@Yoongioffical
Na początku tego co chcę tutaj napisać, to to że bardzo ale to bardzo przepraszam osobę na zdjęciu oraz za wyrozumiałość. Pewnie każdy się zastanawiał dlaczego tak nagle przestałem wstawiać zdjęcia Jimin'a a Jimin moje. Nie ukrywam że to była moja wina i tylko moja. Jimin nie jak z tym nic wspólnego, pewnie też wiecie że Ship'owanie nas do czegoś doprowadzi. I doprowadziło. Przed waszym hasztagiem #Yoonminisreal który pojawił się jakiś czas temu. Ukrywaliśmy nasz związek. Dlatego aby nikt nie czuł się niekomfortowo z tym że jego idol posiada ukochanego a nie ukochaną to była nasza wspólna decyzja, chociaż z bólem serca musiałem trzymać ręce za plecami by nie dotknąć go w miejscu publicznym. Jak pewnie wiecie po tym jak przestałem wstawiać jakiekolwiek posty związane z Jimin'em to było w dniu gdy podobno mnie zdradził. Dałem się oszukać osobie która nie pokochałem ale polubiłem na tyle by mu zaufać i faktycznie byliśmy razem. Wmawiałem mu a przede wszystkim sobie że go kocham jednak prawda była inna, a najaw wszytko wyszło gdy przyjaciel Jimin'a przyszedł ze mną porozmawiać. Wyszła całkiem inna sprawa. Może wam ją opowiem oznaczę też kłamcę. Chociaż sam nim chyba jestem 💔 @Hoseok chłopak który wmówił mi że mój ukochany zdradził mnie z innym mężczyzną w hotelu. I śmiało udawał że jest we mnie zakochany. Ale nie potrafiłem go pokochać na tyle by zamieszkał ze mną. Zostawiłem Jimin'a w dniu w którym miał zamiar mi się oświadczyć. Jak czytaliście dokładnie możecie widzieć iż był z innym mężczyzną w hotelu. Ale to też nie było tak jak Hoseok powiedział. Owszem był! Ale z synem właściciela hotelu by umówić się na termiczny kiedy mają przygotować zaręczynową niespodziankę. To był najgorszy czas, zostawiłem go słowami "Nie kocham cię" czym było to kłamstwem. Na szczęście od tamtego zajścia minęło trzy lata a na dzień dzisiejszy @Jiminoffical i ja zostaliśmy parą ponownie, mam nadzieję że zrozumiecie mnie i moje uczucia względem mojego ukochanego i u szanujecie naszą orientację. A jeżeli zawiodłem was tym że zakochałem się w chłopaku oraz to co mu zrobiłem jego osobie to bardzo przepraszam ale nie zrezygnuje z mojej miłości do niego i jego samego.
Pss. Kocham cię @Jiminoffical .
Polubione: 10 467 932
@run: To jest piękne, pięknie wam się ułożyło kocham was chłopaki 🤎
@Sophie: tak, w końcu. Tęskniłam ❤
@Seokjinoffical: moi kochani, bardzo się cieszę waszym powrotem 💜
@Namjoon:Yoongas to coś wspaniałego 💜 tatuś jest dumny z ciebie ❤
@TaeHyung: Jimin ty moja pabo 💜💙 nareszcie 🐣
@Jungkook: szczęścia moje gołąbki 😍😌
@Hoseok: Przepraszam 😔✋😭@Jiminoffical: ja ciebie też kocham 🥰
Rozwiń więcej komentarzy.