- Aşk ve nefret arasında çok ince bir çizgi vardır Herm. Bazen hangi tarafta durduğunu fark edebilmek için büyük bir adım atman gerekir.
Hermione Ron' a gülümsedi. Çoğu kişi onun yanlarında fazlalık olduğunu düşünüyordu ama Herm ve Harry biliyordu. Harry güç, Hermione akıl ise Ron gruplarındaki mantıktı.
////****////
- İlk kez bir kıza inanmak istiyorum da ondan. İlk kez birinin benim yanımda durduğunu hissetmek istiyorum. Egosu veya etrafa iyi biri gibi görünmek için değil sadece ben olduğum için benim yanımda duran birini istiyorum. Bana baktığında beni istediğini gizleyemeyen, bana ilgi duyduğunu kabul etme cesaretini gösterebilen, nedenini anlayamasam da bana bir ucubeymişim gibi davranmayan birini istiyorum. Seni istiyorum Granger
Severus ona eğilirken o da Severus' a doğru yükseldi. Ortada bir yerde, yıllar sonrasından, yıllar öncesinden iki beden, iki yürek ve dudaklar buluştu...
*******************************
Lily' i öpmeyi çok istemiş, binlerce kez hayal etmişti. Ama bir türlü bunu yapmaya cesaret edememişti. Şu ana kadar da bir kızı, aslında dürüst olmak gerekirse hiç kimseyi öpmemişti. Kalbi göğüs kafesinden fırlayacakmışçasına çarparken gözlerini kapattı, dudaklarını genç kızın yumuşak dudaklarına biraz daha bastırdı. Hermione de onu öpmek istemişti değil mi? Eğilirken parmaklarının ucunda yükselerek onu karşılamak istemesi tamamen onun hayal gücü değildi. Lily bir kez bile onu öpmek istememişti hatta ona asla bu gözle bakmamıştı. Omuzlarında genç kızın çekingen parmaklarını hissedince düşünceleri dağıldı, bir kızı öperken kendi içinde tartışmaya girmesi büyük hataydı. Hermione'nin tüy gibi dokunuşları omuzlarında dolaşırken o da ellerini kaldırarak yavaşça genç kızın incecik belinin kıvrımlarına yerleştirdi.
Her geçen saniye biraz daha fazla heyecanlanıp daha fazlasını isterken dayanmaya çalışmak çok zordu. Özellikle de Hermione' nin meraklı parmakları bu kez omuzlarına değen uzun saçlarının arasına dalıp ensesini kavradığında, başını nazikçe kendisine doğru daha fazla eğilmesi için aşağı çektiğinde kontrolünü kaybetmesine ramak kalmıştı. Yine de derin bir nefes alarak genç kızın isteğine uydu ve başını daha fazla eğerken bir kez daha beklemediği bir şey gerçekleşti,Hermione' nin dudakları aralandı. Aklı ve kontrolüyle övünen Severus Snape' in sonunu getiren de bu oldu.
Kendisi için açılmış dudakları tüm gücü ve tutkusuyla kavrarken ellerini bu kez genç kızın ince beline dolayıp narin bedenini kendi bedenine çekti. Artık aralarından nefes dahi geçemeyecek kadar yakınlaşmışlardı. Onun burnunun etrafındaki çillerin her birini öpmek istiyordu. Hayatı boyunca boş kalan kollarını dolduran sıcaklığını asla kaybetmek istemiyordu. Buraya geliş amacı ne olursa olsun bir daha hiç gitmemesini, onun kalış nedeni olmak istiyordu.Onu... Merlin aşkına! Neler düşünüyordu?
Çok yavaşça Hermione' nin dudaklarından geri çekildi, sanki ruhunun bir kısmı o dudaklarda kalmış gibi acı çekerek. Tıkanmış soluklarını rahatlatabilmek için nefeslenirken Hermione de gözlerini açarak soran gözlerle ona baktı. Severus bir elini kaldırarak pürüzsüz yanağını okşarken " Sen çok tehlikeli bir kızsın Granger... " diye fısıldadı. " Benim her şeyimi değiştiriyorsun. Bakış açılarımı, inançlarımı, yargılarımı... Yakında senin adımlarına göre dans etmeye başlayacağım. Kafamın içinde bir savaş var, tıpkı kalbinde ve ruhumda olduğu gibi. Beni bölüyorsun Hermione... Beni kendi içimde parçalara ayırıyorsun. Aramızdaki o görünmez engeli yıkmak, bir bütün olmak istiyorum. Neden benden ne istediğini söyleyerek ikimizi de bu dertten kurtarmıyorsun? " Hermione delikanlının sesindeki çaresizliği adeta yüreğinde hissediyordu çünkü kendisi de aynı durumdaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Time Circle - Snape/Hermione
FanfictionZaman çemberi bir kere kırıldığında geçmiş ve gelecek bir daha asla aynı olmayacak... 2010 yılında yayınladığım ve sevilen bir Snamione hikayesi olan Time Circle hikayesini umarım severek okursunuz^^