Yeni bölümden selamlar.
Yine yazar-chan, yine bok gibi bir gün.
Her kimsen, nerde saat kaçta okuyorsan, banane mq- hehe. Tabiki de ciddi deildim :)
Her kimsen, nerede saat kaçta okuyorsan, iyi okumalarrr <3
Küçük bı bilgilendirme :
Yuki20
Ran 28,
Rindou 27 yaşında.______________________________________
3 Yıl Sonra :
______________________________________Yuki ailesinin yanında sakin bir gün yaşıyordu. Son 3 yılda olduğu gibiydi her şey.
O olayları hâla hatırlıyordu fakat umursamıyordu.
Poli önceki yıl hastalanıp ölmüştü. Yuki onu unutmamak adına bütün fotoğraflarını çerçeveletmiş ve evin duvarlarına asmıştı. Yeni bir kedi almanın Poli'ye saygısızlık olacağını düşünmüştü.
Babası artık annessinin Yuki'yi korumasına alışmış ve evde kavga çıkarmayı bırakmıştı.
Yuki'nin bir arkadaş çevresi, sevgilisi ve özgürlüğü vardı artık.
Her şey çok güzel gidiyordu.
-*'•.*'•-°
Yuki odasında telefonuyla uğraşıyordu. Sevgilisinin attığı mesajla aynadan kendisine bir göz atıp evden çıktı.
Kapının önünde bekleyen sevgilisine sarıldı ve yanağına bir öpücük kondurdu.
- Aiko-chan~ Özledim seninle görüşmeyi.
Aiko, Yuki'nin saçlarını öptü.
-Nereye gitmek istersin prenses?
-Hmmm. Bilmem. Yürüyüş yapalım bence. Pek dışarı çıkmıyoruz sonuçta.
-Haklısın.
Beraber yürümeye başladılar. Normalde her yere lüks arabalarla giden, en pahalı şeyleri kullanan kişi sadece sevdiği adam için onca yolu yürüyordu.
Bir parka geldiler. Büyük, yeşillik bir alandı. Ormanla parkın ayrıldığı kısıma tel çekilmişti.
Yuki arkadaşını gördü.
-LİA~!
-Oliv! Merhaba! Napıyorsun?
Yuki ismini telaffuz etmekte zorluk çekiyordu, Lia. Yuki de onun kendisine Oliv şeklinde hitap etmesini istemişti.
-Hiç öylesine dolaşıyorduk Aiko'yla beraber.
-Ne güzel. Bende sevgilimi bekliyordum.
-Lia.. O adama güvenmiyorum. Bizden büyük duruyor! Hem, nerden bileceğiz ki sahte kimlik kullanmadığını!?
-Saçmalama Oliv! Hangi işsiz sadece birisiyle çıkmak için sahte kimlik yaptırır ki?
- Hem ben Rei'ye güveniyorum. Bence o öyle şeyler yapmaz.-Yine de o adama güvenmiyorum.
-Sen bilirsin.
-Gidelim biz o zaman.
-Görüşürüz.
-Bay bay~!
Aiko ve Yuki biraz ileride bir banka oturdular. Öylesine sohbet ederken Yuki, Lia'nın sevgilisinin geldiğini gördü. Her ne bok bilmiyordu fakat bu adam acayip tanıdık geliyordu ona.
Yüz hatları, mor gözleri, vücut yapısı, giyim tazı, neredeyse herşeyi çok tanıdıktı.
Adam Yuki'yi fark etti. Hafif tebessüm edip baş selamı verdi ve Lia'nın yanına gitti.
Yuki rahatsızca yerinde kıpırdanıp Aiko ile olan sohbetine geri döndü.
Yarım, bir saat geçmeden Lia ve Rei yanlarına geldi. Aslında Aiko ve Rei iyi anlaşıyordu fakat Yuki o adama güvenmiyordu.
Aiko ve Rei el sıkışıp kendi aralarında sohbete daldılar.
Yuki bir yandan Lia ile konuşurken bir yandan da o adam aptalca bir hareket yapacak mı diye kontrol edip duruyordu.
Rei, Yuki'nin tehtid edici bakışlarını fark edip rahatsız olmuş olacak ki ona hitaben konuya başladı.
-Oliv, bir sorun mu var? Sanki bir şey olmuş gibi bakıyorsun da?
-Ha? Kusura bakma! Eski bir alışkanlık, oluyo bazen öyle.
-Anladım.
Hafifçe gülümseyip Aiko ile olan sohbetine devam etti.
Yuki orkide rengi gözlere sahip adama sebepsiz kin beslemişti.
(Yazar : hmmm orkide göz, kim olabilir ki?? (。•̀ᴗ-))
-*'•.*'•-°
Gece 10-11 civarları eve dönen Yuki odasına girdiği gibi üstünü değiştirip kendisini yatağa attı.
Aiko ile beraber baya dolaşmış ve yorulmuştu.
Tam uykuya dalacağı sıralarda telefonuna düşen bildirimin sesi uykusunu kaçırdı.
Telefonu eline alıp yarım gözlerle ekrana baktı.
Bilinmeyen numara :
Yorgun bir gün geçirmiş olmalısın.
Yanımda olduğunda yorulmana asla izin vermeyeceğim.
Senin için herşeyi yapacağım ve sen asla yorulmayacaksın.Yanlış numara sanırım diyerek geri bildirim gönderdi.
Yuki :
Bayım/ Bay her kimsemiz, bilmenizi isterim. Yanlış numaraya yazıyorsunuz.B.n :
Yuki Hanaki değilmisiniz?Yuki :
Evet benim fakat, büyük ihtimal yanlış numaradasınız.
Bu dünyada Yuki isimli ve Hanaki soyadlı tek kişi ben değilim.B.n :
Dış görünüşünü tarif edersem doğru numara olduğuna inanırmıydın?Yuki :
Neyi kanıtlama peşindesiniz?
Ve ya tanışıyormuyuz?
Eğer benimle eğlenmeye çalışan herhangi bir arkadaşımsan hiç komik değil çünkü uykumun içine sıçtınız.B.n :
Arkadaşın değilim fakat Japonya'yı terk etmeseydin bir arkadaştan fazlası olabilirdik.(Bu kullanıcıyı engellediniz)
En başından beri engelle gitsin diye düşünmesine rağmen az da olsa konuştu.
Eğlenmeye çalışan bir arkadaşım felandır diye düşünürken başka bir bildirim geldi. Farklı bir numaradandı.
B.n :
Kırıldım.
Neden engelledin beni küçüğüm?
Oysaki sadece seninle tekrar konuşmak istemiştim.Yuki :
Beni rahatsız etmeyi kesin lütfen._
_____________________________________
Ohm ohm. Hayattan daha kısa bir bölüm, çünkü... Yazmaya üşeniyorum felan filan.
Biliyorum çok kısaldı bölümler biliyorum fakat lütfen yorum ve oylarınızı esirgemeyin çünkü yorumları okumak ve oy atıldığını görmek çok hoşuma gidiyor.
Diğer bölümü elimden geldiğince uzun yazacağım fakat ilk bölümler kadar uzun olacağına garanti veremem.
Görüşürüz (◉‿◉)/¯
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haitani Brothers X Reader (Yandere! Ran x reader x Yandere! Rindou)
Actionyandere ran & yandere rindou hikayesi elimden geldiğince güzel yazacağım keyifli okumalar yaş farkı olacak kan, şiddet, zorla alıkoyma ve dahası...