פרק!
ממש מצטערת שלא עלה פרק בארבעה ימים האחרונים:(
תהנו❤️-
לואי ישב על המיטה, עדיין עירום אחרי המקלחת שלהם, שם הארי עשה הכל בשבילו כשהוא עדיין לא יכול היה לתפקד כמו שצריך. חלק ממנו היה מאושר לאחר שזכה לראות את הוריו ואחיותיו, אבל הצד השני היה שבור לחלוטין כשזה היה צריך להיות כמו שזה קרה. הוא מעולם לא רצה שהם יראו שהוא הפך לשום דבר מלבד גנב. הוא היה שמח עם הארי לצידו, אבל הוא ידע שהוריו כנראה מאוכזבים ממנו.השאר כבר התכוננו ללילה בזמן שהוא עדיין היה צריך להתלבש ולסדר את שיערו, נאנק כששערו כבר יבש ונראה כמו קן של ציפור. הוא התעלם מהארי כשהסתובב בחדר השינה שלהם, ארז את חפציהם, מתוך רצון להיות מוכן לאחר המסיבה. הגיע הזמן לנסוע ללידס ולהשאיר את מנצ'סטר מאחור. כשהארי סיים, הוא הניח את התיקים על המיטה, ואז הסתכל סביב החדר כדי לוודא שהוא לא שכח כלום.
"אתה צריך להתכונן." הארי אמר לאומגה שלו.
"אתה חושב שאמא ואבא שלך עדיין עובדים אצלם?" לואי התעלם מדבריו של הארי ושאל אותו.
הארי לא אהב לדבר על הוריו כשזה העלה בו כל כך הרבה זיכרונות. הוא איבד אותם ברגע שבו בחר לברוח עם לואי, אבל הוא לא התחרט. הוא אמר ללואי את זה יותר מדי פעמים מכדי לספור, הוא וידא שלואי הבין שזה הוא שהארי רוצה להיות איתו.
"אני לא יודע לואי, אבל אני מקווה שכן. יהיה קשה להם למצוא עבודות חדשות." הארי התיישב לידו, כורך זרוע סביב כתפיו.
"אני תוהה מה שלום זאין, ליאם ונייל. סאם וויקטור... הילדים שלהם. התינוק של זאין." לואי נשכב בחזרה אחורה והרים את מבטו אל התקרה, "הייתי אמור להיות הסנדק של התינוק של זאין, התכוונתי לפנק אותו."
"אולי כשלג'וש ואליוט יהיה תינוק אז תהיה הסנדק? אתה תוכל לפנק אותו כמה שאתה רוצה." הארי נשכב איתו, מוודא שזרועו כרוכה סביב לואי.
"לא, הם חושבים כמוני. מה יעשו עם תינוקות? זה רק יאט אותנו". לואי נאנח ואז התיישב, "אני צריך להתכונן להערב. אני משחק בתול היום." לואי ציחקק כשעשה את דרכו אל הכיסא שבו הארי הניח את התלבושת שלו.
"מה לעזאזל!" הארי צחק כשהסתדר בנוחות על המיטה.
"כן! אני אהיה בתול תמים כל כך הלילה, מעולם לא נגעתי בגבר ואף פעם לא נגעו בי." לואי הפיל את המגבת שלו, מגחך כשהארי התיישב על מרפקיו, "וכשאקח את כל מה שיש להם, אנחנו נחזור הביתה ואתה תזיין ממני את הבתולים, תגרום לי להרגיש את זה במשך ימים." הוא טפח לעצמו על התחת.
הארי הרגיש את עצמו מתקשה דרך מכנסיו, בזמן שהוא צופה איך לואי נע. הוא רצה להתפוצץ כאשר לואי התכופף שהתחת שלו מופנה כלפיו. הוא רצה לזיין את החור הקטן והצמוד שלו ולגמור בו רק כדי להראות לכולם שלואי היה ותמיד יהיה שלו.
YOU ARE READING
When The Wolves Come Out-מתורגם
Romance- לואי אומגה. הארי אלפא. לואי הוא בן למשפחה הכי עשירה בבריטניה, והארי הוא רק המשרת. מה קורה שהזוג הצעיר מתאהב בסתר? ומה יקרה שיכריחו את לואי להתחתן עם מישהו שהוא לא הארי? - היי! פאנפיק חדש שאני מתחילה לתרגם. מקווה שתהנו❤️ *קטעי מין מפורטים* כל...