פרק!
אחרון:(
סיכום שלי כרגיל בסוף.
תהנו❤️-
לואי מצא את עצמו בסלון הוריו, מחזיק כוס לימונדה קרה שהארי יושב לידו. הוא יכול היה להרגיש כמה הארי מתוח רק בכך שישב שם כשהוא מעולם לא עשה זאת, כשאז מקומו היה במטבח. בעבר הוא היה רק בבית הראשי כשהיה צריך לשרת, ועכשיו שירתו אותו אנשים שהוא לא הכיר. הוריו של הארי ישבו על הספה מימינם והוריו של לואי מולם.
"רק חכו עד שזאין וליאם יפגשו אותכם." ג'יי חייכה, "יש להם יום חופש והם לקחו את וויליאם הקטן לקרנבל."
"הם בסדר?" שאל לואי, ולגם מהלימונדה שלו לאחר מכן. זה עשה לו פלאים כשזה עזר לו להתקרר.
"הם מסתדרים נפלא עד כמה שאני יודעת." ג'יי אמרה, "מה איתכם? האם שניכם בסדר?"
"כן. טוב, אני עייף כל הזמן אבל זה יעבור ברגע שהתינוק יוולד". לואי אמר להם, בגאווה לומר שסוף סוף הוא הולך ללדת תינוק משלו, הוא סוף סוף הולך לשמוע אותו בוכה ולהעניק לו את כל האהבה שלו.
"אני ואן נדאג שיהיה לך את ההריון הטוב ביותר." ג'יי הביטה באן, מבחינה בכמה היא שקטה עד שהיא דיברה.
"נעשה זאת, תזונה בריאה והרבה מנוחה. אני אדאג לבשל עבורך את המאכלים הטובים ביותר". היא חייכה.
אן בילתה את היום בהרגשה שהנכד שלה בועט בכף ידה, ובכתה כשגילתה על נכדתה הראשונה. היא חיבקה את לואי במשך הזמן הארוך ביותר, נתנה לו את כל הנחמה שיכלה למרות שעבר זמן מה. לואי עדיין קיבל את זה בברכה, הרגיש טוב מתמיד כשידע שיש לו אנשים שאוהבים אותה למרות שהם מעולם לא פגשו אותה (אנני-הבת שלהם שנפטרה).
"ביקשתי מרובי להכין את החדר שלך כדי ששניכם תוכלו לנוח. אתם בטח מותשים." דיימון דיבר וחייך אל בנו כאשר לואי חייך אליו.
"אני צריכה להתחיל לסרוג בגדים, עבר כל כך הרבה זמן מאז שעשיתי זאת בפעם האחרונה". ג'יי נאנחה בשמחה, "אבל דיימון צודק. שניכם צריכים לנוח, אז תעלו."
"למעשה, לואי יכול ללכת לנוח מעט. אני צריך קצת זמן עם ההורים שלי." אמר הארי, לא מתכווו להגיד להם שהוא לא מרגיש בנוח לעלות לחדר הזה ולישון שם כשהיה רגיל למגורי המשרתים.
"אבל אני רוצה לנמנם איתך." לואי השתולל כשהארי עזר לו לקום.
"ואנחנו נמנם ביחד, אבל אני רוצה לבלות קצת זמן עם ההורים שלי." הארי ניסה לגרום לו להבין.
"אנחנו יכולים לחכות." רובין אמר להארי, "הארי, הוא צריך אותך." הוא אמר, תוך שהוא מבין עד כמה אומגה זקוקה לאלפא שלה כשהוא היה בשלושת החודשים האחרונים של ההריון.
"רואה? לא אכפת להם." לואי נאחז באמות ידיו של הארי, מסרב לשחרר אותו.
הארי הרחיק את התחושה שעברה בו ואחרי שניסה לתרץ, הוא וויתר ועזר ללואי לעלות למעלה ולהיכנס לחדרו. כשהם נכנסו זה היה כאילו הם חזרו אחורה בזמן. החדר היה בדיוק כמו פעם, פרט לכיסוי המיטה שהיה שונה כעת מזה שלואי תמיד התעקש שיהיה לו. לואי התקדם מהר למיטה ונשכב מיד בלי לטרוח להתכסות.
YOU ARE READING
When The Wolves Come Out-מתורגם
Romance- לואי אומגה. הארי אלפא. לואי הוא בן למשפחה הכי עשירה בבריטניה, והארי הוא רק המשרת. מה קורה שהזוג הצעיר מתאהב בסתר? ומה יקרה שיכריחו את לואי להתחתן עם מישהו שהוא לא הארי? - היי! פאנפיק חדש שאני מתחילה לתרגם. מקווה שתהנו❤️ *קטעי מין מפורטים* כל...