Hellüüü. Yine ben, yine bok gibi bir gün (´(ェ)`)
Ben yaş ve sınıfı orantılayamadığımı fark ettim. Japonya'daki okul sistemi yüzünden kafam karışmıştı. Orayı düzelttim kitabı önceden okuyanlar kontrol etsin lütfen.
Karşınızda yeni bölümmm (ノ゚0゚)ノ~
Keyifli okumalarr~
______________________________________
Sabah uyanıp saate baktığımda okula geç kaldığımı fark ettim. Daha okul başlamamıştı fakat normal hazırlanma sürecimden daha hızlı olmam gerekiyordu.
Telaşla kalkıp formamı giyindim ve çantamı toparladım. Telefonumu ve evin anahtarını eteğimin cebine koydum. Hemen gidip Poli'nin mama ve su kabını doldurudum. Son olarak saçlarımı tarayıp evden çıktım ve okula doğru koşmaya başladım.
Daha yeni ilerlemeye başlamıştım ki arkamdan gelen korna sesiyle irkilip arkama baktım. Akira-sensei arabasından bana bakıyordu.
-Atla yoksa geç kalacaksın. Hemde ikinci günden.
-Yok teşekkür ederim ben yetişirim.
-Dersin başlamasına on dakika felan kaldı ve koşarak asla yetişemezsin oraya atla hadi.
-Teşekkür ederim.
Arabanın ön koltuğuna oturdum ve ilerlemesini bekledim.
-Ders aralarında yanıma gel eksik olduğun konular çok fazla.
-Tamam.
Okula bir sokak kala durdu.
-Diğer öğrenciler ortalığı karıştırır burda in hızlı git okula.
-Tekrardan teşekkürler.
-Rica ederim.
Koşarak okul bahçesine girdim. Bir kaç öğretmen vardı. Hemen okul binasına girip sınıfa ilerledim. Sınıfa sonunda vardığımda daha sensei gelmemişti. Derin bir oh çektim.
Souji yanıma geldi.
-Biraz daha gelmeseydin derse geç kalacaktın.
-Evet..Biraz geç uyandım.
Sırama geçtim.
-İlk ders ne?
-Akira-sensei'nin dersi.
-Oh anladım.
-Teşekkürler.-Rica ederim~
Souji geri sırasına geçti. Bende ders kitaplarımı çıkarttım ve senseiyi beklemeye başladım.
Sonunda ders bittiğinde Akira-sensei bana bakıp gel işareti yaptı. Defterimi ve kalemimi alıp yanına gittim.
-Gel.
Okulün üst katlarına yöneldi. Okulu gezmediğim için o katta ne olduğunu bilmiyordum. Üst kata çıktığımızda bitün öğretmenlerin kendi odaları olduğunu fark ettim. Koridorda biraz ilerledik ve Akira-sensei'nin adının yazdığı kapının önünde durduk.
Sensei kapıyı açtı ve kenara çekildi.
-Geç.
İçeri bir kaç adım attım. Sensei odanın kapısını kapatıp masasına ilerledi. Odanın kenarında dizili duran sandalyelerden birisini kendi koltuğunun yanına çekti.
-Gel hadi.
Dedikten sonra nazikçe gülümsedi. Tamam biraz gerildim denebilir. Bu adan bı tek beni mi geriyor ya? Bütün öğrenciler övüp duruyo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haitani Brothers X Reader (Yandere! Ran x reader x Yandere! Rindou)
Actionyandere ran & yandere rindou hikayesi elimden geldiğince güzel yazacağım keyifli okumalar yaş farkı olacak kan, şiddet, zorla alıkoyma ve dahası...