Yine yazar-chan yine bok gibi bir gün.
Hepinize selam. Görüşmeyeli nasılsınız?
Her nerde kiminle saat kaçta okuyorsan, iyi okumalar.
______________________________________Sabah :
______________________________________Yuki eve geldiği gibi üzerindekilerden ve makyajından kurtulup kendisini uykuya vermişti.
Sabah kalktığında evde kimse yoktu. Umursamadı ve mutfağa gidip bir tabak nesquik hazırladı.
Neskuikini yemeden önce lavaboya girdi. Tam lavabodan çıktığında kapı çaldı.
-Kim gelir ki bu saatte?
Gidip kapıyı açınca karşısındaki suratlara boş boş baktı.
-Bir sorun mu var?
Kapının önünde aptal gülümsemelerle duran Lia, Rei ve Aiko bir kaç kere gözlerini kırpıştırdı.
-Senin telefonuna ulaşamayınca biz de evine gelelim dedik. Hem beraber vakit geçirmiş oluruz.
Yuki boş gözlerle Aiko'yu dinledi.
-Söz ikiniz tamam da, şu yalancı niye geldi?
-Ne yalancısı be!
-Hiç kusura bakmayın Oliv hanım ama senin sevgilinle yiyişmeni izleyemezdim.
-İyi geçin içeri.
Üçüde beraber içeri girdi. Hiç düşünmeden salona ilerlediler.
-Söz film felan izleyin ben geliyorum.
-Tamam~
-Kahvaltı yapacağım size de bir şeyler hazırlayayım mı?
-Gerek yok~!
-Tamam.
Aiko diğerlerine çoktan film önerisi vermeye baslamıştı. Yuki mutfaktan nesquik tabağını alıp salona gitti ve ikili koltuğa ayaklarını uzatarak oturdu.
Bir yandan filmini izlerken bir yandan nesquikini yedi. Canı sıkıldığı için dönüp Rei'ye baktı.
-Sen babanenle beraber mi büyüdün?
-Ne alaka?
-Kaç yaşındaydın sen?
-23.
-Yok, sen kesin babanenle beraber büyüdün.
-Ne alaka be!?
-27-28 gibi felan duruyorsun. Yaşlı gösteriyorsun. Kesin babanenle büyüdün.
Rei gözlerini kapattı ve umursamamaya çalıştı. Aiko ve Lia çoktan kahkaha krizine girmişlerdi. Yuki Rei'yle uğraşmanın zevkiyle filmini izlemeye geri döndü.
Aiko bir süre Yuki'ye baktı ve alayla lafa girdi.
-Yuki'ciğim ayıp olmuyor mu? Evine misafir gelmiş pijamalarla oturuyorsun.
-Pft. Misafire bak. Biri herşeyimi biliyor, diğerine ailem benden çok değer veriyor.
-Aşk olsun ben burda değilmiyim?
Yuki ters ters ona baktı.
-Sen süs yaşlı moruk.
Rei iç çekti. Lia yine hafiften kıkırdıyordu.
-Lia! Sende gülüp duruyorsun, insan bir sevgilisini savunur!
-Yaşlı moru-
Lia lafını bitiremedim kahkaha patlattı. Rei içten içe eğlense de yüzünü buruşturarak filme geri döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haitani Brothers X Reader (Yandere! Ran x reader x Yandere! Rindou)
Actionyandere ran & yandere rindou hikayesi elimden geldiğince güzel yazacağım keyifli okumalar yaş farkı olacak kan, şiddet, zorla alıkoyma ve dahası...