,, Ahojte všichni, tady je zase Yumiko. Dobře to bylo asi trapné." odmlkla jsem se na chvíli a koukla se do chatu ,, Jo a málem bych zapomněla mám tu vzácného hosta. A to je.." šla jsem ke dveřím vedle, kterým stál Felix a zavedla jsem ho dovnitř. Nechala jsem ho posadit a sledoval se mnou chat na mé druhé obrazovce. ,, Vy jste teďka spolu ve vztahu?" přečetla jsem otázku a Felix hned zareagoval ,, Ne nejsme nebojte se." Nějak jsme si postupně povídali jak s chatem tak společně a půl hodinka uběhla docela rychle. Na rozloučenou jsme zamávali a já vypla stream. Felix se radši ujistil a byl opravdu vypnutý.
,, Tak jo přemístíme se do hudebního studia?" ,, Jasné můžeme, opravdu ale nemáš zapnutý stream?" ,, Počkej mrknu se." koukla jsem se na mobil skrze můj fan account a nic jsem tam neviděla i když jsem to restartovala. Na tohle jsme si museli dávat hodně velký pozor. Přemístili jsme se do hudebního studia na mém patře. Byly tu dvoje, takže vždy jedno bylo volné. ,, Odlož si věci kam potřebuješ, budeš chtít ještě nějakou vodu?" ,, Jestli bych mohl poprosit?" ,, Tak minutku." zašla jsem dolů do bufetu znovu vzít něco sladkého na pití a vodu z mé kanceláře, nejen jednu ale asi tři.
Co jsem otevřela dveře , tak Felix se s někým bavil a byl to pravděpodobně Chan. ,, Mám tě pozdravovat od Chana a od ostatních." ,, Děkuji. Tady je nějaká voda." ,, Děkuji." sedli jsme si k tomu nepochopitelnému přístroji. Chtěla jsem to zkusit sama, ale radši jsem zavolala managerovi, jestli nám někoho nepošle. Asistent tu byl během dvou minutek, což bylo super. ,, Dobrý den." řekli jsme stejně s Felixem. ,, AAh dobrý den Yumiko, uuu a dokonce s klukem. Takže už jste se rozhodli jak to nazpívat?" ,, Dneska bychom to chtěli spíš tak nanečisto a v průběhu dvou dnů to nazpívat naostro." podal poznámku Felix.
První jsem šla já s našim přepsaným textem na papíru. Zkoušela první řádky a nebylo to úplně nejhorší, líbilo se mi že se asistent s Felixem vždy domluvili jak bych správně měla danou část zazpívat. ,, Trochu výš tón Yumi." snažila jsem se, ale vocal jsem moc neovládala. ,, To by šlo super, pojď se vyměnit." předala jsem Felixovi papír. ,, Dobře první část hluboce a refrém normálně." podala jsem poznámku než začal zpívat a šlo mu to samo. ,, Je opravdu dobrý." ,, Já vím, proto jsem si ho vybrala na kooperaci." mrkla jsem na asistenta. ,, Super Felixi můžeš nazpátek."
,, Tak co dobrý?" ,, Jojo jen ten druhý řádek si trochu zkomolil." ,, Oh, dobře. Ty jsi též měla špatně jednu věc." pozdvihla jsem obočí a poslouchala ,, No hned to první, šel bych to takhle." předvedl mi a já po něm zopakovala párkrát až se mi to nakonec povedlo. ,, Děkujeme za spolupráci." ,, Kdy tu zítra přijdete ať se připravím." koukla jsem se na Felixe. ,, No možná tak od 10 do 14? s přestávkou na oběd?" jen jsme kývli a já si to zapsala do mobilu.
,, Půjdeme se někam projít?" ,, Můžeme budu jen rád." Co jsme vyšli z budovy, tak šel zároveň s námi RM a Jhope. Pozdravili jsme je a pokračovali dál. ,, Zajdeme si někde sednout? Nebo na jídlo?" ,, Mmmm dobrý nápad, znáš tu něco dobrého." ,, Jo je to kousek, tak pojď." vzal mě za ruku a šli jsme do restaurace. ,, Tady to je." ukázal na ceduli a vešli jsme dovnitř. Hned za dveřmi byl bodyguard. ,, Prosím vaše průkazy." poprosil nás ,, Tu z HYBU ukaž." ,, Proč?" ,, Protože to tu je jen pro idoly, tak šup." ukázala jsem tedy mou HYBE kartičku a s úsměvem nás pustil dovnitř. Bylo to v podzemí a bylo to tu strašně veliké a super.
Už jsem viděla kluky ze Skz a zamávala jsem jim stejně jako Felix. ,, Ahojte kluci." ,, Ale ahoj naše hvězdo." podal Hyunjin a objal mě. Každému jsem věnovala objetí a sedli jsme si do většího boxu. ,, Co si dáte vy dvě hrdličky?" optal se nás provokativně I.N ,, Hele milý zlatý, pamatuj kdo tě dotáhl domů." vyhrozila jsem mu trošku ,, A já si asi nic nedám, nemám nějak hlad." ,, Já asi též nic." ozval se hned po mně Felix. Asi tak hodinu jsme si všichni povídali a něco málo i v sobě měli a to dokonce i já. No ale nakonec se z hodiny stalo asi 5 hodin.
,, No kluci je už 11 večer, asi už půjdu." ,, V takovém stavu chceš někam jít?" optal se mě Chan. ,, Já to zvládnu je to kousek." podala jsem odpověď ,, No to určitě, jen nechceš otravovat šoféra." ,, Jo asi to tak bude." potvrdila jsem a zavolala teda šoférovi. Ten bydlel zrovna poblíž, takže mu to ani nevadilo. ,, Tak já mám odvoz tady, tak se mějte kluci." ,, Já půjdu s tebou radši." řekl přísně Felix i když na tom též nebyl o nic moc víc dobře. Ale Chan ho pustil, tak jsem ho vzala s sebou.
,, Dobrý večer, omlouvám se že jsem zavolala tak pozdě." ,, Vidím že jste se bavili oba dva a nevadí, byl jsem vzhůru." Připoutali jsme se a vyjeli jsme směrem ke mně domů.
---------------------------------------------------------
Příští kapitolka bude možná trošku ostřejší, tak se připravte.
ČTEŠ
Why you? {Y/N x Felix}
FanficJediná kooperace na albu obrátil obou hlavním postavám život. Jak to asi vše dopadne? Není to snad naprosto jasné?