Chapter 1: Зустріч перша

171 13 0
                                    


Знаю, що виглядає жалюгідно – не мати мрії, як у всіх нормальних людей.**

Юнгі готує для вживання третю чашку кави, ковтає кілька пігулок від зниженого тиску, що поєднувати зовсім неправильно, але йому то, аж до сраки, і відкушує великий шматок сендвіча. Він погано жує його і ковтає, не боячись вдавитися, чухає ніс кілька секунд і дивиться на те, як на вулиці темно, похмуро і порожньо, і ніякого тобі гарного світанку.День його повноліття - час знаменний. Вітчим уже склав його речі в передпокої, точніше те, що від них залишилося. У нього немає грошей, бо мати забрала останні, коли «позичала» на ліки. Молодша сестра зв'язалася з якимось бандитом і не повертається додому вже три тижні. Поліція не намагається шукати, здається, навіть ігнорує його наполегливі та постійні дзвінки, щоденні парафії під їхніми дверима, скарги, вимовлені з напускним спокоєм, з однією і тією самою фразою: "Чи з'явилася нова інформація?"

А у відповідь чітке: "Ні."

Звідки їй взятися, якщо її ніхто й не намагався шукати? Юнгі дивиться на свій дешевий годинник, що йому подарувала сестра на шістнадцять років, де час ледве помітний через фарбу, що злізла, — 04:03. Яке розчарування — у вісімнадцять років опинитися на вулиці без кола та двора, зі ста вонами в кишені? Велике, мабуть. Юнгі чомусь не думає про те, що він тепер бомж, тобто, людина без місця проживання, як і про те, що у нього немає роботи чи знайомих, до яких можна піти, про те, що він довічний невдаха — все це порожнє, дурне, непотрібне.Все, що його цікавить — це наявність сигарет у тумбочці та замок, який він навчився зламувати ще у дванадцять років. Спочатку, щоб взяти грошей на морозиво, тепер перейшов на цигарки, які незабаром собі дозволити не зможе. Як то кажуть - живемо один раз. Адже багато хто говорить, чому б нарешті не перевірити це знакове припущення, у відверто жопній ситуації. На душі повний спокій — тиша та гладь, бери та зірки над океаном рахуй, та музику для сну на повторі в навушниках слухай.Він прикурює, не відкриваючи квартирки, адже який в цьому сенс? Все одно його викинуть звідси, без оплесків та сльозливих прощань. У нього зовсім неспокійно тремтять руки, очі червоні й мізки в кашу, думати не вдається, йому б аби тільки час назад повернути й жити сімнадцятирічним ще хоч пару днів. Хай би батько пив, а сестра тягалася за хлопцями та проблемами - все стерпить.

9 березня — сумне свято, думає він, димлячи на кухні, де витяжка не працює вже років сім. Покусані пальці кровоточать, очі червоні й запалені, мішки під ними, як ями бездонні, адже на нього зараз і не подивишся — страшно стане. Смак сигарет лайновий, тільки розпач від них затоплює сильніше, попіл неакуратно на підлогу сиплеться і Юнгі здається сам скоро там виявиться. Він гасить цигарку об підвіконня, залишаючи вітчиму на згадку недопалок у старому кактусі й витирає сухі губи рукою. На вулиці все ще темно, холодно, сиро, через невеликий нічний дощ, у душі ще гірше. Юнгі включає поржавілий кран, вода дзюрком стікає в забитий слив, який нема кому більше чистити. Він салатовий такий, препоганого кольору стін в лікарні, і вода через це у жовтий віддає (а може вона така і є?), але Мін жебрак, і людина без високих стандартів, йому пити таке не звикати. Він нахиляє голову, лакає, як кіт, хапаючи язиком і губами струмок, що стікає, заодно відганяє сон і трохи тре втомлені очі.

so far awayWhere stories live. Discover now