13

80 9 9
                                    

az sonra zil çalınca hyunjinle yollarımızın ayrıldığı yere geldik... ona sarılıp "40 dakika sensizlik çok zor" diyip oma sarıldım oda ağlar gibi yapıp"evet bebeğim çok zor" dedi ve eninde sonunda vedalaştık.

sınıfa gittiğimde hoca gelmemişti sınıfa girdim hyunjine yazıyım derken hoca girdi.

ders çok sıkıcı ilerliyordu. ben hyunjine yazmaya karar verdim.

                                                       Jeongin~
                                                   napiyosun

Hyunjin^
.bebegim bu ders sinav
konusu isliyoz konusamam

^^^

bişey yazmadan telefonu kapatıp bişeyler çizmeye başladım. öylesine portre çiziyordum ama bu hyunjin olmuştu resmen.bebegimi özlemişim...

sonra resmi çantamdaku resim dosyama koydum ve bi kağıt daha aldım. öylesine bişiler karalarken pizza çizdiğimi fark ettim. herşey hyunjini hatırlatıyordu. bende hocadan izin aldım ve lavobaya gidip hyunjine sınav konusu işlemiyolarsa gelmsini söylediğimde 'hoca boş bıraktı geliyom' yazmisti.

1 dakika sonra hyunjin geldi birbirimize çok sıkı sarıldık. "derste bişeyler karalarken pizza çizim ondan öncede portre çizerken seni çizmişim yani seni çok özlemişim" dedim. o da bana sarıldı şuan lavobonun ortasında sarılıyorduk. sonra yüzümü ellerinin arasına alıp kısa bir öpücük kondurdu.

sonra zilin çalmasına 10 dakika kaldığını görünce bizim sınıftan birine ,hocaya benim iyi olmadığımı gelmeyeceğimi söylemesini isteyip hyunjinle arka bahçeye gittik.

10 dakika su gibi geçti tam okuma gircekken okulun bittiğini hatırlayıp sevinçle sınıflarımıza koşup çantalarımızı aldık ve eve yürümeye başladık.

hyunjin onun evinin önündeyken "gelmek istermisin ders çalışırız" dedi aşırı imanlı bi şekilde. "ders çalışcağımıza eminmisin" diye sorduğumda başını salladı.

eve çıkınca kendisi üstünü değiştirdi ve banada kıyafet verdi.

koltuğa oturup kkamiyi sevmeye başladım ve hyunjin kkamiyi kucağımdan alıp kendi başını koydu. artık alışmıştım nerdeyse her geldiğimde oluyodu. ben "askim köpeğimi kıskanion" diye sordum başını salladı ve "olamaz mı" diye sorduğunda yüzüne eğilip burnunu öptüm.

biraz öyle durunca "kkamiyi gezdirelim mii" dedi. bende kafamı sallayıp "bana kıyafet ver şortla çıkarsam üşürüm" dedim.

beraber odasına çıkıp üstümüzü değiştik(ayni anda degil ha sirayla)
hyunjin bi saat kkaminin tasmasını aradı bende arıyodum tabii.

en sonunda salonda dolabın üstünde buldum ve dışarı çıkabilmiştik.

kkami başka bi köpek gördü onun yanına gitmek için can atıyordu. hyunjin kkamiyi o köpeğin yanına götürdü. o köpeği tutan kişi bi kızdı. ve hyunjini tanımamasına rağmen çok yakın davranıyordu bende hyunjinin yanına gidip elini tuttum ve "gel sevgilim daha gitceğimiz yerler var" dediğimde hyunjin kıza el salladı ve gittik.

kızdan biraz uzaklaşınca "tanımadığın kızlarla konuşma özellikle senle böyle konuşan kızlarla konuşma. aslında maskemi taksan çok güzelsin herkes sana bakıyo" dediğimde hyunjin gülmüştü.

"bebeğim ne sacmaliyon" dediğinde kkaminin tasmasını onun elinden alıp önden yürümeye başladım. hızlı hızlı yürüyordum hyunjin yanıma gelip belimden sarıldı "kaçma yanımda dur" dedj bana.

***
ay tamam yeter bu kadar yoruldum

Pizzacı • Hyunin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin