Yuki 3. kez okulunu değiştiriyordu. Her gittiği okulda bir şekilde kimseyle iyi geçinemediği için 3. kez yeni okula gidiyordu.
Yolda düşünceliydi. Telefonundaki mini oyunu oynayarak ilerlerken önüne bakmadığı için birisine çarptı.
Hafif sendeleyip yere düştü. Karşısındaki 20 en fazla 25 yaşındaki adama baktı. Miyop olduğu için ayırt edemese de mor saçları olduğu belli oluyordu.Yuki elini yerde gezdirip gözlüğünü bulmaya çalıştı. Aniden gözlüğü yüzüne takılınca gözlüğü takan kişiye baktı. Mor saçlı adamdı. Yuki telefonunu yerden aldı ve panikle ayağa kalktı. Adamda onunla beraber ayağa kalkınca Yuki eğilip özür diledi.
-B-ben özür dilerim bayım. Önüme bakmıyordum. Benim hatam.
-Birdahakine daha dikkatli ol küçük.
-Hmhm
Yuki adama baktı. Mor saçlarında siyah tutamlar vardı. Bir yerden tanıdık geliyordu ama tam olarak çıkartamadı.
Yoluna devam ederek okula vardı.
Sınıfa yerleşip tanışma fastını atlattıktan sonra soru yağmuruna tutuldu. Sınıftaki herkes onun başına toplanmıştı.
4. Ve 5. Dersin beden olduğunu öğrenen Yuki okuma kitabını aldı ve okulda sessiz, tek başına kalabileceği bir yer aramaya başladı.
Uzun süredir kullanılmadığı belli olan spor salonunu buldu. Salona girip kapıyı kapattı ve kitabın arasına gizlediği telefonunu eline aldı.
Yolda düşürdüğünde hiç bir şey olmamıştı bu yüzden sevindi. Mini oyunlardan birisine girip oynamaya başladı.
Kendisini o kadar kaptırmıştı ki yanına oturan bedeni fark etmedi bile.
-Hm bu oyunu biliyorum..
-Ama biraz sıkıcı sanki.Yuki çığlık atarak ayağa kalktı. Sonra orda oturan bedene baktı. Erkekti. Kendisinden büyük olduğu belliydi. Büyük ihtimal son sınıftı.
Yuki gözlüğünü düzeltti ve tekrar aynı yere oturdu.
-Ben.. özür dilerim geldiğinizi fark etmedim..
-Sorun değil
-Yeni öğrencimisin?-Evet. Bu gün geldim.
-Güzel.
Çocuk yanındaki çantadan yemek kutusunu çıkardı ve yemeye başladı. Yuki ise hâla oyunu oynuyordu.
-Orada yuvarlak şey sana değiceği an zıplarsan yuvarlak şey etkisiz kalıyo.
Yuki kendisine denileni yaptı.
-Teşekkürler..
-Luka, Luka Joé. Japon değilim. Kısaca Luk diyebilirsin.
-Bende Yuki, Yuki Hanaki. İstediğin gibi seslenebilirsin.
Yuki düşüncelere boğuldu.
* : Japonlara benziyor.. Japon olduğunu sanıyordum. Adı da değişik. Acaba nereli. Sorsam mı. Yok ya sormiyim şimdi yanlış felan anlaşılır.
Luka elini Yuki'nin gözünün önünde salladı
-Heeyoo dünyadan Yukyuk'a. Ordamısııın. Yaşam belirtisi veeer.
-Ha- ne-?
-Bi an daldın da. Dedim heralde öldü.
-Yok şey.. Bı an öyle dalmışım. Bir şey yok
Luka gülümsedi yemeğinden bir kaşık daha aldı.
-Herhangi bir sosyal medya hesabın var mı?
-Hmhm. Snap kullanıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haitani Brothers X Reader (Yandere! Ran x reader x Yandere! Rindou)
Actionyandere ran & yandere rindou hikayesi elimden geldiğince güzel yazacağım keyifli okumalar yaş farkı olacak kan, şiddet, zorla alıkoyma ve dahası...