4.

88 7 2
                                    

,,-Szia oppa!-köszöntem neki.

-Sangmi!-kezdett bele egyből.-Valamit szeretnék tőled kérdezni."

-Hallgatlak.-mondtam.

-Az egyik állandó háttértáncosunk egészségügyi okok miatt felmondott és most újat keresünk. Eljössz a meghallgatásra?-kérdezte reménykedve, azon a cuki hangján.

-Már rég nem táncoltam. Nem tudom, menne-e.-szomorkodtam.

-Azért egy próbát megér. Ráadásul minden nap találkoznánk.

-Jó, meggyőztél.-adtam fel.- Mikor lesz?

-Egy hét múlva, 9-re kell itt lenni.-mondta.

-Oké. Ott leszek. Legalább van időm gyakorolni.

-Igen. Na, örülök, hogy jössz. Majd hívlak holnap. Szia!-köszönt el.

-Jó, szia!

El sem hiszem. Ha felvesznek, akkor nem kell elfogadjam Minseok ajánlatát, aminek nem tudom, mért örülök. Yoongival dolgozni jobb lenne. Nem csak a cég miatt. Minden nap találkozni....már vagy 10 éve nem volt olyan és bevallom, eléggé hiányzik.

Jobb volt, amikor Yoongi nem volt idol. Több időt töltöttünk együtt, nem kellett bujkálni. Nem mintha csinálnánk olyasmit, amit rejtegetni kéne, a gond az, hogy ha meglátnak minket együtt, elkezd terjedni, hogy Yoonginak barátnője van, ami rontana a népszerűségén. Rosszat semmiképp nem akarnék neki.

Mindenesetre sikerült elaludjak, bár ez nehéz volt. Reggel az első dolgom az volt, hogy írtam a barátomnak és megkérdeztem, mikor tud hívni. Délután  5-öt mondott, szóval még bőven volt időm. Addig kitakarítottam az egész lakást, egy porszem sem maradt. 5-kor valóban hívott Yoongi, amit 0,5 másodperc alatt fölvettem.

-Szia Sangmi!-köszönt.

-Szia oppa!-köszöntem én is izgatottan.

-Szóval....mit akartál?-kérdezte.

-Na igen. Kérdezni akartam. A meghallgatással kapcsolatban.-kezdtem.

-Na akkor kérdezz.

-Tehát. Mit kell majd táncolni?-nyögtem ki a kérdést.

-Nem kaptad meg?-kérdezte meglepetten. -Elvileg mindenkinek elküldték.

-Öm...nem.

-Akkor csak nem küldték el. Fuu, ezt nem hiszem el. Mindegy, elküldöm.-mondta.
...............

-Ennyi mindent meg kell tanulni?!-akadtam ki.

-Hát, ha felvesznek nagyon sokat kell majd tudnod.-magyarázta. -Ezek közül sorsolnak majd neked és azt kell eltáncolnod.

-Fuu, az nehéz lesz. Mindegy, megpróbálom.-mondtam. -Mi volt ma?

-Csak gyakoroltunk.-fogta rövidre.

-Aham...az jó. A fiúkkal mi van?-kérdeztem.

-Jól vannak, csak fáradtak. Mint én.-mondta.

-Megértem. Nem könnyű. De megoldjátok, mint mindig.

-Ja, igen. Megpróbáljuk. Te mit csináltál ma?-kérdezte.

-Takarítottam.-mondtam, mire hallgatott. Erre én sem tudtam volna mit mondani azon kívül, hogy az jó.

-Megnézem, mikor van szabad tánc terem. Eljöhetnél és megnézlek.-törte meg a már túl kínossá vált csendet.

-Az jó lenne, köszi. Na akkor majd írd meg és tali.-mondtam.

My dear ,,friend"  [Min Yoongi ff] [SZÜNETEL]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora