פרק שש עשרה- בנו של רוג'ר.

5 1 0
                                    

נק מבט של ארינה:
"סוף סוף שיחררו אותנו מחפירות! אני ממש לא הולכת להקשיב לחוקים אלה!." אמרתי
"זאת אומרת את מתכוונת להבריז כי את יודעת את החומר שלנו השנה?." נאנח איי
"אמממ כן?." חייכתי
רוי צחק "יש לך מזל ארינה שאת חכמה כל כך, נו מה אתם אומרים על חברינו לכיתה?."
"אני חולה על קאיה! תחת הסליקון שלך!." צחקתי
"וואי זה היה טוב! גם דרק ולאו סבבה אבל זה מוזר דרק מאי אוויר ,ולא מאי אדמה שממש לא נראה ככה." רוי אמר
"תראה אולי יש מצב אימו או אביו מאי אדמה?."
"אני אהבתי את נארוטו! הוא נחמדד יותר משני שדומה להיורי!."
"או שיש בו משהו בתוכו שאף אחד לא רואה, כמו אכפתיות והוא מסתיר את זה?." אמרתי
"בדיחה טובה ארינה." צחק רוי ואייס איתו
"בנים...לא מבינים בכלל רגשות." נאנחתי
"קאיה נראית לי מפחידה שלא כדאי להתעסק איתה..." אמר איי בחשש
"אבל כוסית רצח." רוי הוסיף
"צודק!, גם היורי ממש פצצה היא ביישנית ויפייפה אמתית כמו שלגיה בגוף אחד!." אייס אמר
"בהחלט, היה לי קראש ישר שראיתי אותה מזהה כנראה היא הולכת ולסבול ממני,
ואחיה יותר חתיך מכולם! ,הוא הורס שלמות! אופי הקר ומגניבות שלו מוסיפים לו!, והוא גיי או בי! ובכלל עם נארוטו הפכים נמשכים! גם במראה שלהם אלוהים אני אוהבת אותם יותר ממך ונט." אמרתי
"פפפ מה איתי??, ומסכנה אני אצטרך להגן עליה וסוף סוף את ואקו יתרחקו מאיתנו." אמר בהקלה.
"מה עם היורי "הפצצה??" ,כן ממש קאיה כוסית על!." צעקתי עליו
באמת מה יש בהן שאין בי שכל כך מושך אותו...כיאלו אני לא מספיק טובה בשבילו, טוב ברור אחרי הכל...אני
"נו באמת ארינה, את היחידה עבורי את יודעת, אף אחת לא תנצח את מה שאני מרגיש כלפייך, תהיי בביטחון" חייך ונישק אוץי
"טוב אזזז אני הולך לחפש חברים שלי מהאי." רוי אמר כדי להתרחק ממצב, תוך כדי בהליכה אחורית ונתקל במישהו.
"תסכל לאן אתה הולך! ,יש עיינים בשביל זה ולא בגב אז תסתובב מתי שאתה הולך!." אמר קול גברי לרוי והוא הסתובב וראה שזה לאו.
אירוניה רק דיברנו עליהם, דרק, לאו וקאיה הופיעו מולנו.
"אתה יודע שלא כל הסביבה שייכת לך נכון?, אז מותר לאנשים ללכת כמו שהם רוצים." אמרתי ללאו בארסיות.
"יש דבר כזה מרחק אישי, וגם אם הייתי נפצע מה הוא היה אומר? שזאת תאונה?." אמר לי לאו בהתגרות בי.
לאו היה נראה מישהו בעל שיער שחור כמו זפת פרוע עם שיער קוצני כיאלו השיער לא החליט בדיוק איך הוא רוצה לראות אבל יש צורה מסוימת לשיערו, עיניו זה דבר מאוד מיוחד הן צהובות, כן צהובות כמו צבע חרדל זה ממש נדיר כיאלו יגאור מסתכל עלייך בחשד או בערמימיות, בהחלט מסתורי.
היה לו מעט זיפים על פניו, ומראה העייף ואדיש, היה לו קעקוע של אדמה עם השם של קאיה, הוא לבן מין חלוק לבן ואת עניבה מסודרת.
"הוא כל כך יפה שאת רוצה פוסטר?." אמרה מישהי וזאת הייתה קאיה.
"אמת שלא, סתם בחנתי אותו לדעת איפה לתקוף אותו בסופו של דבר, חלשות מבינה?."
"תבעטי לו בביצים מנסיון." אמרה כיאלו לא אכפת לה.
"חשבתי לעשות את זה אמת." הרמתי את כתפיי
"או כן! תעשי שיסבול ויצעק זה הכי טוב!." אמרה בסדסטיות, יאפ היא חולת נפש.
קאיה הייתה נראית ככה, מישהי בעלת שיער חום עם גוונים חומים עם שיער ארוך אבל נראה שהיא מתה להסתפר ולהפוך אותו לקצר יותר, ועייניה היו ירוקות כמו עלים בהירים והיה מבטה קשוח ושאפשר לראות גם מבט סדסטי לגמרי,וגם היה לה מבט אסור לעצבן אותי. על זרועה היה קעקוע של בת ים ממש אירוני כיאלו למה? אני בת הים הזאת! מאי המים! וגם על ידה השמאלית קעקוע של אדמה בשמו של לאו, גם לבושה היה חושפני דומה של לקסי אבל עם תלבושת בית ספר והיה לה פאקניג שוט על מותניים.
"כיאלו אני לא כאן קאיה, איך את אוהבת לראות סובל." אמר בציניות
"אמת שתקת אז כן אפשר לראות שאתה לא כאן, וגם היא לא צריכה פוסטר." אמר אייס
"אתה מקנא? כיאלו אין לי בעיה להיות עם מישהי בלודינית יפה אפילו עיניה כחולות כמו ברבי." גיחך מישהו אחר והרים את סנטרי זה היה דרק.
טוב דרק היה נראה כך, גם צבע שערו היה שחור עם ברק כיאלו זה כחול ממש כהה פתאום, ועיניו היו אדומות ומלאות כעס לא עלי אלה על מישהו אחר אולי עצמו? גבותיו עבות לבן אבל בעין ימין יש לו צלקת כל הרוחב של העין זאת צלקת יחסית עמוקה. בגדיו היו מרושלים עם עניבה אפילו לא אדוקה ומעליו היה ג'קט עור שחור, אפילו במכנסו נראה אולר אבל מישהו כזה עם מישהי עדינה כמו היורי זה ממש מוזר אבל זה כמו היפה וחיה! כל כך רומנטי!.
"היא יותר חכמה ממה שאתה מדמיין לך, אז תוריד את היד" רוי היגן עליי, הוא לא אהב שמתייחסים לנשים כרכוש.
"הוא צודק, אתה דביל אני חכמה, ואפשר לראות את זה שאתה אפילו לא יודע לקשור את עניבה שלך." גיחכתי וסילקתי את ידו ממני
"אני לא קושר מרצון חשבת על זה? ,וגם אל תשחכי מה שקרה בכיתה, את בסופו של דבר מישהי כלבה ושחשה את עצמה." אמר לי בהעצבנות דרק.
"אל תתדבר אליה אחרת, אני אהרוג אותך" אמר אייס כבר ראיתי את עצבים שלו עולים.
"כן, מה תעשה לי? תבכה לאבא הגיבור שלך? נו גם מה אתה שווה כבר בנו של רוג'ר"
ואז תוך כמה רגעים ראיתי אותו מקבל אגרוף מאייס ,שידעתי שזה יקרה! אם פוגעים או מעליבים אותי ובכלל עוד מזכירים את אביו, כל אחד מקבל מכות ממנו. אז היה מכות והרבה אנשים התסתובבו מסביב, רואים את דרק ואייס נלחמים כל אחד ביסוד שלו. כמובן ניתחתי איך דרק נלחם, תמיד זה חשוב.
דרק זז כיאלו שהוא היה אוויר עצמו וכמה פעמים גרם לאייס ליפול ולעוף אבל אייס לא ויתר והצליף בו מכות מים קשות, ועוד משהו הוא היה יכול לחתוך אנשים עם מים טוב כולנו, תלוי איזה זרם מים היינו עושים אז אייס גרם לזרם מים ממש חזק שגרם לשני לקבל שריטות וחתכים, אך גם דרק היה יכול לעשות את זה עם אוויר. כמה מכות אוויר אייס חטף, טורדנו, רוח פרצים שהעיף אותו לכיוונים שונים והוא זרמי מים חזקים שהעיפו את דרק, ואה כל אחד כישף את ידיו ורגליו במים ואוויר כדי להרביץ אחד להשני.
בנים הם עם דפוק, לצדי קאיה פאקניג מעודדת שניהם להרביץ אחד לשני ונהנהת מצרחות שלהם ולאו היה לו מבט של הם דפוקים לגמרי, רוי בכללי ניסה לדעת איך להפריד אותם, היו גם צעקות לאייס ולדרק.
"כן! דרק תרביץ למפגר הזה! מפגר תרביץ לדרק!." צעקה קאיה.
"אין לי תגובה והם לא שווים את תגובה שלי, רק הם ממש מפגרים אבל זה כיף לראות את המופע." לאו אמר.
"איך מפרידים בינהם עכשיו?!, אם אני אכנס זה יהיה יותר גרוע!." רוי אמר לי
"צריך עוד מישהו שירסן את אייס!." אמרתי לו מודאגת, דרק לא שווה את זה.
ואז הגיע משמיים נפטון כיאלו כמו מלאך עם קרן אור מתחת, זה באמת היה!.
"אוקי או קיללו אותך, או עיצבנו אותו." אמר נט רגיל לזה.
"קיללו אותי וגם הזכיר את רוג'ר."
"מובן הכל ,אתה בא רוי? אני אצטרך עזרה עם השני." נט אמר במפתיע
לרוב הוא לא אוהב אבל כנראה הוא היה ממש צריך עזרה וגם התחיל לחבב את רוי זה טוב.
שני הבנים החלו להפריד אותם אבל זה לא הלך הכי טוב... כי גם הם התסבכו במכות איתם! ונפגעו גם עפו לאחור בכל נסיון.
"אייס! תפסיק עם זה!." צעקתי לו אבל הוא לא הקשיב לי, עצבים שלו פשוט עלו יותר מידי, כל כך דאגתי לו.
אז שלישית בנות הגיעו שאני מכירה טוב מאוד, אקווה, מיי והיורי מי שהיה צריך להגיע בדיוק.
"מה לעזאזל קורה כאן??." אקו באה אליי
ואז נט עף אלינו והיא תפסה ועזרה לו הוא דימם מאף.
"דרק קילל אותי כולל אמר את השם של רוג'ר,ואז את יודעת."
"אוי לא! באמת חמום ראש הזה!."
"כן, אדיוט מולד." אמר נט
"בגלל שהוא קילל אותך? ומה שיש לו עם אביו חזק. טוב זה לא נחמד אבל...להרביץ וגם אני יודעת שיכלת להגיב בצורה הרבה יותר הגונה." אמרה מיי
"דרק..אני מפחדת עליו הוא לא התכוון באמת יש לו צדדים שלא כולם רואים.., אני מצטערת בשמו." אמרה היורי בחמידות.
"דרק! בבקשה ממך תפסיק את זה! אל תפצע ,ואל תחמיר את זה!." אמרה היורי בקול רועד ודמעות בודדות עיקר מדאגה ומפחד יצאו מעיניה.
"אוי באמת בכיינית מטומטת זה הכל הקטע במכות! ,שירבצו אחד להשני חמומי המוח אלה!." קאיה אמרה באכזריות
"קאיה היא דואגת לו, תמודדי עם זה גם ככה היא לא רוצה לראות אותו פגוע, זה הגיוני הוא השידוך שלה." אמר ברגוע לאו
"עדיין! הוא לא אמור להתסבכך!." אמרה בכל אומץ שלה היורי.
מיי הלכה אל רוי שהיה פצוע גם כן ושאלה אותו,
"אתה בסדר? איפה נפצעת.?"
אמרה בדאגה שבאמת אכפת לה ממנו.
"זה בסדר מיי, לא נפגעתי קשה את מכירה אותי חייב לעזור ולנסות להפריד מכות." חייך אליה שהוא גם פצוע.
מבטה התרכך קצת וחזר להיות קשוח ומפחיד מאוד! היא הלכה לשני הבנים שרבים, עמדה באמצע ללא פחד אז אפילו בלי להשתמש בכוחות שלה היא העיפה את שניהם במכות חזקות לשתי צדדים שונים.
אני מפחדת מאישה הזאת, אבל בהחלט זה מה שציפתי ממנה ומאחרים, כמו שפגשתי את הורים שלהם.
ישא רצתי אל אייס והיורי אל דרק.
"מפחיד.... אני לא מתעסק איתה בחיים." אמר לאו בשוק
"וואי! באלי העכשיו להתמודד איתה בקרב מכות!." אמרה בתלהבות קאיה
"היא מפלצת." אמרו נט ואקו ביחד.
רוי צחק "זאת מיי, בהחלט חזקה!."
נק מבט של לקסי:
שמעתי משופטות שלי על הריב של איך קוראים לו? לואיס? כן לואיס והשני מפגר הזה שהיה בין אלה שלא מבינים את גדולה שלי! הם ימותו בסוף! הבטחה שלי!.
הלכתי אל החצר הפנימית במקום סודי ושם היו סטפן ועוד כמה שחכתי מה שמם.
"שמעת על הקרב? אוי באמת הם ממש מסקרנים לא?." צחק סטפן
"יותר דבילים! כיאלו על בחורה הם רבים!." מישהו אחר אמר.
"נע אני לא קשורה לזה אז לא אכפת לי..."
"גברתי אייס הוא חבר הכי טוב של אדון נפטון." אמרה אחת שפוטות שלי בשקט
"או יותר טוב הוא לא יהיה שם בשבילו ואני כן!." כבר חשבתי על תוכנית מצויינת
"טוב זה לא משנה, יש לנו את התוכנית של מחר, אנחנו צריכים לעבוד עליה." אמר סטפן
נק מבט של רוי:
אני מבין את אייס אם מישהו ירד על מיי, גם אני אתעצבן ממש אבל לא הגיע למכות איתו. פשוט אתעלם ממנו כי הוא לא שווה עצבים, כי גם ככה למיי לא יהיה אכפת. אבל יש לו קטע עם אביו יותר חזק ממה שחשבתי.
אחרי שהמורים לקחו את שניהם, שארינה והיורי בעקבותם ומצב נרגע יחסית.
"תגידו, מה יש לאייס עם אבא שלו זה לא טיפה מוגזם?." שאלתי את אקווה ונפטון.
"אני מסכימה עם רוי, אין שוב סיבה להיות כל כך אמצונלי."
"הי, חברה מה לעזאזל קרה עכשיו?" רץ אלינו נארוטו "בחיי הפרצוף של סאסקה היה מרוצה שהוא הרביץ לדרק."
"מוגזם? אתה לא יודע מה אייס חווה!" אמר לי נפטון בעצבים.
"נט,תירגע הם לא יודעים כלום לגבי זה אין פלא בשבילהם זה מוגזם." אקווה הרגיעה אותו.
"טוב, כמו שאתם יודעים אייס בנו של רוג'ר, הגיבור האגדי שהציל את ממלכה ממרד של הצד האפל לפני 19 שנה. הרבה אנשים הודו לאביו וגם היה מקור השראה של הרבה אנשים.
אבל עם כל התהילה הזאת שאייס נולד הוא סבל ממנה מלא, מאז שהוא היה קטן הסביבה ציפתה שיהיה בדיוק כמו רוג'ר, שירש ממנו את הכל ויהיה גיבור כמוהו. כיאלו המסלול חייו נקבע ישר שהוא נולד, דבר שאייס בכלל לא אהב. כמו שהיו אנשים שגאים היו אנשים קנאיים, שלא פעם אחת חטפו את אייס שהיה קטן שהוא התרגל להילחם בחזרה לברוח מהם, באותו הזמן הרעילו אותו לגבי אביו, כמה שהוא לא מוצלח וככה הוא נוטש את הילד שלו. שלא תתטעו אייס אוהב את אביו מאוד, אבל הוא לא רוצה להפוך לכמוהו..הוא פשוט רוצה להיות אדם לעצמו שיסתכלו עליו ויראו אותו ולא את הגב של אביו. ארינה הראשונה שקיבלה את אייס כמו שהוא..משם הוא התאהב בה. פשוט אייס קיבל ילדות לא פשוטה של לחציים חברתיים שגרמו לרע." אקווה הסבירה לנו.
"אני מבינה, כן...זה בהחלט זה קשה להעלות על דמות יותר גבוהה ממך. אין פלא שקשה כל פעם שמזכירים את שמו, אף אחד כמעט לא רואה את אייס רק רואים את רוג'ר." אמרה מיי בהבנה רבה.
"הבנתי, שמתי לב לזה באמת בטקס פתיחה כמה אנשים דיברו עליו, ומעניין איך הוא יהיה. גם אני יודע מזה שמצפים ממך להיות מישהו שאתה לא." אמרתי, ישר חשבתי על משפחה שלי, שתמיד זילזה בי ואף לא נתנה לי להיות מי שאני באמת, קצת עודד אותי שאני לא לבד.
"לכל אחד יש את הבעיות שלו בחיים, זה פשוט מצחיק הגישה הדומה של מבוגרים, כיאלו לא נותנים לנו את אפשרות לחלום. כמוך מיי, אני הבן של מנהיג ראשי של אי האוויר אצלנו אנחנו חייבים לעמוד בצפיות של אנשים, אנחנו לא חייבים לאף כלום! אני נארוטו אוזומקי ואני אהיה המנהיג הבא כי אני רוצה שיכירו בי! ובכוחות שלי!." אמר נארוטו.
"כן, ידעתי את זה מרגע ראשון..לא חידשת לי" אמרה מיי "אבל זה משמח שיש אנשים שמרגישים כמוני."
אקווה צחקה "אלוהים, איזה גורל אנחנו אותו דבר, אני הבת של ציף בהאי שלנו."
"לעזאזל מבוגרים, אבל הגישה של כולכם אני רואה עתיד יותר טוב מזה." אמר לנו נפטון
שמחתי בשביל מיי שהיא פוגשת אנשים כמוהה "אני בטוח מיי זאת שתהיה אחראית על כולכם בעתיד." וצחקתי ככה גם השאר מחוץ ממיי שלא הייתה מרוצה כל כך.
אז הצלצול נשמע "יאללה בואו!" קראתי ונכנסו לכיתה, כמובן דרק ואייס לא היו שם אבל גם ארינה והיורי.

שני הנבחריםWhere stories live. Discover now