Hoofdstuk 1

52 4 0
                                    

Voor de man kon antwoorden viel hij dood neer. Tobin pakte de porto van de man uit zijn jas en keek erin. Hij hoopte dat er genoeg geld inzat om een hamburger van te kopen, maar hij zag een beeldschone foto van zichzelf. Hij dacht: waarom heeft hij een foto van MIJ in zijn portemonnee? Hij zag nog een foto van een meisje of wat het ook was. Hij dacht: voor een persoon die niet mij is is ze best wel knap. Maar niet zo knap als ik natuurlijk!

Hij zag een briefje. Er stond wat tekst op en een adres. Er stond op:  hallo, je  moet het meisje zoeken, vind haar dood of levend. Ze is op de straat der dood nummer 378. In welk land het is of waar moet je zelf maar uitzoeken. Hij dacht dat het het meisje van de foto zou zijn dus hij nam de foto mee.


Tobin liep naar huis. Niet wetend wat hij moest doen. Toen hij eenmaal thuis was ging hij achter zijn computer zitten en keek op google maps. Daar vond hij drie straten met de naam: De straat der dood. 1 in  Afghanistan,  1 in de VS en 1 in Australië. Hij woonde in Australië, dus was hij van plan om als eerst naar de straat in Australië te gaan. Die straat ligt zo'n 2000 km ver weg naar het Zuiden dacht hij. Hoe kwam hij daar, hij had geen auto, hij haatte fietsen (want dan gaat zijn haar van door de war), en het was te ver om te lopen . Hij besloot om via het openbaar vervoer te gaan. Als snel ontdekte hij dat er geen station of bushalte in de buurt van zijn bestemming stond maar er was wel een vliegveld op zo'n anderhalve kilometer afstand. Hij besloot dus om met het vliegtuig te gaan. Maar er was één probleem: Hij had geen geld.

DeathWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu