נק מבט של אקווה:
הסתכלתי על הבית ספר ועל שטח ענקי שיש בו, אני עדיין לא מעכלת שאני אלמד פה, בתכלס זה היה סיור הקטן שעשינו בערך כי חיפשנו לאן צריכים ללכת אבל נראה לי כולם רצו בתוכם לחקור את המקום עצום הזה.
ועוד הכרנו אנשים חדשים!! אני ממש חכיתי לזה! מיי וואו היא מהממת, היא נראית כל כך חזקה ובטוחה בעצמה. אני בטוחה שאני אבקש ממנה עצות במהלך השנה והרבה, אני יודעת שאפשר לסמוך עלייה.
ורוי? ממש נחמד וחמוד הוא מאוהב במיי ומכבד אותה רואים את זה! מעניין אותי מה עבר שלהם ביחד, בכל מקרה יש לי הרגשה שאני הולכת לבלות איתו מלא, הוא נראה חברותי וגם בו אפשר לסמוך ישר.
הביטחון ועוצמה שניהם משדרים לי, זה מדהים אז ככה אנשים מהאיים אחרים.
היינו ליד קניון כנראה לאיי אדמה להרגיש כמו בבית, זאת הייתה פעם ראשונה שלי שראיתי קניון טבעי התקרבתי כדי לראות יותר מה יש שם, בלי שמתי לב היה שם אבן שנתקלתי בה ונפלתי לתוך הקניון, בהתחלה צרחתי כי זה אשכרה מפחיד! .כולם רצו לעזור לי אבל לפני שממש נפלתי הרגשתי יד תפסה אותי ועלתה אותי חזרה לאדמה הבטוחה רציתי לנשק את אותו בחור שהציל אותי, הרגשתי את זה באחיזה גבר, באמת הם הצילו את חיי!.
הסתכלתי על אותו בחור כמה שניות דווקא חתיך אבל הבנתי הוא מוכר לי זה סטפן! השידוך שלי ראיתי את התמונה שלו בראש שלי.
"חיפשתי אותך אקווה." אמר ונשק לשפתיי.
הייתי מובכת נורא כיאלו...אני יודעת כל הקטע של השידוך ואמרתי שאני ארצה לנשק את הבחור שהציל אותי אבל בציניות, כרגע אני לא מכירה אותו! ,הוא ישר נישק אותי לא ידעתי מה לעשות או בכלל להגיב, זאת הייתה הנשיקה ראשונה שלי...
איי וארי היו מופתעים וכיאלו מאוכזבים ונגעלים ,ומיי כזה היה לה פרצוץ שהוא סוטה מין ונפטון היה בעיקר כועס משולב שמודאג.
רוי וארי הגיבו ואז מישהי בקול שכבר עיצבן אותי קראה לו.
היא הגיעה מישהי בעלת שיער חום ארוך וחלק עם גוונים ורודים בשיערה עד שורש כיאלו היא משקיעה שעות וכסף ששיער שלה יראה מושלם. עייניה היו חומות בצבע נחושת עם מבט של כבר אני הכי יפה שיש ובגלל זה אתם צריכים לשרת אותי, גישה שכבר מעצבנת אותי , היא הייתה מאופרת מסביב לעיינים בצבע ורוד נצנצים עם מעט זהב בקצה ואליינר בצורת חתול. גבות מסודרות וצבועות גם כן ריסים ארוכים שמסקרה שלה מבליטה אותם יותר. אף ישר קצת מחודד עם שפתיים בצבע של אודם ורוד מחליא ופנייה מפוצצים מייקאפ בגוון עור שלה שזוף שלה כיאלו היא בילתה עכשיו שעות מכונת שיזוף ועם סומק ורוד. גוף יפה מאוד כיאלו רואים שהיא משקיעה בכל חלק בגופה, ביידיים עם מיניקור מושלם בצבע ורוד כצפוי, רגליים וידיים אפילו בלי טיפה של שערה, איך? אפילו לי יש מעט שערות גם שאני משתמשת בשעווה. הריח שלה היה מתקתק, מסחרר כיאלו היא ריססה על עצמה ריחן של סוכריה. גופה היה ממוצע בקטע מושלם עם רגליים חטבות, תחת מושלם, חזה בגודל המתאים, למרות התנהגות שלה היא הייתה יפייפה ללא ספק. היא נראית גאה בזה גופה בהחלט היה נראה יותר משלי. כמו כן היא הבליטה את הביטחון שלה בגדים ורודים ושחורים שהיו חשפונים לדעתי מכנס ג'ינס שורט שחור שיש שרשרת בין הכיסים ואבנים ורודים וחולצת אשכרה רשת שחורה עם חזייה ורודה, גובהה שלה לא היה פחות ממני.
בקיצור היא מישהי שיודעת מה היא עושה אבל היא עיצבנה אותי הכי שהיא אשכרה נישקה את נט! מה נראה לה??, רגע על מה אני כועסת?.
נט סילק אותה ממנה "מה לעזאזל עובר אלייך, מה את מנשקת אותי??." צעק עליה וניגב את שפתיו. אני יודעת כמה הוא שונא את התנהגות שכזאת ובכלל מראה שלה, בטח כל גוף שלו בעצבים.
"כן כן מה את מנשקת את חבר שלי! מה את מעתיקה ממנו!" אמר איי ומצביע על סטפן
"נפטון חמוד שלי, אתה יודע מי אני לקסי אהבה שלך לתמיד! אז תמודד אתה הולך לחיות איתי לנצח ככה אלים החליטו!." אמרה בקול מתנשא וגבוהה "ואתה אולי אתה חתיך אבל את תתדבר עליי אתה לא ברמתי!" הגיבה לאייס
"כפרע את יודעת שלא חייב בני זוג כן? אז את יכולה להיות עם מישהו אחר ,ולא לנשק אשכרה את ידיד שלי שרק הרגע פגש אותך!." ארי יצאה אליה והתקרבה אליה באיום "ואל תתדברי על חבר שלי ככה, הוא פי אלף מרמה שלך."
"אוי אוי תרגעי" אמר רוי מנסה להרחיק את ארינה לפני שתתקוף אותה, היא מסוגלת לזה.
"גם אתה למה לנשק מישהי שכמעט אשכרה נהרגה, היא בטח מודה לך אבל זאת לא סיבה לנשק אותה פתאום." מיי אמרה לסטפן ואז הסתכלה על לקסי "תקשיבי, עם כל כבוד שהוא שידוך שלך יש דבר כזה מרחב אישי.."
"בדיוק!" נט הסכים איתה
אני מחבבת את מיי "תודה שעזרת לי אבל הנשיקה הזאת הגיעה משום מקום..." אמרתי מוסמקת.
"סליחה לא הייתי צריך לנשק אותך אבל תכונני אני אכבוש אותך בהדרגה שתאהבי בי." חייך אלי ונשק לחי
"אני תמיד להציל אותך פרינססה שלי." הוסיף וקרץ.
"לא מתחילים עם בחורות ככה קודם לומדים להכיר אותה...." איי אמר מגונן עליי
"כן, אני אשמח להכיר אותך אבל אתה נראה נחמד" חייכתי אליו, הוא הסתכל נט בחיוך.
"אני אנשק אותו כמה שארצה! הוא שלי אחרי הכל!." אמרה לקסי בקול מגעיל
"יש לי רגשות ומחשבות אה וגם מוח אז תסתמי." נט הגיב לה, מחזיר לסטפן מבט מריר.
"טוב אנשים! בואו נרגיע את רוחות כאן ונלך למזכירות! ,צריך עוד מעט להתלבש ולהגיע לטקס הפתיחה." רוי הרגיע את רוחות מזל.
"אתה צודק, אבל איפה בדיוק המזכירות?." שאלה מיי
"חכי שנייה!" ארי חשבה לעצמה כמה שניות והצביעה על ימין "שם, יש גם את כל חדרי מורים, מנהלים, וכל עובדי הצוות." התחילה ללכת.
"איך לעזאזל את יודעת? שוב שיננת את המפה?." שאל איי
נט שהצליח להתרחק מזאתי "ברור זאת ארינה."
"הילדה כאן גאון מדהים." סטפן אמר
"והיא שלי." איי הגיב בתגובה, הוא קנאי.
"וגם התחפנות לא יעזור לך" אמרה ארי מחזיקה בידו של איי.
הלכתי איתם ושרוי מדבר עם איי וארי ונט מתחמק מסטפן ולקסי אבל איי הציל אותי, יש לו תפקיד חשוב מאוד.
מיי ניצלה את הזמן כדי לדבר איתי.
"אז מה קורה איתך? נפלת מצוק, נישק אותך בחור ומטרידים את החבר הכי טוב שלך, בקיצ החיים הטובים." מיי שאלה אותי
"בהלם כיאלו זה לא היה צפוי אבל זה יותר מעניין ככה לא?." חייכתי
"את מוזרה ילדה, בכל מקרה אם את רוצה לדבר אני פה, בהחלט זה שוק להתחלה." גיחכה מיי
"תודה, את נחמדה מאוד בא לך להיות חברה שלי?." שאלתי אותה בחיוך גדול, באמת מיי היא מישהי מגניבה
"אוקי ,אין לי בעיה." חייכה חיוך קטן
ארי הגיעה איכשהו מאיפה שהיא הייתה קודם בזמו שלא שמנו לב ופתאום הייתה מאחורינו
"אנחנו כבר חברות לא? מרגע ראשון! חוונו יחד חווית הזויות ונמשיך!." חייכה עם חיוך גדול
"כן! בעיקר לא שלה! היא מעצבנת, חתיכת זונה." אמרתי והצבעתי על לקסי
"חשה את עצמה כמלכה שחיה בסרט מזוייף." ארי אמרה.
"אני יותר חושבת שהיא לא יודעת מה זה גבול אישי ,וגם אקווה את מקנאה מקרה? היא נישקה את נפטון." מיי שאלה
"ברור! תמיד ידעתי שזה מציק לה במקום כלשהו!." אמרה ארי
"אני לא מקנאה! אני לא אוהבת אותה בגלל אופי שלה, הוא חושבת שכל עולם שייך לה ואני שונאת אנשים כאלה!." אמרתי להסתיר ספק גם יש את השידוך שלי כאן...
"היא מקנאה!." שתיהן אמרו בבת אחת
באתי לענות להן אבל כבר היגענו למזכירות וחוצפניצ פשוט זרקה את התיק שלה למיי!
"תתפסי לי שנייה טוב אהבה בלבלב ,אני צריכה לתפוס תמונה יפה עם אהוב לבי." לקסי אמרה כמו פקודה למיי.
היא פשוט זרקה עליה את התיק בחוזקה והלכה.
"אני כבר מתחילה לאהוב את הבחורה הזאת!" אמרה ארי
"כן, גם אני." שתינו צחקנו.
"רק שתדעי מתלה התיקים היחידי שיש כאן אלה הריסים שלך!." צעקתי לה
"סתמי! קנאית!" אמרה לי אבל כבר נכנסתי לבניין עם שאר
נק מבט של אייס:
איזה דרמה קרתה פה, אין אני אוהב להיות כאן! מסכן נט עם מה הוא נתקע.
צחקתי אחרי מה קרה עם לקסי זה היה קורע , רוי וסטפן עזרו לה לקום לאסוף את חפציה יותר מדיי נחמדים אלה או ג'טלמנים?.
נט ניצל את הזדמנות ותפס את ידי להיכנס לבניין.
"אני לא יכול יותרררר! הכלבה הזאת נישקה אותי! ובואו שלא נדבר על גוש הכיעור שנישק את אקווה רציני! מה עשיתי לעולם???."
התלונן לי נט כמו שהוא עשה בכל הדרך ואני רוי סבלנו וניסו להרגיע אותו לא עזר במיוחד.
"אחי תירגע זה רק היום ראשון! תראה פגשנו את רוי ומיי הם נחמדים מאוד!." אמרתי לעודד אותו
"טוב היא בסדר וגם הוא בעיקר היא מה שמיי עשתה לקסי." צחק
"מיי די קולית לדעתי אבל יותר מדיי קשוחה ורוי מסכן המאוהב מזכיר לי אותכם אבל נראה לי היא יודעת שהוא מאוהב בה." אמרתי
"פפפ כן אה, נוכל לדבר ולפתוח מועדון על זה." גיחך נט
"טוב זה לא רגיל שאתה מתקרב אליו יותר מדיי." אמרתי מתגרה בו
"טוב הוא בסדר כזה ונחמד." אמר בכללי
"מי היה מאמין נפטון מתחבר לאנשים בקלות! המקום הזה עושה לך טוב!."
"לא, פשוט שיש אויב משותף אז מתחברים!." אמר בתוקף.
"אבל על לקסי, אני לא סובל בנות כאלהה! זה נוראי! ואיפה סטפן הזה חושב שהוא נמצא??." אמרתי עצבני עליו, אקו היא ידידה טובה שלי, אין לו זכות לגעת בה ככה סתם כמו חפץ.
"למרות שהוא הציל את אקו אין לו זכות לנשק אותה!."
אבל בתכלס זה היה שוק, האלה שידוכים שלהם? כיאלו רציני? לא הקטע שידוכים אמורים להסתדר עם אחד ושני? מה קורה כאן.
"אתה צודק! היא אמורה להיות שלי! אני ארחיק אותם מאחד והשני!." אמר בתקווה נט
"אני אעזור לך! אחי! אתם תהיו ביחד!." אמרתי איתו בתקווה ונישקתי את שפתיו סתם ככה להתסיס את אווירה.
ואז רוי בא...עם השאר וגם הבנות הגיעו שמעו אותנו.
"אוו אתם בעצם יחד! אתם שלישיה? או זוגיות פתוחה? בסדר אני מקבל את זה, פחות אויבים לי" סטפן אמר מושך את כתפיו מתקרב לאקו שוב.
"מה אתה נוגע בו חתיכת כלב הוא הדבר יפה שליייי!." לקסי צרחה עליי ונט עשה פרצוץ מוגעל.
"רגעעע אני מריח פה בגידה????? אבל אייס עם ארינה לא? אתם השידוך של אחד והשני! אבל אייס נישק את נפטון!, אני מבולבל!." רוי החזיק את ראשו
ארי ואקו רק התלהבו בסצנת הנשיקה ומיי הצביעה עלינו ושאלה את ארי
"זה בסדר מבחינתך?." אמרה עם פה פהור מעט, כנראה היא לא רגילה לדבר כזה.
"אה כן הם עושים את זה הרבה יותר נכון הרבה הזה שאנחנו אמורות להם אבל שזה בא מהם זה נדיר!." אמרה ארי בתהלהבות
אקו כרגיל צילמה את זה "אין הם נראים פשוט יפה כל כך ליד אחד והשני." אמרה בחולמניות
סטפן הסתכל עליה "אז את בין אנשים שאוהבים להטב ותומכים בהם אני מבין?"
"כן כן" חייכה אליו
התרחקתי מנט והוא ממני חיבקתי את ארינה ונט הלך לאקו מחבק אותה והכי חשוב מרחיק אותה מסטפן.
"אני בי! אבל ארינה היא הנפש תאומה שלי!." אמרתי חד משמעית.
"אני הטרו! אוהב בנות! זה בגלל שהוא קרצייה!." חיבק את אקו מובך כולו היה סמוק הוא לא רגיל לזה והיא צחקה וחיבקה אותו חזרה.
"אההה בתור חברים טובים." מיי הבינה
"אוקי."
"גם אני בי אחי!." רוי אמר ונתן לי כיף חזרה.
הפרצוץ של סטפן היה מצחיק איך שנט חיבק את אקו פרצוף שלו היה מעוקם כולו הוא עכשיו מבין כדי להגיע אליה יהיה לו קשה, ובכללי לקסי רצתה להרוג אותה.
"טוב חמודים! צריכים ללכת למזכירות!." אמרה בכוונה הלכה בין נט ואקו,לקסי גררה בכוונה אותה את אקו איתה והיא זרמה עם זה בלי ברירה.
הלכנו אחריהן ואני עדיין מחבק את ארי והיא צוחקת עליי.
"וואו איזה חברה מדהימה יש לי." אמרתי בציניות
"נפש התאומה אה?." אמרה לי
"שאש! סתמי." אמרתי קובר את פני בצווארה המריח טוב.
"בסדר אל תדאג אני אוהבת אותך." ליטפה את שיערי
הגענו למזכירות כולנו ואקווה עם חיוך מזוייף ללקסי כמו שאני מכיר אותה.
"שלום לכם תלמידים תגידו את שמות שלכם ותקחו מפתחות לחדרים שלכם, המדים שלכם כבר שם ודברים מהבית." המזכירה אמרה לנו.
"אייס די גול וזאת ארינה ווילאמס" אמרתי את שמי ושל ארי שלי
"אתה הבן של רוג'ר?? אני לא מאמינה! אני מעריצה גדולה שלוו" מזכירה אמרה בחיוך
"אה כן, זה הזקן הזה." אמרתי באדישות
ידעתי שאתקל בזה אבל זה מעצבן כל פעם.
ארינה התערבה
"הי, אנחנו קצת ממהרים אפשר מפתחות בבקשה"
"אה כן סליחה, אבל תודה לאבא שלך שוב"
ואז הביאה לנו את מפתחות אחד לי ואחד לה חדר מספר 203 .
"אתה בסדר? אני בטוחה שתעשה רושם שלך." היא לחשה לי
"כן, זה פשוט מעצבן כל פעם מחדש, תודה שאת מאמינה בי" לחשתי לה בחיוך
"תמיד" אמרה בחיוך
שאר החברה אמרו את שמותיהם.
"אקווה סטיוארט."
YOU ARE READING
שני הנבחרים
Fanfictionהכל התחיל באי המים קטן שיש בו, 100 תושבים בלבד. באי הזה קיימים זוג חברים שמאז שהם קטנים הפכו לחברים הכי טובים. הם נבחרו יחד עם עוד זוג חברים שלהם ללכת לבית ספר גדול וידוע, בית הספר ליסודות. הם גם מחליטים להסתיר את היום הולדת המשותף שלהם... ואולי הם...