,,Nari még egy órát maradt, utána rábeszéltem, hogy hazavigyem. Este fáradtan dőltem az ágyba."
Yoongi pov
Eldöntöttem, hogy megmutatom a többieknek a kész dalt, amit írtam. Nem merem egyedül elénekelni Sangminak, egyrészt mert nincs hozzá hangom, de ez még a kisebb oka. A nagyobb ok az, hogy nem merem neki egyedül előadni, mert akkor túl egyértelmű lenne, hogy miről írtam. Na meg persze túl hamar rájönne, hogy szeretem....szóval úgy döntöttem, hogy közösen adjuk neki elő.
-Ez nagyon jó lett! - lelkendezett Jungkook. - Segítek.
-Én is! - mondta Jimin.
-Én is! - csapott le Taehyung.
-Szerintem mindenki. - nézett a többiekre a leader. Mindenki hevesen bólogatott.
-Akkor ezt megbeszéltük. - jelentettem ki egyszerűen.
-Mikor kezdünk próbálni? - kérdezte Hoseok.
-Holnap elkezdhetjük. Ez nem várhat. - mondta Jimin.
-Akkor holnap elkezdjük. Szerintem ne menjünk be a stúdióba, még észrevennék, hogy tervezünk valamit. - mondta Jin.
-És akkor mi van? Nem lehetünk csak úgy ott? - néztem értetlenül.
-Inkább itt. - mondta a legidősebb.
-Jó, nekem mindegy.
-Addig mindenkinek odaadom a szöveget, tanuljátok. - mondtam, majd elmentem a szobámba a másolatokért. Remélem, örül majd Sangmi. Bár ennek ki ne örülne?
.....................
Ma tényleg elkezdtük a gyakorlást, meglepő módon mindenki komolyan vette. Azt akartam, hogy tökéletes legyen, ezt most nem hagyom annyiban.
-Én azt mondom, pihenjünk egy kicsit. - mondtam három óra gyakorlás után.
Mindenki helyeselt, én pedig a kanapéra feküdtem. Elaludhattam, mert egyszer csak mindenki felettem állt.-Folytassuk. - mondtam. Folytattuk is, szinte egész nap próbáltunk. Meg is lett az eredménye, egész jól ment már a végére.
-Akkor holnap még próbálunk, aztán meglátjuk, mi lesz. - jelentettem ki. Mindenki fáradtan vonult a szobájába, amit én is követtem.
Vajon egyből rá fog jönni, hogy mi a célja a dalnak? Ha igen, akkor vajon Ő érez valamit? Kérdések, kérdések, de válasz nincs egyikre sem. Nem mondhatom magamat a szavak emberének, így nem is nagyon tudnám máshogy kifejezni magam. Már más a cél: Sangminak rá kell jönnie, mit érzek. Persze utána el is kéne mondanom.....de hogyan?
....................
Másnap is egész nap próbáltunk, még jobban ment. Egész nap a tegnap esti gondolataim jártak a fejemben. Nem tudom, hogy csináljam. Ez egy jó lépés. Teljesen biztos vagyok benne. A lényeg, hogy a dalnak tökéletesnek kell lennie.
Sangmi-val máshogy bánok, mint a többiekkel. Vele többnyire próbálok nem bunkó lenni, bár az igazat megvallva nem is akarok. Semmiképp nem akarom, hogy megbántódjon vagy mérges legyen. Nem tudom, hogy kéne megoldani ezt az egészet. Még ha sikerülne is a dolog, nem jöhetnénk össze, maximum titokban. Ezt a részét bánom az idol életnek. Az igaz, hogy sokan elítélnének egy kapcsolatért, biztos, hogy sokan utálnának érte, lehet, hogy néhányan támogatnák. De nem akarom ennek kitenni magamat, de legfőképp Sangmit nem. Nem érdemli meg, az ARMY-k nem is tudnak róla. Nem mintha mindenről tudniuk kellene.
Nem tudnak mindent, ami így jó.Merengésemből hangos kiabálás zökkentett ki.
-Fejezzétek be! - üvöltöttem a szobámból. Hallottam, hogy egy másodpercre csönd lesz, majd folytatják.
Na mindegy. Csinálják csak.................
Egész héten próbáltunk, már mindenkinek a kisujján jött ki a dal. Őszintén nagyon örültem, mert így biztosan nem fogják elrontani.
Végül oda jutottunk, hogy már csak két nap volt a buliig. Addig feldíszítettük, vagyis a többiek feldíszítették a házat. Nem tudom, minek ez a nagy felhajtás, de nem baj. Ha már ezt csináljuk, én is benne leszek.
Vettünk piát, kaját, meg mindent, ami kelleni fog. Az utolsó nap délutánján már mindennel kész voltunk, kivéve a főtt étellel, mert az friss lesz.
Este elégedetten néztem végig a házon.
Ez jó lesz. - gondoltam magamban.Sziasztok!
Mivel ma van Yoongi születésnapja, akartam hozni egy rendes részt is, ami lehet, hogy kicsit unalmas lett, de a következő rész már a buli lesz😇
Lehet tippelni, mi fog törtenni ott.🤭További szép napot/estét mindenkinek!
VOUS LISEZ
My dear ,,friend" [Min Yoongi ff] [SZÜNETEL]
FanfictionSangmi gimi óta szoros barátságot ápol egy fiúval-Min Yoongival. Mikor Yoongit felveszik gyakornoknak a BigHit ent.-hez, mind a ketten nagyon örülnek. Sikeresen debütál a BTS nevű fiú bandában, mindenkivel jól kijön. Vajon mi lesz a barátságukkal íg...