Chapter 4: Загублена

70 14 1
                                    


========== Юнгі і Чімін ==========

Юнгі почувається спустошеним після всіх тих сліз, пролитих над ліжком сестри, стресу і безнадії. Він був розгубленийм, не знаючи, що робити далі. Як жити? Як допомогти сестрі? Де йому знайти гроші? Навіть угода з дияволом не допомогла б зібрати стільки коштів, не те, що звичайний підробіток, навіть без сну, їжі та даху над головою. Нічого з цього не допоможе досягти бажаного, в такі стислі терміни. Бідність згубна, затягнута як залізний трос на шиї, що залишає червоні, із синюшним відливом рубці. Він покусує кутикули до виступаючої крові, не відчуваючи гидливості від того, як несвідомо сує пальці в рот. Це єдине, що заспокоює, хоч короткочасно. Дощ ллє як із відра, він дивиться у вікно самотнім, загнаним звіром, стомлено ляскаючи віями, проганяючи сон. Краплі барабанять по склу і щось чужорідне шипить у вухах, створюючи огидно тужливу пісню.

Ці хвилини слабкості перетворили мізки Юнгі на кашу, але зупинили істерику і зняли кам'яний валун із серця, не давши паволоку тривожності заполонити все навколо. Він видихає гаряче повітря з рота і дивиться на телефон, з якого зовсім недавно дзвонив Чіміну. Відчуття зради та передчасного хвилювання клекоче в ньому не перестаючи, розріджує кров, а потім перетворює на кригу. Час для ниття закінчився, настав час приймати рішення, поки ще є кого рятувати.

Він заправляє ковдру, щоб сестрі було тепліше спати, боячись дивитись у її умиротворено болісне обличчя. Жалість і злість поєднуються зі спокоєм, важким, тихим і таким звичним. Доводиться збирати себе по крихтах, тільки для того, щоб встати і піти додому, до Чіміна.

Його тіло і душа нестерпно болять, погляд замутнений, самотній, що дивиться на порожню темну вулицю не розуміючись на силуетах. Ноги промокають від завзятих крапель, що б'ють смутою по землі, заливаючи йому очі, волосся прилипло до обличчя, вода просочує одяг — він відчуває все, а особливо чітко холод і тільки цей мазохістський біль змушує йти далі. Юнгі мимоволі сміється з того, наскільки абсурдно й безглуздо йти зараз, цією мокрою, брудною дорогою, з драматичним виразом обличчя, з високим шансом захворіти. Йому справді не вистачає мудрості, яка приходить із досвідом та віком. У ньому жива ще та імпульсивність та драматичність, властива хлопцям молодого віку. Її не позбутися просто так, по клацанню пальців, начепивши на себе роль робота з кам'яним, однотипним виразом обличчя. Від себе не втекти, як і від дурниць, що роблять значний внесок для деяких подій.

so far awayWhere stories live. Discover now