פרק!
העלתי מוקדם מהרגיל בגלל שבת כי אני יודעת שיש כאלה ששומרים:)
בהצלחה לנו עם הפרק הזה..
תהנו❤️-
זו הייתה שעת תה באחוזת טומלינסון, שם ניסה זאין לא לקרוע את עיניו של הנרי לאחר שגילה מה הממזר עשה. הוא רצה לחתוך את הידיים שלו ואז לדחוף אותן לגרון של האלפא ואז לחתוך את הזין שלו ולדחוף אותו לתחת שלו. הוא נמנע מהמבט של לואי בו שרק רצה להיות עם האלפא שלו ולטפל בו ובפציעותיו, הוא לא האשים את הרועה הגרמני אלא את בעליו. המלך העתידי של אנגליה וארוסו של חברו הטוב ביותר. הוא הגיש לו תה והרחיק את הדחף לשפוך את הנוזל החם על כל ברכיו, אולי גם על כל ראשו ולהרוס את פניו המכוערות והמטופשות."זאין אתה יכול ללכת, תגיד לרובי שאני צריך אותה כאן." לואי דיבר בזמן שמנסה לא לחנוק את הנרי בעצמו על מה שעשה.
אם משהו כזה יקרה להארי שלו, הוא היה בטוח שהוא ימות.
זאין הינהן במהירות ויצא בלי כל כך הרבה מבט כשהוא לא ראה את לואי שופך את התה החם שלו על זרועו של הנרי, מתנהג כאילו זו הייתה תאונה. הוא דמע בכוונה ואמר כמה מגושם הוא וקם כדי לנקות אותו, ונעצר על ידי הנרי שחייך אליו חיוך מזויף. בכל אופן ללואי לא היה אכפת אם זה אמיתי או לא.
כשזאין הגיע למגורי המשרתים, הוא עשה כפי שלואי ציווה ואז הלך ישר לחדר השינה שלו ושל ליאם כשהוא רואה את בעלו האלפא על המיטה הקטנה שלהם מתפתל מכאבים. הוא כרע ברך לידו והעביר את אצבעותיו בשערו הרטוב מזיעה ולחץ נשיקות קטנות על מצחו בתחושה שהוא קצת חם. עיניו התמלאו בדמעות כשראה את כל זרועו השמאלית חבושה, כמו גם את רגלו השמאלית מבועתת כמו שהרופא אמר, הם פחדו מזיהום שיוביל לכך שליאם יאבד את איבריו. הוא כל כך מפחד לאבד את אהבת חייו.
הכל התחיל באותו בוקר כשליאם קם עם שחר, מוכן לקחת את המשמרת שלו בתור השומר המחליף את נייל ששמר כל הלילה. הוא היה שם במשך שעה כשהנרי הופיע כרגיל בדרישה שיכניסו אותו לראות את לואי שהיה ישן באותה עת. ליאם סירב להכניס אותו כשראה שהנסיך לא היה מפוכח לחלוטין וחובתו להגן על בנו השני של המושל שלו בלי לצפות למה שקרה אחר כך.
הנרי העמיד את הרועה הגרמני שלו נגדו וציווה עליו לתקוף אותו, ליאם בקושי הצליח לצאת בחתיכה אחת לפני שהכלב נורה למוות. אף אחד לא אמר דבר על זה כשדיימון עצמו ירה בו לאחר שראה הכל, אך מעולם לא שינה את דעתו בנוגע לחתן את בנו עם הנרי. הוא שלח את הארי כדי להביא את הרופא הכי טוב בעיר שהרגיש אחראי למה שקרה אפילו אם האשם היחיד היה הנרי.
"אלפא?" זאין מלמל, קולו נסדק בסוף, "ליאם..." הוא התחיל לבכות ותהה אם האלפא שלו יכול להריח את השינוי בריח שלו כשזה קרה מוקדם יותר באותו יום. הריח החדש שהוא והקטן שנשא הוציאו.
YOU ARE READING
When The Wolves Come Out-מתורגם
Romance- לואי אומגה. הארי אלפא. לואי הוא בן למשפחה הכי עשירה בבריטניה, והארי הוא רק המשרת. מה קורה שהזוג הצעיר מתאהב בסתר? ומה יקרה שיכריחו את לואי להתחתן עם מישהו שהוא לא הארי? - היי! פאנפיק חדש שאני מתחילה לתרגם. מקווה שתהנו❤️ *קטעי מין מפורטים* כל...