ANKET

5.5K 137 85
                                    

Merhabalarrr~ Finali sindirebildiniz mi arkadaşlar? Güzel bir hikayeyi daha sonlandırdık ve yenilerine hazırız değil mi?


Öyleyse bu kez yayınlanacak hikayede yer alacak ana çifti sizlerin belirlemesine izin vereceğim. Hikayenin uzunluğu konusunda sizlere söz veremem ama bu da sanırım seçeceğiniz çiftin bana getireceği ilhama bağlı^^ Bu yüzden eğer one-shot (tek bölümlük) veya birkaç bölümlük bir hikaye gelirse mızırdanmak yok. Ama bakarsınız yine bu uzunlukta bir hikaye gelir.


Biliyorum ki hepinizin okumaktan zevk aldığı çiftler var. Bu yüzden çoğunluğun oyunu alan çift kazanmış olacak. Yapmanız gereken yorumunuzda okumak istediğiniz çifti belirtmek.


ÖRN: Dramione veya Hermione/Lucius gibi. ;)


Bir hafta sürecek olan oylama önümüzdeki Cuma günü sonlanacak ve sizlere aynı gün yeni hikayenizin ilk bölümünü atacağım. Günlük olarak oy toplamlarını alarak bu mesajı editleyip ekleyeceğim. Böylece önde olan çift hangisi her gün takip edebileceksiniz. İyi olan kazansın^^


Şimdiye kadar Oy verenlerle oluşan Listemiz



SNAMİONE (SNAPE/HERMİONE) 5 kişi


kubkubcob

YamurArcak

BayanDS

Taleankaya

IrmakIrk


DRAMİONE (DRACO/HERMİONE) 4 kişi


professionalmurderer

bulutsever

HdaNur3

bbyavuz


SİRİUS/HERMİONE 4 kişi


BayanRiddle

ecemalfoy

leylabj

minidipoo


TOMİONE (TOM RİDDLE/HERMİONE) 3 Kişi


heart-eclipse

Bazwiii

EcemAdg


DARRY (DRACO/HARRY) 2 kişi


XbadxxX

picyazar



HARRY/HERMİONE 1 Kişi


AngelinaLinder


DRİNNY (DRACO/GİNNY) 1 Kişi


Superwholockleek




PS: XXX çift ya da XXX çift diyen arkadaşlar lütfen kesin olarak bir çiftte karar kılınız. Çünkü bu şekilde sizi hangi cepheye yazabileceğimi bilirim yoksa hiçbirine oy vermiş sayılmayacaksınız. Oyunuzun boşa gitmemesi için sevdiğiniz 2 çiftten birini seçmenizi rica edeceğim. ;)


PS2 : Unutmadan, herkes SADECE 1 KERE oy kullanabilir. ;)




PS3: Arkadaşlar açıkçası ben bugüne kadar beraberlik bozulur diye düşünmüştüm ama bozulmadığı için yeni hikayenizi de gönderemedim. Yarın akşam 18 'e kadar eğer beraberlik bozulmaz ise kararsız iki kişinin oyunu dağıtarak birinciyi belirleyeceğim ki onların oyları büyük ihtimalle Snape/Hermione'ye gidecek, bu yüzden eğer bu çift dışında bir çift okumak istiyorsanız oy kullanma hakkınızı kullanın, sonra bana ağlamayın oki ;)






SONUÇ: An itibariyle oylama sona ermiştir arkadaşlar. Neticede beraberlik söz konusuydu. Bu yüzden kararsız arkadaşlardan birinin oyunu Snamione'ye katarak kazananı belirlemek zorunda kaldım. Çünkü kararsız 2 kişiden sadece onunki beraberliği bozabiliyordu.


IrmakIrk : Snape. İçinde snape olan her şeyi okurum snarry de olur snamione de olur. Snape olsun yeter



demiş. Snarry diyen olmadığı için oyunu Snamione'ye yazdım. Kazanan çiftimiz SNAPE/HERMİONE olmuştur. Yeni hikayenizin ilk bölümünü bugün atacağım. Keyifli okumalar... ;)












Time Circle - Snape/HermioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin