende "tabi bebeğim olur evemi gidelim?" diye sorduğumda başını salladı.

eve gidince

koltuğa oturduğumuzda Jeongin koltuktan kalkıp karşımdaki sehpaya oturdu ve "hyunjin hiç uzatmadan söylemek istiyorum" dedi. ben kafamı sallayınca "bu hafta çok sık lavaboya gittim sende gördün" dedi. yine başımı salladım. jeonginde elimi tutup "hyunjin ben hamileyim" dedi. bir dakika ne...

ben şaşkınca ona bakıp "ciddimisin sen" diye sorduğumda "evet ciddiyim sende iatiyormusun?" diye sorduğunda dolu gözlerimle kafamı sallayıp ona sımsıkı sarıldım...




Pizzacı • Hyunin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin