- jak wiecie dzisiaj oby dwaj jesteście wybrani na to aby poprowadzić show. Musicie rozbawić publiczność, oraz zachęcić ich do kupowania marki wyprodukowanych w naszej firmie.
- śmiało mogę stwierdzić że znany raper załatwi wszystko - odparłem roześmiany.
- Można tak powiedzieć ale nie tylko ja jestem na językach, ty też Jimin - Odparł raper przytulając mnie od tyłu.
- Yoongi wchodzisz! - powiedzial Jin.
Po wyjściu Yoongiego na środek usłyszałem głośny hur oklasków.
- dżemin teraz ty - popchnął mnie lekko w stronę Yoongiego który stał na środku.
- Oh przyszedłeś, czas abyśmy wyszli razem na środek - powiedział a hur oklasków ponowił się po moim wyjściu na środek.
Po woli szliśmy przed siebie, zrobiłem kółko gdzie minąłem Yoongiego. Chłopak dyskretnie chwycił mnie za najmniejszy palec.
Jednak nie dał mi dalej przejść. Dlatego że po chwili wylądowałem w jego objęciach. A jego usta zaatakowały moje, w pomieszczeniu było słychać hur oklasków i dźwięk robienia zdjęcia.
Podszedłem do mikrofonu, którego od razu chwyciłem z drugim zrobiłem to samo.
Podszedłem do Yoongiego który robił niewytłunaczone przez niego pozy.
- wystarczy, trzymaj - rozkazałem - Witam wszystkim na otwarciu naszego top model dzisiejszego dnia poprowadzą show Park Jimin oraz
- Min Yoongi -ukłoniliśmy się po czym stanęliśmy na środku.
- Dzisiejszy pokaz pokaże wam każdego rodzaju odzieży. Dla młodych dla starszych oraz dla nieco jeszcze starszych mam nadzieję że zachęcamy każdego do zakupy rzeczy produkowanych w Model.
- ja chciałem cię powiedzieć, czemu zabierasz mi całe show - pyta
- ty tylko zabierasz kamery ja mówię. - odpowiadam - jeżeli ktoś będzie miał jakieś pytania, śmiało proszę je zadać dopiero gdy poproszę.
Spojrzałem na dziewczynę która podniosła rękę.
Przełożyłem jej mikrofon do buzi po to by zadała pytanie.
- czy wy też wystąpicie? Jeżeli nie to nie chce kupować - odpowiedziała poważnie.
- mieliśmy w planach prowadzić show ale jeżeli chce pani Jimin może wystąpić bo ja wie Pani nie mogę. Prowadzę to show dzisiejszego wieczora
- wyśmienicie rozumiemy się. - dodała.