פרק 1

920 69 180
                                    

פרק.
היי!
מצטערת שהעלאת הפאנפיק התעכבה כל כך הרבה..
אני מרוגשת להתחיל איתכם עוד פאנפיק שאני מקווה שתקראו ותאהבו!
בסוף הפרק אני אפרט על מיני מושגים רלוונטיים שמוזכרים במהלך הפאנפיק שתוכלו להבין יותר, למי שלא יודע. וזהו אני לא אחפור יותר מידי;)
תהנו❤️

-
אפשר לתאר את שנות ה-20 כעידן של התפתחות כלכלית וחברתית, העידן שבו העשירים ביותר היו צריכים להיות בראש, וחס וחלילה אם למשפחת וויטמור יש משהו שלא היה למשפחת סמית. אבל אף אחד לא היה כמו הטומלינסון שתמיד היו בראש המשחק, שהיה להם כל מה שמישהו אחר יכול היה לאחל לעצמו.

הם היו ידועים כמשפחה העשירה ביותר בכל אנגליה, עשירה כמעט כמו משפחת המלוכה שאיתה הם אהבו לשתות תה אחר הצהריים. משפחתם כללה את הפטריארך (תואר הניתן לאבי משפחה מורחבת) דיימון טומלינסון, אשתו המקסימה ג'יי טומלינסון ושלושת ילדיהם. המבוגר ביותר שלהם הוא אומגה גברית יפהפייה בשם לואי ושתי אחיותיו המקסימות שרלוט ופליסיטה, שתי בטא שלא חלקו סטטוס עם הוריהם והרבה פחות עם אחיהם הגדול.

דיימון טומלינסון היה האלפא החזק ביותר שידוע בכל אירופה, ובגלל מעמדו ציפו ממנו להתחתן עם אומגה חזקה מהמשפחה העשירה ביותר מיד אחריו. כולם קיבלו את הפתעת חייהם כשהתחתן וקשר לאומגה ממעמד הביניים בשם ג'יי. הם ציפו שהיא תיכנס להריון ותלד אלפא אבל במקום זה היא ילדה אומגה זכרית מקסימה שגדלה להיות האומגה היפה ביותר בכל הארץ ולגאווה ושמחה של אביו.

לואי וויליאם טומלינסון היה שמו, האומגה המושלמת מדי שהרבה ממעמדו מקנאים בה ומבוקשת על ידי אלפאים רבים שאינם מזווגים. הוא היה מבוקש בעיני רבים ורבים רצו הזדמנות לפגוש את הילד המקסים, שלצערם כבר היה מאורס לנסיך הנרי השני מאז שהם היו פעוטות.

הם גדלו יחד עד שלואי היה בן עשר ונשלח לפנימייה רק של אומגות באזורים הכפריים. במהלך שנותיו שם לימדו אותו כיצד להתנהג כמו אומגה ראויה ולנהל משק בית, כל מה שהוא היה אמור לדעת כולל קידום השכלתו כאשר אמו התעקשה שהבכור שלה צריך לקבל השכלה כמו אלפא. האלפא שלה כמובן לא יכול היה למנוע ממנה דבר כשהיא נתנה לו את האוצרות היקרים ביותר שלו.

היום שבו מלאו ללואי שמונה עשרה שנים היה כאשר סוף סוף אפשרו לו לחזור הביתה, שם יתגורר במשך שנה לפני חתונתו עם הנסיך הנרי. לואי התגאה בעובדה שהוא לא בן מלוכה אבל המלך והמלכה קיבלו אותו כחתנם לעתיד. הם ראו בו מישהו שהיה ראוי לבנם מספיק כדי להתחתן איתו והחשוב מכל, מישהו שהיה ראוי להנרי מספיק כדי להזדווג ולהוליד איתו ילדים.

When The Wolves Come Out-מתורגם Where stories live. Discover now