נ'ק מבט של אקווה:
התעוררתי אחרי שינה ארוכה מלאת חלומות ליום הגורלי של חיי, "היום אני אדע מי השותף שלי!" אמרתי לעצמי.
כולם אומרים שזה יהיה נפטון חברי הטוב ביותר אבל הוא רק החבר הכי טוב שלי! אף פעם...טוב בתוכי הייתה לי חמימות כלפיו אבל, לא הוא כמו אחי התאום.
רק לפני שאני אספר עליו תנו להציג את עצמי, אני אקווה סטיוארט אני בת 15 אבל עוד השנה ב20 למרץ יהיה בת 16!. אני בעלת שיער שחור עם ברק הוא נראה מבריק ביותר ורך, שערי הארוך המגיע עד גבי התחתון בצורה גלית שופעת. שמסתכלים עליי יש לי עיינים ירוקות כחולות כמו הים ברגע צלול או לפעמים שאני כועסת ברגע סערה עייני משתנות כמו הים הסוער. אימי מאוד להחמיא על עייני להסתכל בעייני ולהגיד את דומה לאביך. גם מי שפוגש אותי מעיר עליי עייני כמה שאפשר לטבוע בהם, בעיקר נפטון שתמיד צוחק עליי שיום אחד שמישהו יטבע בהם. אני יודעת שיש לי עיינים מיוחדות זה חלק האהוב שאני אוהבת בי. שבוחנים את תווי פניי רואים בהתחלה מתחיל בצורת לב ומסתיים בצורת יהלום. על אפי אפשר לומר שהוא קטן וסולד בצורת תפוח ושפתיי מעט בולטות בצבע ורוד בהיר. צבע פניי ושאר גופי הוא שזוף כמו שאר אנשי האיי שלי ,כולנו שזופים אין מישהו שהוא חיוור ולבן כי אנחנו גרים באיי טרופי שלא חסר קרני שמש שמשזפים את כולם בבגוונים של חום וזהב. מבנה גופי הוא שמנמן מעט בבטן וגם ביידים אבל אני משתדלת נורא לעשות ספורט ולהתחזק כמה שיותר פשוט יש כל כך הרבה דברים מושכים לעין בחיים שאני חייבת לנסות לטעום וגם מצבי רגש שדורשים ממני לאכול, אני לפעמים מתחרטת מעט שאני אוכלת אבל אז מתעודדת ומשתדלת לשמור על אורח חיים בריא כמה שאפשר, כי אני בת אדם כל דבר יפתה אותי או ימשוך אותי כמו בסיפור של חווה ואדם שסיפרו לי שהיה ממש מזמן לפני מליון שנה!, בקיצר אני מקפידה על עצמי כמה שיותר אני מקווה בבית ספר החדש אני אכנס לכושר רציני, כי עכשיו אני לא רצינית אני מעלה ומורידה, אי אפשר ככה. בכל מקרה דבר שיש לו עוד שומן אבל אני דווקא בסדר עם זה, זה בחזה שלי ואבל כל טוב אני מקבלת את זה, אני מודה אני אוהבת את המבטים של בחורים, כי מי לא תאהב מבט של גבר שחושב שהיא יפה, זה מוסיף לביטחון שלה. אבל שלא תחשבו יש לי ביטחון מלא בגוף שלי למרות החלקים שלילים, זה פשוט נחמד לדעתי. וגם אם יקרה משהו וגבר ידחוף את צרכיו המיניים אליי, 1. אני יודעת מה לעשות, 2. יש לי סביבה שתגן עליי מיד, ואני מודה להם. בכללי רגליי די רזות יחסית כי אני הרבה רצה ומשתוללת ושוחה כמובן, רגליי ארוכות גם יחסית אז אם אני משערת גובהי נע על מטר שישים וחמש או שש בערך, גבוהה ממוצע.
לפי איך שאני מדברת אני מאוד נמרצת כי כן, אני אוהבת להסתכן ולקחת את מה שקורה לי בחיים, כל הזדמנות שווה חוויה חדשה. אבל אני יודעת מתי אעצור הכל ויגיד זה לא מתאים לי. אבי הוא הצ'יף של האי ואני משתדלת לקחת כמה שיותר תכונות אופי ממנו, כמו מנהיגות, אחריות, סבלנות, נדיבות וכמובן חוזק נפשי שאדע מתי להיות רצינית, הוא ואמא שלי הדוגמא לאדם שארצה להיות בעתיד. כמו כן יש לי פה, אני אדם מתחצף לאחרים שמעצבנים אותי , כל אדם שעיצבן אותי רבתי איתו..קשה לי לא לשתוק או להתייחס, אני לוקחת ללב מאוד קשה גם לפעמים כמה פעמים גרמתי להצפות בגלל אי שליטה ברגשותיי.
בן אדם שאני חושבת עליו רק טוב אני אגיד לו בכנות ואדם שמתנהג רע גם לו אגיד אתה אדם חרא, מה לעשות. כמו שאמרתי אני מאוד נחמדה למי שאני רוצה כן? ותמיד מגנה על חבריי וחפי מפשע לא משנה מי זה דבר שמרגיז אותי זה שבן אדם מתנכל ומציק שקצת חלש ממנו וזה בסדר עד שיגלה את חוזק שלו אז אני אגן עליו ביינתיים. אני אכפתית מאוד לסביבה שאני נמצאת בה היא חשובה לי כמו שאמא אומרת תתני טוב לסביבה והסביבה תיתן לך טוב. אני גם נורא סומכת על אנשים אוהבת, חברתי הטובה אומרת שזה לא טוב לפעמים לסמוך על כל אחד הם יכולים לבגוד בך ברגע הכי לא צפוי, אבל אם אפגע אני אדע שיהיה מישהו שירים אותי, כמו כן זה חשוב לתת הזדמנות שנייה לאנשים בסופו של דבר לכל אחד יש צד טוב ורע אבל לא הרבה פעמים כי, יש אנשים שלא מגיע להם. דבר אהוב עליי זה להכיר אנשים חדשים ולהיות חברה שלהם, כל אחד מספר עולם שלם מלא סגנונות, מקווה מאוד שאכיר כמה בבית ספר חדש בנוסף לחבריי שכבר שיש לי, והכי חשוב סיפור אהבה משלי.
אני גם אוהבת ממש לתפור ולעצב בגדים זה האהבה שלי בעתיד אני ארצה להיות מעצבת בגדים! אני קוראת כל כך הרבה חוברות עיצובים שגם משם אני מגלה דברים חדשים על האיים היסודים אחרים. כמה פעמים חברותיי לבשו בגדים שאני עיצבתי עבורן, ושמחתי לעשות את זה. אני מקווה שיהיה לי זמן גם שם ואעצב לאחרים.
עוד תשוקה שיש לי בחיים אני גם אוהבת לשחות ,שחייה זה חיים שלי ,להיות במים ולהירגע ,שאני במים כל צרות שלי נעלמות רק אני והמים בנוסף אני מרגישה בבית מרגישה שאנחנו אחד, אני יכולה לנוע בחופשיות ולשמוח. תמיד יש לי את המחשבות אלה שכל חושבים אז אצלי שאני במים,תמיד זה מרכז אותי להיות במים ולחשוב על דברים חדשים או תוכניות. אני שוחה כמעט כל יום, כנראה זה קטע של משתמשי מים כי אני יודעת שלא רק אני כזאת. פעמים יחידות שאני לא במים זה בימים של הפעם בחודש שונאת את זה! הרגשה נוראית ומביכה לפעמים של כל אישה, ברגעים האלה אני הרומונלית וחסרת סבלנות עדיף תתרחקו ממני ותעשו לי טובה תביאו לי הרי שוקולד.
בלימודים אני חרוצה שאני רוצה, יש דברים שאני מתקשה כמו מתמטיקה אבל אני מנסה לקבל ציונים טובים כמה שיותר, הלוואי שאמצא מורה שלא חברה שלי שיכולה לעזור לי. עוד דבר אחד קטנטן עליי, שאני אוהבת לשיר. אני באמת שרה יפה ויש לי קול יפייפה נפטון תמיד אומר לי שכיף להקשיב לי שרה. הלוואי שבבית ספר הזה יהיה להקה ואוכל לשיר בה.
ועכשיו אני אספר על חברים שלי חברי הטוב ביותר נפטון, נולדנו באותו יום ובאותה שנה כמו שאמרתי ב21.3.5021 תמיד אומרים יש לכם חיבור ותהיו ביחד, אתם ממש חמודים. כיאלו נפטון חושב עליי רק אחותו...הוא כל הזמן אומר לי את זה..גם בפעם היא זה היה ממש מובן לי. אבל להיות כנה איתכם אני רוצה בתוך תוכי שיהיה השידוך שלי ויהיה איתי לעד, קשה לקבור רגשות של אהבה ראשונה. אבל בכללי אני חולה עליו תמיד אנחנו עושים את השטיות שלנו ביחד ושוחים ומטיילים ביחד, אף פעם לא נגמר נושא השיחה כי אנחנו מוצאים משהו חדש לדבר עליו, אנחנו עושים כמעט הכל ביחד מאז גיל צעיר, הוא מכיר אותי בעל פה כמו שאני מכירה אותו, אנחנו עושים ספורט ביחד גם אז הוא ממש חזק, בדרך כלל לא מראה מול כלום חבל, אני תמיד אומרת תהיה בטוח בעצמך!.
ויש את החברה הממש טובה שלי ארינה כן זאת החברה סיפרתי עליה ,היא תמיד מצחיקה אותי, הילדה הזאת משוגעת יותר ממני תאמינו לי , אפשר תמיד להתעייץ איתה למרות שהיא נראית מישהי טיפשה, היא הכי חכמה שאני מכירה ויש לה חבר שהוא אייס.
אז אייס גם ידיד טוב שלי ממש, הוא אח שלי גם הוא אולי באמת תאום הנסתר שלי ולא ידעתי, אני אוהבת לצחוק ולדבר איתו המוןן. הוא אדם חכייני ברמות, מצחיק רצח כי הוא אידיוט, אוהב לעשות שטיות הוא שמש בהתגלמתו כי הוא סוחף הרבה אנשים איתו, אבל יש לו את רגעים שהוא עצבני מוות או רציני מוות כנראה זה קשור לארינה.
שתיהם יודעים על היום הולדת המשותף שלנו לא הרבה יודעים רק הורים שלהם ושלנו והמיילדות האיי. לפי מה שזה נראה, אנחנו חבורה או לפי האיי רבעיית הצרות באיי, תמיד עושים צרות לכולם גם להורים שלנו ותמיד נוזפים עלינו על זה.
נכון הזכרתי שאבי הוא צ'יף אז ככה אבי הוא אחראי על כל האי. אז בתור המנהיג שלנו אבי קשוח אבל גם יכול להיות לא רציני שזה נורא משעשע, רוב המקרים ככה ניצלנו מעונש, הוא איש מדהים ואני אוהבת אותו הוא עזר לי תמיד ותמיד שם בשבילי כינוי שלו בשבילי פנינה שלי ואני תמיד מסמיקה מכינוי המביך הזה. אם מדברים על אבי, איך שלא נוסיף את אמי לדעתי היא יפה מכולם, תמיד עוזרת ונחמדה וגם הרופאה של האיי, אבל לא כדאי להכעיס אותה...מנסיון. היא גם תומכת בי אבל היא גם רוצה שאהיה עם נפטון אבל כי היא רואה שהוא ידאג לבת שלה. יש עוד מישהו במשפחה, אחי הגדול אושן שאותנו הוא כבר עזב להארוסקה לפני שנה וקיבל שידוך הוא הביא אותה אלינו והיא ממש חמודה ואני נורא מתחברת אליה, אני אפגוש אותו בבית ספר שנגיע התגעגתי אליו נורא. השמותיהם של הוריי זה פוסידון כמו אל הים וגם אירוני שנפטון זה מקביל של פוסידון, ותלסה שזה גם שם של אלת ים ממקור יווני, מה שהבנתי אלה שמות מהעבר לפני שהעולם התפצל נלמד את זה בשיעור היסטוריה למי יש כוח לחפור על זה.
אבל רגע כמעט שכחתי השנה זאת שנת נבחרים. בטח אתם שואלים מי האלו, אז הנבחרים אלה זוג מתקופה של שהעולם התפצל והם שלטו בכול יסודות וחיות קסומות כמו בנות הים, הדרקונים, קנטאורים וגריפונים. הצליחו להפוך לחיות כאלה, בכל תקופת זמן הם נולדים אחרי שאחרים מתים זה כמו גילגול נשמות כזה, לפני 16 שנה הם מתו ומינו לשלטון את הילדים שלהם. אז כן אני יכולה להיות נבחרת אבל מה סיכויים שזה יקרה. לפחות זה מה שחשבתי באותו הזמן....אז ככה זאת התחלה ועוד הכל יתגלה, אני מקווה שאהבת❤❤, וזה בסדר לא להבין עכשיו אתם עוד תבינו בהמשך מה אני רוצה מכם ואני אפרט הכל גם את אופי של דמיות.
ועוד משהו אני אשלח תמונות של איך אני מדמיינת את דמיות ככה שגם לכם יהיה קל להבין יותר. ועוד שאלה אתם רוצים המשך?
נ.ב בטח מי שקרא את זה קודם ראה שינתי את ניסוח, זה מה שאני מתכננת לשאר הפרקים ומשם אשלח עוד פרקים.
YOU ARE READING
שני הנבחרים
Fanficהכל התחיל באי המים קטן שיש בו, 100 תושבים בלבד. באי הזה קיימים זוג חברים שמאז שהם קטנים הפכו לחברים הכי טובים. הם נבחרו יחד עם עוד זוג חברים שלהם ללכת לבית ספר גדול וידוע, בית הספר ליסודות. הם גם מחליטים להסתיר את היום הולדת המשותף שלהם... ואולי הם...