-14.kapitola-

235 12 0
                                    

Po tom co jsme došli do studia, tak od té doby jsme nikde nebyli ani jeden z nás. Maximálně jsme si odskočili na záchod, ale pracovali jsme opravdu tvrdě a pilně. Co jsem se koukla momentálně na mobil jaký je čas, tak se tam ukázalo 9 hodin večer. Trochu mě to zastrašilo, ale zároveň jsem byla ráda že jsme tomu věnovali tolik času. ,, Budeš chtít už pro dnešek skončit nebo chceš ještě máknout?" optala jsem se Felixe, který zrovna pil vodu. ,, Klidně můžeme pokračovat, ale zítra už něco mám." ,, Však jasné. Tak to dáme do 11 a pak si skočíme pro něco menšího k jídlu a pošlu tě domů ju." mrkla jsem na něj a Felix jen kývl. Zbylé dvě hodiny jsme si zopakovali naši skoro hotovou choreografii a byly jsme s ní víc jak spokojení. Měli jsme ji už samozřejmě celou hotovou až na pár detailů, které potřebují ještě doladit.

Ráno

Dnešek jsem se rozhodla věnovat sestavování našich outfitů, jak pro videoklip tak hlavně i na K-Con, který bude opravdu za chvíli. Začínala jsem nervózně popíjet kávu vedle stylisty. ,, Yumiko? Yumiko?" já sebou trhla a podívala se na stylistu. ,, Oh, omlouvám se, jsem jen hodně nervózní." ,, To je v pořádku, líbilo by se ti to takhle na K-Con?" optal se mě mile a já se koukla co vytvořil. Dost se mi to líbilo, odvedl úžasnou práci, ještě nám zbýval jeden outfit do videa. ,, Dobře zkusme tam přiřadit tuhle látku, ale v trochu tmavší a zároveň sytější barvě." ukázala jsem na obrazovku počítače. ,, Mmm...takhle?" ,, Super, přesně takhle jsem to měla na mysli." ,, Takže hotovo?" ,, Jasně! Moc děkuji, vím že jsem příliš náročná." mile a spokojeně jsem se na něj usmála ,, Proto jsi tak slavná Yumiko." polichotil mi ,, Dneska tě zvu někam na jídlo," podstrčila jsem návrh. ,, Ooh, to je milé, ale už s někým mám domluvený oběd." trochu zčervenal.

,, No nekecej, ty máš RANDE?!" vykřikla jsem tak nahlas, že to musela slyšet celá budova. ,, Ano, pak ti napíšu jak to dopadlo." ,, Hodně štěstí divochu." Ano byla jsem si se všemi blízká, protože spolupracuje většinou jen se mnou. Já si sebrala tašku a šla se ven najíst teda nakonec sama. Asi to bylo i dobře, protože jsem byla dost vyčerpaná. Přišla jsem do mé oblíbené restaurace a porozhlídla jsem se kam si asi sednu, ale najednou do mě někdo narazil. ,, Moc se omlouvám." bez váhání jsem se otočila a uklonila ,, Ne to já se omlouvám." Najednou mi docvaklo že ten hlas odněkud znám a není jen tak někoho. ,, Jimin?" ,, Ano, Yumiko, jestli se nepletu že?" ,, Ano, moc mě těší." podala jsem mu ruku a potřásl si se mnou.

,, Nepojíme tu společně?" pobídl mě, abych šla první a vybrala místo. Uvnitř sebe jsem ječela a křičela, protože jsem měla neskutečnou radost že jsem ho potkala konečně takhle osobně. ,, Co si dáš? Máš pro mě nějaký typ? Jsem tu totiž poprvé." ,, Opravdu? Mmmm, doporučuji tím pádem 5. z menu a možná i 9. z menu není špatné." usmála jsem se na něj, aniž bych si prohlédla jídelní lístek. Čemuž se Jimin trochu udivil. ,, Ty tu chodíš asi opravdu často že?" pousmál se trochu nervózně než nás přišla obsloužit číšnice. ,, Jeee Yumiko vítej, dáme ti to co vždy?" ,, Jasné, ale místo liči mango prosím." ,, Dobře rozumím a vy pane?" vypadala překvapeně, ale zachovala si chladnout hlavu a zapsala si v klidu jeho objednávku. Co odešla, tak se mě Jimin ptal na mou práci a ptal se i co se chystám, protože mě viděl hodně krát s Felixem. ,, Ooh, no jo chystáme něco spešl, moc se těším na K-con."

,, V tom případě se na vás půjdu moc rád podívat a vy spolu něco máte?" napil se zatím pití co přinesla obsluha. ,, Mmm.... ano máme spolu něco." sklopila jsem hlavu. ,, Za to se nesmíš stydět, přeji vám to, ale dávejte si pozor na fanoušky." pohrozil jeho malinkým prstíkem, což bylo strašně vtipné. Najednou mi začal vyzvánět mobil ,, Klidně to vem, jídlo tu ještě není." usmál se na mě a já šla do chodby k záchodům. ,, Ahoj Felixi, jak se máš?" byla jsem moc ráda že ho slyším ,, Ahoj! Já se mám fajn, teď máme přestávku od natáčení no pořadu. A co ty děláš?" ,, Jsem momentálně na obědě s Jiminem." chvíli jsem neslyšela nic z druhé strany. ,, Ah... Opravdu?" ,, No tak Felixi, víš že mám oči jenom pro tebe a dokonce nám to i přeje." ,, Tak to jsem potom klidný jestli si mu řekla o našem vztahu, hele budu muset končit ju." ,, Jasné, tak zatím ahoj." ,, Pa."

Rychle jsem se vrátila ke stolu, kdy nám zrovna obsluha nesla jídlo. Jídlo bylo vmžiku pryč, aniž bychom mrkli s Jiminem. Hodně jsme se nasmáli a popovídali si, nakonec jsme si vyměnili kontakty, kdybychom chtěli děla kooperaci na albech. V klidu jsme se rozloučili a já přemýšlela, co tak asi budu dělat. Nakonec jsem skončila doma za počítačem, kde jsem hrála hry až do samého večera dokud mi nezavolal Felix a nerozloučil se na dobrou noc.

---------------------------------------------------------

Zbývají už jenom dvě kapitolky, doufám že se vám příběh líbí. <3

Why you? {Y/N x Felix}Kde žijí příběhy. Začni objevovat