9. Bölüm - Teklif

6.3K 340 152
                                    

" Sirius senin hakkında da bir intikam planı içinde. Çok tehlikeli ve ciddi bir plan. Bu her gün karşılaştığın saldırılar gibi değil. Çok dikkatli ol ve tuzağına düşme. " Severus' un artık bütün dikkati Harry' nin üzerindeydi. " Bunu imgeleminde mi gördün ? " Harry bakışlarını kaçırarak " Öyle gibi... Sadece seni kışkırtıp tuzağa düşürmesine izin verme tamam mı ? " diye mırıldandı. Her ne kadar onlara güvenmese de Severus Harry' nin imgelemlerinin doğru çıktığına inanıyordu. " Dikkatli olacağım. " dedi. Dönmeden önce bir an Hermione ile göz göze gelince hemen bakışlarını kaçırmıştı. O okula doğru uzaklaşırken Ron bir ıslık çalarak Hermione' ye döndü. " Vay be Herm ! Gerçekten de onun ilgisini çekmiş görünüyorsun ! " Diğerlerine dönerken sırıtıyordu. " Onu korumaya çalıştı gördünüz mü ? " Üçü sanki bu çok müstehcen bir şeymiş gibi kıkırdarken Hermione " Erkekler... " diye mırıldanarak ayağa kalktı. Severus' la konuşması gerekiyordu.



******************************


Severus koridora girdiği anda onu görerek durakladı. Lily birkaç kız arkadaşıyla duvara asılmış posteri inceliyordu. Posterde dans eden çiftler, arka planda çalan müzik aletlerinden oluşan bir orkestra vardı. " Oh Lily! Bu sene sence kimler seni davet edecek? " Kızıl saçlı genç kız kızararak " Belki de kimse davet etmez. " dedi. Arkadaşları bunun üzerine kahkahalarla gülerek bu olasılığın imkansız olduğu konusunda ona takıldılar. " Geçen seneki rekorunu kıracak mısın bakalım? " Severus acıyla nefes almaya çalıştı. Nasıl da unutmuştu? Bu zamanlar hep o balonun yapıldığı zamandı. Bahar Balosu onun Lily' i başka erkeklerin kollarında dans ederken izlediği bir çeşit işkence geleneğine dönüşmüştü. Kendisi bir türlü teklif edemediği için Lily her sene başka biriyle baloya gidiyordu.



Gözü arkadaşlarıyla koridoru geçen James Potter' a kaydı. Black ile kızlara bakarak birbirlerine bir şeyler fısıldıyorlardı. Severus bir anda bu sene Potter' ın teklif edeceğini anladı. Bu son seneleriydi, bu onun son şansıydı. Potter eğer şimdi de fırsatı kaçırırsa bir daha asla Lily ile yakınlaşma fırsatını yakalayamazdı. Üstelik şimdi Lily onunla kavgalıyken ve kabul etmesine engel olacak kimse yokken şansı çok büyüktü. " Neden teklif etmiyorsun? " Severus dönerek yanına geldiğini fark etmediği genç kıza baktı. " Granger... Ne teklifinden bahsediyorsun? " Hermione ellerini arkasında birleştirerek tamamen masum bir ifadeyle posteri ve önünde duran kız grubunu işaret etti. " Lily' i Bahar Balosu' na davet et. " Severus dönüp arkadaşlarıyla kıkırdayan genç kıza baktı. " Yapamam. " " Neden? Artık seni arkadaşı olarak görmek istemediğini söylemedin mi? O zaman sen de arkadaştan ötesi olmak için uğraş. Başka ne zaman sana bu gözle bakmasını sağlayabilirsin ki? " Severus tekrar Hermione' ye döndü.



Zeka fışkıran kehribar rengi gözleri, cesaret verici gülümsemesi, direk düşündüğünü söyleyen açık sözlülüğüyle ne kadar farklı bir kızdı. O... Lily' den çok farklıydı. Kendini bildi bileli her zaman Lily' e destek olmuştu. Derslerinde, özel hayatında, muggle yaşamında... Ama Lily hiçbir zaman Hermione gibi onu yüreklendirecek, cesaretlendirecek, destek olacak bir şey yapmamıştı. Lily ilgi almayı, Hermione ilgi vermeyi seven tiplerdi. " Ne oldu? Neden bana öyle bakıyorsun? " Severus bir kez daha Lily' e baktı, genç kız sonunda onu fark etmiş, gülümsemesi solmuş soğukça ikisine bakıyordu.



- Granger... Hayır, Hermione, baloya benimle birlikte gelmek ister misin?

Time Circle - Snape/HermioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin