V parku byl stánek, ke kterému jsem chodila hodně často. ,, Dobrý den mohl abych poprosit tu bagetu jako vždy?" ,, Aaah, dobrý den, určitě hned to bude." pán mi podal bagetu a já jemu podala peníze. Měl tam i něco navíc jako spropitné. ,, Víte že to nemusíte dělat?" ,, Víte že to je jen pár korun k dobru?" nad tím jsme se usmáli a já si šla sednout na lavičku s výhledem na řeku, která se táhla skrze celý Seoul. Bylo tu opravdu živo na to že bylo už 10:00. No sakra, slíbila jsem Mishi a Kate že s nimi zajdu na oběd.
Zavolala jsem proto Kate ,, Ahoj, prosím tě kdy je ten oběd?" ,, Ahoj, no domluvili jsme se správně na 12:30. Doufám že přijdeš v čas." trochu zdůraznila na tónu poslední slova. Já se jen zasmála ,, Neboj, dneska nepracuju, slíbila jsem vám to přece ne?" ,, No ještě že tak. Takže ve 12:30 v naší restauraci." s radostí oznámila, co jsem se rozloučila típla mi hovor. Pořád jsem se kochala lidmi okolo, jak jezdí na kolech, či se jen procházejí se svou polovičkou nebo se svým čtyřnohým kamarádem.
Když o jednom mluvíme tak ke mně jeden přišel ,, No tak neotravuj paní." popotáhla slečna pejska k sobě ,, To nevadí. Můžu mu dát pamlsek?" zdvihla jsem na slečnu obličej a jen kývla na souhlas. Vždy jsem nějaké nosila po kapse, i když jsem doma neměla pejska, tak mi dělalo radost jim dávat nějakou mňamku. ,, No jo chutná ti že." rychle jsem si ho ještě pohladila a rozloučila jsem se se slečnou a samozřejmě i s pejskem.
Poté co odešla jsem se rozhodla, že půjdu už domů a nachystám se na oběd. Necelou hodinku jsem šla domů se sluchátky v uších. Několikrát si holky něco pošeptaly když šli okolo mě, ale neslyšela jsem je přes puštěné písničky. Doma jsem se rychle převlékla do něčeho víc formálnějšího a zároveň abych to měla na koncert. Vzala jsem si menší baťůžek, do kterého jsem si dala malou vodu, lightstick a klíče s powerbankou a samozřejmě peněženku.
Vyrazila jsem rychle do restaurace a už z dálky jsem viděla mé dvě oblíbenkyně. Koukla jsem se na čas a bylo 12:25, takže s 5ti minutovou rezervou. Při obědě jsme se hodně pobavili, což se mi už dlouho nestalo. Byla jsem za ně ráda, že se ke mně neobrátili zády když jsem se stala sólistkou. Právě naopak mě podporovali skoro na každém mém koncertě, který jsem měla a taky samozřejmě když mohli. Obě ještě dělali školu stejně jako já.
Chodili jsme na university tady v Seoulu, já se ujala programování. Moje kamarádka Misho se ujala zdravotní sestry a druhá kamarádka Kate měla v oboru cestovní ruch a vše okolo něj. Samozřejmě jsme si navzájem pomáhali když to šlo a když byl čas. Obě též chodili na brigádu, aby si vydělali nějaké penízky navíc.
Už jsme byli po obědě a vyšli jsme ještě dokoupit nějaké pití a nějaké blbosti na mlsání, kdyby náhodou. Odpoledne uteklo rychle a už v 6 jsme čekali v řadě na koncert, aby nás pustili dovnitř. Ještě že jsem koupila pro všechny VIP lístky, takže i se setkáním členů SKZ. Všechny jsme tudíž předběhly a šli úplně do první řady z boku pódia. Snad nejlepší místo, které může být. Vidíte na ně všude.
Stadium se začalo pomalu, ale jistě zaplňovat. Už bylo něco po 7 což měl začít koncert a taky jsme se dočkali. Všechny přebytečné světla zhasly a všichni si zaply své lightsticky. Bylo to nádherné vidět všechny ty lighsticky svítit. Na pódiu se objevili Stray Kids a koncert mohl začít. Na seznamu byli písničky z alba Maxident a i nějaké starší, o které se hlasovalo na IG Skz.
Když měli volno a netancovali choreografii, tak se všichni členové rozešli do všech stran. Felix okolo procházel s Chanem a zamával mi což bylo milé. Samozřejmě jsem si je natáčela a jak jinak, Felix po cestě nazpátek mi sebral mobil. Chtěla jsem na něj zařvat, ale asi marně když byl všude hluk a všichni zpívali písničku, která hrála. Mobil se mi díky bohu vrátil po asi 2 minutách.
Už jsem se bála, ale ty dvě z toho byli bez sebe že mi natočil něco z pódia. Už hrála poslední písnička a co nevidět skončila a Stray Kids nám poděkovali a rozloučili se s námi. Poté co se rozsvítila všechna světla, se všichni fanoušci odebrali a odcházeli. Já tu ale zůstala s Mishou a Kate. Po chvíli za námi přišel jeden z bodyguardů a řekl ať ho následujeme.
---------------------------------------------------------
Tak příští kapitolka ze zákulisí Stray Kids.
ČTEŠ
Why you? {Y/N x Felix}
FanficJediná kooperace na albu obrátil obou hlavním postavám život. Jak to asi vše dopadne? Není to snad naprosto jasné?